Spring naar inhoud

- - - - -

Mylo, mijn asielkat

• Log in om te reageren
851 reacties op dit onderwerp
Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#256 Geplaatst 19 september 2013 - 17:25

Oei, precies al effe geleden dat ik nog foto's geplaatst heb. Morgen is Mylo een maand bij ons!! Ik zou hem echt al niet meer kunnen missen. Hij is zo schattig, lief, mooi, ... heb het gevoel dat ik de jackpot gewonnen heb :loveshower: . Dringend tijd voor nog wat fotospam ;)

IMG_3171.JPG
IMG_3173.JPG
IMG_3178.JPG
IMG_3189.JPG
IMG_3191.JPG
IMG_3192.JPG
IMG_3197.JPG
IMG_3198.JPG
IMG_3203.JPG

Wisten jullie dat ik trouwens een 'jachtkat' heb? :p Hij duidt zijn (onzichtbare?) prooi al aan ;)
IMG_3208.JPG
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#257 Geplaatst 19 september 2013 - 18:31

Zo mooi! Mylo is een hartenbreker, echt een schatje!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#258 Geplaatst 19 september 2013 - 18:38

Bekijk berichtjuleken, op 19 september 2013 - 18:31, zei:

Zo mooi! Mylo is een hartenbreker, echt een schatje!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Zolang hij mijn hart maar niet breekt :lachen:
Mylo Banner

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#259 Geplaatst 19 september 2013 - 18:41

Wat staat hij daar zo trots zeg! Mooie kater!
Trio.jpg
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#260 Geplaatst 19 september 2013 - 19:14

Héél mooie foto's van je héél mooie kater.
Hij ziet er wel heel zelfverzekerd uit. "Ik ben de man !!!"

Syntara
Syntara
  • 2.467 berichten
  • 2 katten

#261 Geplaatst 19 september 2013 - 19:20

Ik vind hem eerder nog voorzichtig lijken, zo'n beetje lager door zijn pootjes gezakt.
Maar hij is idd heel erg mooi! :loveshower:

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#262 Geplaatst 19 september 2013 - 22:07

Bedankt!! Ik ben ook heel trots op hem :love3:

Hij staat inderdaad laag op zijn pootjes als hij buitenkomt. Ik ben er nog niet helemaal uit of het door het 'buitenzijn' komt of doordat hij dan dat haltertje aanheeft. Ik heb het achterste bandje al losser gemaakt, maar dat geeft geen verschil, dus ik denk dat het inderdaad ook door onzekerheid komt van buiten zijn 'gewone territorium' te komen.

Die borstkas vooruit is door zijn ongelofelijke nieuwsgierigheid als hij iets hoort of ziet en dan snel genoeg een foto nemen ;).

Die blauwe plukken op de 5de foto zijn trouwens omdat hij altijd aan zijn bandje krabt :louche: . Zijn vorige bandje kreeg hij nl. op die manier altijd uit, dus ik ben nu aan het proberen om te volharden tot het opgeeft en eraan gewoon is. Dan pas krijgt hij een nieuw bandje, want dat is dan al zijn 3de :p
Mylo Banner

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#263 Geplaatst 19 september 2013 - 23:16

Heel mooie foto's van lieve Mylo !! :love:  Echt heel fijn te zien dat hij kan genieten van het leventje buiten aan zijn bandje... :heart:

Hoop ook dat hij snel zal wennen aan zijn bandje...zonder er al te veel aan te krabben... ;)

Fantastisch dat jullie hem zijn gouden mandje hebben gegeven !! Hij ziet er super gelukkig uit !! :loveshower: :duim:
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#264 Geplaatst 20 september 2013 - 00:43

:loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#265 Geplaatst 20 september 2013 - 19:17

Vandaag Mylo zijn (hopelijk!) laatste bezoekje aan de dierenarts voor dit jaar. Hij heeft nog zijn laatste prik gekregen en moet toch terug antibiotica nemen omdat hij nog altijd met een snotneusje zit. Hoop dat het daarna gedaan is, want toch al mooi 188 euro betaald na zijn adoptie aan dierenarts (en hij was al gechipt en gecastreerd).

Nadien hem even gaan voorstellen aan een paar van de buren :). Ik had hem zijn halter aangedaan en toen ik hem op de grond neerzette wilde hij daar ook al meteen binnenlopen :p. Ik hoop wel dat hij niet van plan is om in de toekomst veel in andersmans huizen binnen te lopen, want ik kan moeilijk heel de buurt met hem afgaan en dan ga ik hem vaak kwijt zijn :s
Bij één van de andere buren ging hij mooi aan mijn voeten zitten. Zegt die buurvrouw: "amai, die luistert nog ook" Precies alsof we hem getraind hadden zoals de honden :lachen:
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#266 Geplaatst 22 september 2013 - 08:24

Zijn jullie katten in de tweede helft van de nacht ook zo actief?? Mylo gaat dan regelmatig precies op ontdekkingstocht en stoot daarbij vanalles op de grond... Op zich heeft hij gelukkig nog niks kapot gedaan, maar hij jaagt Kyra wel telkens de stuipen op het lijf :help: .
De eerste keren dat hij dat deed, sliep zij nog bij hem in de garage en we vermoeden dat hij per ongeluk iets op haar heeft laten vallen ofzo. Omdat Kyra nogal panisch was, slaapt zij sindsdien in de keuken ipv bij Mylo in de dubbele garage. Maar zelfs in de keuken wordt ze angstig als Mylo met dingen begint te smijten en dan worden wij wakker omdat  Kyra angstig aan de deur staat te krabben :louche: .
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#267 Geplaatst 22 september 2013 - 09:20

Deze nacht heeft hij de papierdozen naar beneden gegooid :p
IMG_3225.JPG
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#268 Geplaatst 22 september 2013 - 10:10

Die grapjas van een Mylo. waarschijnlijk wilde hij er zeker van zijn dat jullie wel heel juist recycleren :goofy:

Hier bij ons zijn de katjes meestal stil tot een uur of 7. Deze morgen was het zelfs half acht. Dus zij stil, wij ook hé ;)

Vroeger hadden we hier een kater die altijd om 4 uur kwam zagen om naar buiten te mogen. Die bleef dan miauwen en aan deuren krabben tot er toch maar iemand zo lief wilde zijn om de deur te openen. We hebben geprobeerd op het te negeren, maar dan was iedereen wakker, dus was het iedere morgen om 4 u uit bed om hem buiten te laten :trance:

Maar ik kan wel zien dat die van ons lang hebben geslapen. Ze zijn echt heel zot en crossen over de zetels en dan trap op trap af ...  Ik had pas gestofzuigd, ik was m'n gat nog niet gekeerd, had Justin (ja, wie anders) een bloemetje met potje en al op de grond gekieperd, en leuk dat dat was :engel: . voor hen dan toch, niet zo voor mij ;)

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#269 Geplaatst 22 september 2013 - 11:53

Bekijk berichtJoske123, op 22 september 2013 - 10:10, zei:

Die grapjas van een Mylo. waarschijnlijk wilde hij er zeker van zijn dat jullie wel heel juist recycleren :goofy:

:lachen: zo had ik het nog niet bekeken :lol2:

Hier bij ons zijn de katjes meestal stil tot een uur of 7. Deze morgen was het zelfs half acht. Dus zij stil, wij ook hé ;)

Vroeger hadden we hier een kater die altijd om 4 uur kwam zagen om naar buiten te mogen. Die bleef dan miauwen en aan deuren krabben tot er toch maar iemand zo lief wilde zijn om de deur te openen. We hebben geprobeerd op het te negeren, maar dan was iedereen wakker, dus was het iedere morgen om 4 u uit bed om hem buiten te laten :trance:

Bij Mylo schijnt dat te variëren, hij kan nachten aan een stuk rustig zijn en dan plots om 4u s nachts actief zijn, de volgende keer om 7u, ... Hij weet het wel spannend te houden ;)
Amai, elke dag om 4 uur eruit :trance:  Dat hou je toch niet vol??
Mylo kunnen we hier nog wel negeren, maar Kyra die dan in paniek is, is veel luidruchtiger. We wachten wel altijd op een 'stil' moment voor we naar haar toegaan, want we willen haar angst niet bevestigen, maar langs de andere kant willen we ook graag onze deuren heel houden en kunnen slapen :p

Maar ik kan wel zien dat die van ons lang hebben geslapen. Ze zijn echt heel zot en crossen over de zetels en dan trap op trap af ...  Ik had pas gestofzuigd, ik was m'n gat nog niet gekeerd, had Justin (ja, wie anders) een bloemetje met potje en al op de grond gekieperd, en leuk dat dat was :engel: . voor hen dan toch, niet zo voor mij ;)

Ja, deze ochtend was Mylo hier ook nogal een energiebommeke :p  Alé, echt? Ben je zeker dat het Justin was? Dat geloof ik niet :x Heeft hij daarna dan niet onschuldig genoeg gekeken? :engel: :p  
Gelukkig dat uw roske dan nog zo'n braveke is :lachen:
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#270 Geplaatst 22 september 2013 - 12:23

euh ... ik wil nu niet zagen éh

maar we hebben hier ook wel een echt rostje hoor. Ook een stoere kater met de naam Tom, Tommeke als hij lief is, Thómàs als hij weer een de engel uithangt ;)
zie maar

DSC_0226.jpeg

;)