Spring naar inhoud

- - - - -

Mylo, mijn asielkat

• Log in om te reageren
851 reacties op dit onderwerp
Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#331 Geplaatst 11 oktober 2013 - 20:10

Bekijk berichtJoske123, op 11 oktober 2013 - 18:06, zei:

Ik moest deze week aan je denken Farailde. Jeanke was plots buiten geglipt, hij had nog geen "leibandtraining" gehad. :(
't was de bedoeling om dat nu na de castratie te gaan doen ...
Hij is zo wat een anderhalf uur buiten geweest en kwam toen vlotjes terug binnen. Gelukkig maar. Maar sindsdien moeten we opletten of mijnheertje wil het nog eens over doen. Maar de werken in de tuin zijn bijna gedaan en dan mag hij het nog eens langs achter proberen EN overdag (niet meer 's avonds).
Joske zou ook wel graag naar buiten gaan, maar die is niet zo glad als z'n 'broer' ;)

Oei dat zal wel verschieten geweest zijn! Mylo vraagt gelukkig zelf niet om naar buiten te gaan. Hij komt wel kijken als we door de deur gaan, maar voor de rest heeft hij er geen interesse in. Nochtans is hij door alle andere deuren geobsedeerd. Als er een deur dicht is, gaat hij ervoor zitten precies alsof hij probeert met zijn gedachten de deur te openen :p
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#332 Geplaatst 11 oktober 2013 - 20:12

't was wel verschieten, maar gelukkig is alles goed verlopen ...

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#333 Geplaatst 15 oktober 2013 - 10:35

Mylo heeft zojuist overgegeven :(. Hij lag gewoon rustig op de zetel, toen hij opeens begon te kokhalzen. Ik dacht dat ik hem zijn eerste haarbal zou zien uitbraken en wilde hem al van de zetel gaan pakken toen er opeens iets heel anders uitkwam :s. En nog niet zo'n beetje ook niet. Hij was precies aan het vuurspuwen...

Met hem lijkt alles voor de rest wel oké. Hij verschoot er zelf wat van denk ik, maar liep even later al terug vrolijk rond.
Grotere paniek was er ivm de zetel: een groot deel van de zetel hing vol en ik had schrik dat de vlekken er misschien niet zouden uitgaan omdat braaksel zuur is. Ben zo blij dat papa momenteel niet thuis is!! K had zijn gezicht niet willen zien :s. Ondertussen is alles opgekuist en nu maar duimen dat de vlekken eruit zijn als het opgedroogd is...

Zou ik Mylo vandaag best laten vasten?
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.138 berichten

#334 Geplaatst 15 oktober 2013 - 20:30

Ocharme Mylo. Ik denk dat je dat zelf een beetje moet bekijken. Onze katten geven ook soms over, soms is dat gewoon eten, soms is er een beetje slijm bij. Het kan eenmalig zijn, maar als hij het nog doet zou ik hem eens laten nakijken.
Onze vorige mat zat vol vlekken eigenlijk, Yvette gaf altijd nogal vlug over, altijd gedaan. Hebben nu in ons nieuwe huis dan maar geen matten meer gelegd :s

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#335 Geplaatst 15 oktober 2013 - 21:08

Ik heb hem deze avond toch terug een beetje brokjes gegeven. Hij lijkt zich echt supergoed te voelen, dus hopelijk was het inderdaad slechts eenmalig.  Fingers crossed :)
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.138 berichten

#336 Geplaatst 16 oktober 2013 - 17:04

Goed nieuws!

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#337 Geplaatst 16 oktober 2013 - 17:51

Bekijk berichtjuleken, op 16 oktober 2013 - 17:04, zei:

Goed nieuws!

Idd :) De brokjes zijn mooi binnengebleven en ook vandaag schijnt hij zich prima te voelen. Geen idee waar dat plotse braken vandaan kwam, maar wel blij dat hij niet ziek is :)
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#338 Geplaatst 16 oktober 2013 - 18:13

Katjes kunnen dat soms eens hebben. Het komt vanzelf en gaat blijkbaar ook over vanzelf (meestal toch)
Hoe gaat het met de zetel trouwens ? Zijn de vlekken er uit?

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#339 Geplaatst 17 oktober 2013 - 00:03

Ocharme Mylo...maar heel blij te lezen dat het maar één keer is gebeurd... :heart:

Hier gebeurd het ook af en toe dat Mauro moet overgeven...en dan ben ik ook altijd echt in paniek... ;)

Gelukkig is het meestal gewoon een haarbal of even een beetje teveel gegeten...Mauro eet enorm graag :)

Naomike heeft nog nooit moeten overgeven :catnoknow Gelukkig... ;)

Blij dat alles intussen goed gaat met Mylo...en inderdaad, zijn de vlekken uit de zetel ? :pray:
Geplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#340 Geplaatst 17 oktober 2013 - 08:37

Bekijk berichtJoske123, op 16 oktober 2013 - 18:13, zei:

Katjes kunnen dat soms eens hebben. Het komt vanzelf en gaat blijkbaar ook over vanzelf (meestal toch)
Hoe gaat het met de zetel trouwens ? Zijn de vlekken er uit?

Bekijk berichtMauro, op 17 oktober 2013 - 00:03, zei:

Ocharme Mylo...maar heel blij te lezen dat het maar één keer is gebeurd... :heart:

Hier gebeurd het ook af en toe dat Mauro moet overgeven...en dan ben ik ook altijd echt in paniek... ;)

Gelukkig is het meestal gewoon een haarbal of even een beetje teveel gegeten...Mauro eet enorm graag :)

Naomike heeft nog nooit moeten overgeven :catnoknow Gelukkig... ;)

Blij dat alles intussen goed gaat met Mylo...en inderdaad, zijn de vlekken uit de zetel ? :pray:

Ahja, nog vergeten te zeggen :) Aan de zetel is gelukkig niks meer te zien!! Papa heeft niets gemerkt :dancer:
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#341 Geplaatst 17 oktober 2013 - 10:55

Gelukkig maar ;)

juleken
juleken
  • 7.138 berichten

#342 Geplaatst 18 oktober 2013 - 16:17

:jump: :jump:

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#343 Geplaatst 20 oktober 2013 - 19:18

Vandaag is Mylo 2 maanden bij ons!! :loveshower: :loveshower: :loveshower: :proost: :proost:
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#344 Geplaatst 21 oktober 2013 - 12:48

proficiat hoor !!! :flower: :fishbowl

juleken
juleken
  • 7.138 berichten

#345 Geplaatst 21 oktober 2013 - 23:08

Bekijk berichtFarailde7, op 20 oktober 2013 - 19:18, zei:

Vandaag is Mylo 2 maanden bij ons!! :loveshower: :loveshower: :loveshower: :proost: :proost:

Ons Racheleke ook :catwalk