Spring naar inhoud

- - - - -

waarschuwing

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
tineke
tineke
  • 242 berichten

#1 Geplaatst 20 augustus 2013 - 18:59

Ik ga de naam niet noemen (heb geen zin in nog meer kosten)maar pas op met het inschakelen van een gedragskundige.
Ik kreeg het tf van een instantie van gedragsdeskundigen van m,n eigen dierenarts.
Ik heb vrij vaak moedeloos ,en ten einde raad die mevr gebeld van dat nmr en was blij met haar aandacht en de tijd die ze telefonisch voor me nam .
Heb haar wel eens gevraagt wat ze voor een consult vraagt ,dat was 140 euro per uur ,nu ga ik net verhaal halen op de site van die gedragskundigen en lees ik dat een uur 35 euro kost .er is me ook nooit verteld dat er kosten verbonden zijn aan het bellen met zo iemand ,ik schrok me vandaag wezenloos hoe hoor m,n tf rek was .
Alles buiten m,n tegoed was bijna naar haar dus ,wees alsjeblieft dus niet zo naief als ik ben en geloof niet meteen dat ze echt met je meeleven ,want dat is dus niet altijd zo .
die 140 was dus voor een live consult (op de site staat 35)
en telefonisch heb ik me dus scheel betaald ,live heb ik haar nooit laten komen want mijn kat komt absoluut niet tevoorschijn bij bezoek mits ze een dag of langer blijven.
ik heb haar wel eens bedankt voor haar tijd en ik zou een evt live consult in 2 keer mogen betalen (ze ving dus al genoeg met het tf consult.

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 20 augustus 2013 - 19:03

Was dat dan een speciaal telefoonnr zoals je de 0900-lijnen en 070-lijnen hebt ?

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#3 Geplaatst 20 augustus 2013 - 21:38

Vraag ik me ook af
Geplaatste afbeelding

tineke
tineke
  • 242 berichten

#4 Geplaatst 21 augustus 2013 - 09:00

Bekijk bericht*bonnie*, op 20 augustus 2013 - 19:03, zei:

Was dat dan een speciaal telefoonnr zoals je de 0900-lijnen en 070-lijnen hebt ?
nee was een gewoon nmr ,heb dus blijkbaar ook tf consult betaald

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 21 augustus 2013 - 09:56

amaai, niet fraai van die consulente. Ze zou op zijn minst mogen verwittigen als je haar contacteert
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie