Spring naar inhoud

- - - - -

Mylo, mijn asielkat

• Log in om te reageren
851 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.131 berichten

#151 Geplaatst 07 september 2013 - 15:40

Als ik dat hier allemaal lees, amai, rare reactie hoor van dat asiel. Voel je er zeker niet slecht bij, jij wil gewoon het beste voor Mylo en wil er zeker van zijn dat als hij ooit verloren loopt dat hij bij jou terechtkomt. Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, en gaat ook niet over geld ofzo maar over principes vind ik.
Ze waren al hun afspraken niet nagekomen en als je dan nu nog eens contact opneemt voor die chip doen ze zo kortaf aan telefoon.
Mooie service!

Niet van wakker liggen, komt allemaal wel in orde met die chip.
Het is duidelijk dat dat ventje jouw hart voor 100 procent heeft gestolen en als ik de foto's zie en lees over zijn avonturen kan ik helemaal begrijpen waarom  :love3:

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#152 Geplaatst 07 september 2013 - 17:06

Bedankt!!

Om mezelf wat af te leiden en terug wat positieve energie op te doen heb ik eindelijk ook een banner gemaakt. Als het gelukt is, zou hij hieronder moeten verschijnen :p

Jeej!! gelukt :)

Ik hoop dat hij voldoet aan de voorwaarden, want hij ziet er toch een beetje aan de grote kant uit? Ik heb nochtans 400 x 80 pixels ingegeven...
Mylo Banner

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#153 Geplaatst 07 september 2013 - 17:13

Heel mooi gelukt die banner.
Ik hoop idd ook dat ie voldoet aan de voorwaarden, ik had ook 400*80 ingegeven en bij mij was ie ook niet goedgekeurd.
Maar hij is alavst heel mooi!
Trio.jpg
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#154 Geplaatst 07 september 2013 - 17:40

@ Farailde: je banner is echt chique gelukt ;)

Amai, die asielen, ik word er echt kotsmisselijk van dat mijn Jefke zoiets zou zijn kunnen overkomen, ik mag daar nu echt niet over nadenken. :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored:

Ze hebben de air om er te zijn voor de dieren, wel dat ze dat dan ook doen verdorie, ze krijgen er toch waarschijnlijk meer dan deftige subsidies voor. Ik vang hier ook katjes op als het nodig is, als ik ze zelf vind of als iemand anders ze heeft gevonden. Ik vraag daar geen éne euro voor. ik vind dat de mensen die er eentje komen halen maar zlef de manieren moeten hebben om te vragen hoeveel ze moeten. Maar meestal doen ze dat niet, alsof kittenmelk aan de bomen groeit ;) Maar jullie betalen veel geld er voor, dus zou het op z'n minst in orde moeten zijn met vaccinaties en andere zaken.

iemand schreef hier : dit asiel is goed voor honden, maar zijn niet alle asielen zo... Een lief hondje, daar weten ze wel weg mee, maar een kat, who cares ???

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#155 Geplaatst 07 september 2013 - 18:35

Bekijk berichtstareyedkitten, op 07 september 2013 - 17:13, zei:

Heel mooi gelukt die banner.
Ik hoop idd ook dat ie voldoet aan de voorwaarden, ik had ook 400*80 ingegeven en bij mij was ie ook niet goedgekeurd.
Maar hij is alavst heel mooi!

Bedankt! Bij wie kan ik navragen of mijn banner in orde is?
Mylo Banner

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#156 Geplaatst 07 september 2013 - 18:39

Bij de moderators normaal. Als ie niet in orde is krijg je een waarschuwingspunt....so watch out  ;-)
Trio.jpg
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#157 Geplaatst 07 september 2013 - 18:40

Bekijk berichtJoske123, op 07 september 2013 - 17:40, zei:

@ Farailde: je banner is echt chique gelukt ;)

Amai, die asielen, ik word er echt kotsmisselijk van dat mijn Jefke zoiets zou zijn kunnen overkomen, ik mag daar nu echt niet over nadenken. :censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored:

Ze hebben de air om er te zijn voor de dieren, wel dat ze dat dan ook doen verdorie, ze krijgen er toch waarschijnlijk meer dan deftige subsidies voor. Ik vang hier ook katjes op als het nodig is, als ik ze zelf vind of als iemand anders ze heeft gevonden. Ik vraag daar geen éne euro voor. ik vind dat de mensen die er eentje komen halen maar zlef de manieren moeten hebben om te vragen hoeveel ze moeten. Maar meestal doen ze dat niet, alsof kittenmelk aan de bomen groeit ;) Maar jullie betalen veel geld er voor, dus zou het op z'n minst in orde moeten zijn met vaccinaties en andere zaken.

iemand schreef hier : dit asiel is goed voor honden, maar zijn niet alle asielen zo... Een lief hondje, daar weten ze wel weg mee, maar een kat, who cares ???

Dankjewel!!

Sommige verhalen zijn inderdaad schrijnend. Maar ik blijf toch geloven (al is het misschien een beetje naief) dat de overgrote meerderheid van asielen het wel goed bedoeld. En inderdaad zeker opvanggezinnen zijn heel vaak mensen met een gouden hart!! Vind het wel ferm dat er mensen zijn die gewoon kittens bij jou komen halen zonder ook maar te vragen hoeveel ze je moeten :o Jullie hebben daar ten slotte veel geld en tijd in gestoken...

Bekijk berichtstareyedkitten, op 07 september 2013 - 18:39, zei:

Bij de moderators normaal. Als ie niet in orde is krijg je een waarschuwingspunt....so watch out  ;-)

Ik ga meteen op zoek naar een moderator en het gewoon even vragen :) Bedankt voor de heads up! ;)
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#158 Geplaatst 07 september 2013 - 18:53

Net een mailtje gekregen van het asiel dat ze alles hebben doorgemaild naar IDchips :dancer:  Hopelijk komt het nu dan snel in orde :)
Mylo Banner

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#159 Geplaatst 07 september 2013 - 18:55

Bekijk berichtFarailde7, op 07 september 2013 - 18:53, zei:

Net een mailtje gekregen van het asiel dat ze alles hebben doorgemaild naar IDchips :dancer:  Hopelijk komt het nu dan snel in orde :)

Goed nieuws, hoop ook dat het een vriendelijk mailtje was ;-)
Trio.jpg

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#160 Geplaatst 07 september 2013 - 19:01

Bekijk berichtstareyedkitten, op 07 september 2013 - 18:55, zei:

Goed nieuws, hoop ook dat het een vriendelijk mailtje was ;-)

Ik citeer:
"Beste,
Ik heb alles doorgemaild naar IDchips de databank voor katten.
mvg"

Das zowat het vriendelijkste mailtje dat ik al van hun ontvangen heb :p :)

Moet eerlijk toegeven dat ik wel met een bang hartje die mail opende, maar het viel dus goed mee :)
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#161 Geplaatst 07 september 2013 - 19:02

Toch nog goed nieuws. Maar ECHT vriendelijk kan ik dat toch ook niet noemen ;)

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#162 Geplaatst 07 september 2013 - 19:13

Gohja, valt wel mee qua vriendelijkheid, maar wel goed dat alles nu in orde komt! :)
Trio.jpg

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#163 Geplaatst 07 september 2013 - 19:17

Ach tegenover de vorige reacties, is dit al héél vriendelijk :p En het belangrijkste is inderdaad dat het in orde komt hé :)
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#164 Geplaatst 08 september 2013 - 21:22

Tijd voor nog wat fotospam :p

Het balletje in de rail interesseert hem geen zak, maar hij vindt het nog steeds een goed fort ;)
IMG_3078.JPG IMG_3081.JPG

Dit is een beetje een wazige foto, maar wilde laten zien hoe fijn Mylo het vindt om onder de krabplank door te kruipen :gek:
IMG_3070.JPG

Hier lag hij eigenlijk met zijn rug naar mij toe, maar ik riep 'Kijk eens naar het vogeltje'. Wie durft nu nog beweren dat katten niet luisteren? :x  :p
IMG_3072.JPG
Mylo Banner

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#165 Geplaatst 08 september 2013 - 21:33

Kan je er misschien een snoepje in leggen? Dan moet hij dat er al met zijn poot uithalen, gaat het balletje rollen als hij dat met zijn pootje aan raakt om het snoepje te pakken en dan zijn we misschien vertrokken... :catattackball
Trio.jpg