Spring naar inhoud

- - - - -

Mylo, mijn asielkat

• Log in om te reageren
851 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#121 Geplaatst 05 september 2013 - 09:18

Het gaat goed komen met de hond.Zo lief als ze kopkes geven.Hier komt het alleen maar van ene kant.Namelijk Kaylee.Ze is zo "aandachtsgeil"dat ze zelfs de tafelpoot kust. :catscratchhead :gek: :heart:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#122 Geplaatst 05 september 2013 - 09:31

Bekijk berichtDORIS, op 05 september 2013 - 09:18, zei:

Het gaat goed komen met de hond.Zo lief als ze kopkes geven.Hier komt het alleen maar van ene kant.Namelijk Kaylee.Ze is zo "aandachtsgeil"dat ze zelfs de tafelpoot kust. :catscratchhead :gek: :heart:

Hihi, ja Mylo heeft ook zo zijn momenten waarop hij alles en iedereen kopjes geeft :p. Kyra weet nog niet goed wat ze met Mylo moet aanvangen. Volgens mijn zus (die hondengedragstherapeut is) heeft Kyra al verschillende keren 'uitnodigend' gecommuniceerd met Mylo, maar begrijpt ze niet waarom hij niet op de juiste manier terug communiceert :p
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.243 berichten

#123 Geplaatst 05 september 2013 - 18:26

Haha, kat en hond he, elk hun eigen lichaamstaal. Ik vind het zo lief als ze kopjes geven! Amai, da's ook wel leuk, een zus die hondengedragstherapeut is! Zou ik ook wel willen! :)

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#124 Geplaatst 05 september 2013 - 22:31

Heel leuke foto's, vooral die waar hij slaapt met dat tongetje zo een beetje uitgestoken. :p Mylo is echt een prachtige kater!

Ik heb zo een mini-railtje met een balletje in...maar in dat plastic balletje zit wel catnip. Ze spelen er regelmatig mee, en je kan het gewoon bijvullen als de geur weg is. Nu is het bij de mijne niet nodig, die spelen momenteel met alles, ook gewoon een prop papier bijvoorbeeld.

Je kan misschien kleine pluimpjes in de rail stoppen om hem er naar toe te lokken?
Trio.jpg
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#125 Geplaatst 05 september 2013 - 22:48

Die rail, daar was onze jef wel gek van, niet om mee te spelen, maar wel om erin te liggen slapen. Wij moesten hier altijd lachen omdat hij er eigenlijk zo onhandig in lag maar hij vond dat toch blijkbaar leuk.

De kleintjes vinden dat hier leuk, maar ik denk dat het meer iets is voor kittens??? De groten vinden er maar niets aan om met dat balletjes te spelen en dat toch niet te kunnen vastpakken.

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#126 Geplaatst 06 september 2013 - 08:01

Bekijk berichtstareyedkitten, op 05 september 2013 - 22:31, zei:

Heel leuke foto's, vooral die waar hij slaapt met dat tongetje zo een beetje uitgestoken. :p Mylo is echt een prachtige kater!

Ik heb zo een mini-railtje met een balletje in...maar in dat plastic balletje zit wel catnip. Ze spelen er regelmatig mee, en je kan het gewoon bijvullen als de geur weg is. Nu is het bij de mijne niet nodig, die spelen momenteel met alles, ook gewoon een prop papier bijvoorbeeld.

Je kan misschien kleine pluimpjes in de rail stoppen om hem er naar toe te lokken?

Op catnip reageert Mylo niet, dus dat zou voor hem niks uitmaken. Ik heb ook al gedacht om iets met pluimpjes te doen, maar moet nog bedenken hoe ik dat ga doen om ervoor te zorgen dat het balletje ook nog kan rollen in de rail :p

Bekijk berichtJoske123, op 05 september 2013 - 22:48, zei:

Die rail, daar was onze jef wel gek van, niet om mee te spelen, maar wel om erin te liggen slapen. Wij moesten hier altijd lachen omdat hij er eigenlijk zo onhandig in lag maar hij vond dat toch blijkbaar leuk.

De kleintjes vinden dat hier leuk, maar ik denk dat het meer iets is voor kittens??? De groten vinden er maar niets aan om met dat balletjes te spelen en dat toch niet te kunnen vastpakken.

Ja, erin gaan liggen doet hij ook wel :p
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#127 Geplaatst 06 september 2013 - 19:57

Vandaag was Mylo vooral in een luie bui :)

IMG_3028.JPG IMG_3031.JPG IMG_3033.JPG IMG_3062.JPG
Mylo Banner

DORIS
DORIS
  • 7.688 berichten
  • 4 katten

#128 Geplaatst 06 september 2013 - 20:08

Lief ventje. :heart:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#129 Geplaatst 07 september 2013 - 00:53

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#130 Geplaatst 07 september 2013 - 00:55

Superschattig! :love: :love: :love:

juleken
juleken
  • 7.243 berichten

#131 Geplaatst 07 september 2013 - 02:24

En moooooi!!! :loveshower:

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#132 Geplaatst 07 september 2013 - 05:33

Zo schattig dat hij is. :heart:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#133 Geplaatst 07 september 2013 - 09:56

Ja, ik liep (voor ik hem had) tegen iedereen te verkondigen dat hij niet op mijn bed zou mogen slapen, maar hij is zo schattig dat ik het hem gewoon niet kan weigeren :love4:  Dus nu ligt hij elke dag op mijn bed :p
Mylo Banner

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#134 Geplaatst 07 september 2013 - 11:54

Die luie bui zal wel geweest zijn door het warme weer. Hier zijn ze ook 2 dagen nogal 'rustig' geweest. ;-)

Hij ziet er vooral heer relaxed uit. Echt leuk om te zien dat je een katje een nieuwe kans gegeven hebt! Hij heeft het blijkbaar echt heel goed bij jou!
Trio.jpg
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#135 Geplaatst 07 september 2013 - 14:02

jaja, niet in bed mogen ;)
Wat is er nu leuker dan met het vrouwtje te mogen rollebollen in bed ?
Ik vind dat de katjes veel liever zijn in bed dan gewoon in de living of zo, die van ons zijn toch zo !!!

Je kunt je zo helemaal relaxen, en zij dan ook ;)