Spring naar inhoud

- - - - -

Mylo, mijn asielkat

• Log in om te reageren
851 reacties op dit onderwerp
kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#376 Geplaatst 08 november 2013 - 13:39

Die ziet er helemaal niet meer zielig uit. Al een tikkeltje arrogant zelfs zou ik zeggen :lachen: Doet mij denken aan mijn Joe :lachen:
Superlief :heart:

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#377 Geplaatst 08 november 2013 - 13:50

Bekijk berichtkate2, op 08 november 2013 - 13:39, zei:

Die ziet er helemaal niet meer zielig uit. Al een tikkeltje arrogant zelfs zou ik zeggen :lachen: Doet mij denken aan mijn Joe :lachen:
Superlief :heart:

Hihi, ja het schuchtere is er al lang af ondertussen :p Hij blaakt van het zelfvertrouwen en heeft ondeugende oogjes gekregen :lachen:
(terwijl ik dit typ hoor ik achter mij allemaal verdachte geluiden, dus ik moet eens gaan kijken wat hij weer aan het uitspoken is :p)
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#378 Geplaatst 08 november 2013 - 16:07

Hahaha, op die 2 eerste foto's dacht ik eerst: hé hoe staat die nu te slapen. Ik had niet door dat hij lag :lachen:

Maar 't is een schattig beestje geworden.

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#379 Geplaatst 08 november 2013 - 17:34

Bekijk berichtJoske123, op 08 november 2013 - 16:07, zei:

Hahaha, op die 2 eerste foto's dacht ik eerst: hé hoe staat die nu te slapen. Ik had niet door dat hij lag :lachen:

Maar 't is een schattig beestje geworden.

lol, hij lag inderdaad in de zetel, maar weer in een zeer vreemde houding ;)

Hij is idd nog altijd superschattig! Daarjuist ook weer: ik geef hem brokjes in zijn activity center en hij komt meteen kopjes geven alsof hij wil zeggen 'dankjewel!'. Dat toch een beleefd beestje hé :)
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#380 Geplaatst 08 november 2013 - 19:00

Goed opgevoed hé

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#381 Geplaatst 08 november 2013 - 19:04

Wat is ie mooi zeg! Hij lijkt echt wel content bij jullie!
Trio.jpg
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#382 Geplaatst 08 november 2013 - 20:01

Schattige foto's van lieve Mylo :love:

En die eerste 2 foto's zijn inderdaad super...dat pootje... :trance: vraag me wel af of dit een comfortabele houding is ? :catscratchhead

Maar hij geniet heel duidelijk !!  :heart:

Bewerkt door Mauro, 08 november 2013 - 20:01.

Geplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#383 Geplaatst 18 november 2013 - 14:14

Tijd van nog eens een update over mijn vriendje Mylo :)
- sinds kort heeft hij een nieuwe verslaving: de schoenveters van mijn papa zijn schoenen :louche: Echt waar, zelfs de bird hengel lijkt niks naast die schoenveters :p.
- over 2 dagen is hij 3 maanden bij ons en ik kan er nog steeds niet van over hoe megaschattig en lief hij is :love3: :love3:
- hij is ondertussen helemaal gewend aan zijn krabpaal en vind het enorm leuk om op de bovenste 2 ligplaatsen op de uitkijk te zitten of te slapen
- ik ga moeten oppassen dat hij niet op Garfield begint te lijken, want hij is duidelijk wat bijgekomen. Beetje teveel verwend vrees ik :oops: . Maar hoe hou je gewicht onder controle bij katten? Ik wil ook niet dat hij honger lijdt...
- hij is volgens mij een tikje jaloers op mijn hond die in februari overleden is. In mijn kamer hangen en staan nl. veel foto's van Laika en nog geen van Mylo omdat ik nog niet de tijd heb gehad om ze te laten afdrukken. En hij loopt altijd de foto's van Laika omver :p
- voor de rest kan ik niet meteen op iets nieuws komen, ik kan alleen maar denken: ik vind hem zo geweldig :d
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#384 Geplaatst 18 november 2013 - 14:55

Bij dat jij blij bent hoor !!!!

Schoenen en veters zijn hier ook zo gewild. Als ik eens m'n schoen afdoe om mijn voet te ontlasten dan is die binnen de kortste keren verdwenen ;) Dan is er hier altijd wel één of andere kat mee aan de haal ;)

Tom begint hier ook serieus op Garfield te gelijken. Hij is al even kittelorig. Eén verschil, hij lust geen lasagne ;)

nog veel succes met Mylo ;)

juleken
juleken
  • 7.139 berichten

#385 Geplaatst 19 november 2013 - 23:52

Hij zit op ne goeie stal he ;) Ik lees zo graag de verhalen hier over Mylo, het katje dat blijkbaar geboren is voor het geluk met zo een luxe personeel. En die veters, typisch denk ik. Ik koop speelgoed van alle soorten en maten en waar spelen ze het liefst mee? Met kleine balletjes waar pluimpjes aanhangen (4 voor 1 euro in de wibra) en een grote veer van het karnavalskostuum van mijn schoonzus. Oh ja, en sinds kort met mijn handtas en mijn sjaal die hier over de stoel hangen. Goed voor de portemonnee!

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#386 Geplaatst 23 november 2013 - 14:50

Bekijk berichtJoske123, op 18 november 2013 - 14:55, zei:

Bij dat jij blij bent hoor !!!!

Schoenen en veters zijn hier ook zo gewild. Als ik eens m'n schoen afdoe om mijn voet te ontlasten dan is die binnen de kortste keren verdwenen ;) Dan is er hier altijd wel één of andere kat mee aan de haal ;)

Tom begint hier ook serieus op Garfield te gelijken. Hij is al even kittelorig. Eén verschil, hij lust geen lasagne ;)

nog veel succes met Mylo ;)

Hihi, qua humeur lijkt Mylo gelukkig nog niet op Garfield, maar zijn buikje begint er wel te komen :p

Bekijk berichtjuleken, op 19 november 2013 - 23:52, zei:

Hij zit op ne goeie stal he ;) Ik lees zo graag de verhalen hier over Mylo, het katje dat blijkbaar geboren is voor het geluk met zo een luxe personeel. En die veters, typisch denk ik. Ik koop speelgoed van alle soorten en maten en waar spelen ze het liefst mee? Met kleine balletjes waar pluimpjes aanhangen (4 voor 1 euro in de wibra) en een grote veer van het karnavalskostuum van mijn schoonzus. Oh ja, en sinds kort met mijn handtas en mijn sjaal die hier over de stoel hangen. Goed voor de portemonnee!

Inderdaad! En ik had voor ik Mylo in huis haalde al gelezen dat katten eigenlijk liever met spullen in huis spelen dan met kattenspeelgoed, maar dan toch niet kunnen inhouden om vanalles te kopen en daar speelt hij nu natuurlijk niet mee :p

Goed nieuws ook! Hij begint eindelijk over zijn stofzuiger angst te komen :dancer: . De eerste keer dat we die aanzette was dat precies een trauma voor hem en is hij meer dan een uur achter de kast gaan zitten. Sindsdien ging hij altijd lopen als we de stofzuiger aanzette, maar nu blijft hij gewoon in dezelfde ruimte en gaat af en toen nieuwsgierig (maar wel op zijn hoede) kijken :thumb:
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#387 Geplaatst 24 november 2013 - 15:01

Haha, die gekke Mylo weer: Als hij in een actieve bui is en je pakt hem op, dan zit hij altijd rond te kijken naar dingen waar hij kan opklimmen. Zo is hij vandaag via mijn mama haar schouder op de deur geklommen :p. Eenmaal bovenop kon hij natuurlijk nergens meer naar toe. Als je hem er dan probeert af te halen krijgt hij precies instant hoogtevrees en klampt hij zich als een octopus vast aan de plaats waar je hem probeert af te halen :lachen:
IMG_7554.JPG IMG_7555.JPG

In het weekend geraak ik wel altijd gefrustreerd omdat Mylo zo weinig mag als papa thuis is :louche:  In de week loopt hij veel vrijer rond enz, maar als papa thuis is mag hij bijna nergens opklimmen en mag hij niet ronddolen. Wat papa maar niet wil begrijpen, is dat Mylo daar natuurlijk lastig van wordt en dan stoute dingen gaat doen...

Nuja, er is ook goed nieuws: mama had tegen papa blijkbaar iets gezegd over dat ze dacht dat Mylo bij zijn vorige eigenaars een binnenkat was. Daarop had papa geantwoord dat volgens hem veel te moeilijk ging worden in de zomer om hem binnen te houden. Mama en ik interpreteren dat als: hij mag nog heel de winter lekker binnenblijven :d
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#388 Geplaatst 24 november 2013 - 16:09

:d
de zotte doos hé

en papa: luister naar de vrouwen, die weten er alles van ;)

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#389 Geplaatst 24 november 2013 - 19:50

Bekijk berichtJoske123, op 24 november 2013 - 16:09, zei:

:d
de zotte doos hé

en papa: luister naar de vrouwen, die weten er alles van ;)

:thumb:
Mylo Banner

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#390 Geplaatst 24 november 2013 - 19:53

Aaaah... jullie gaan papa nog volledig kunnen overtuigen.
Misschien volgende complot om papa te overtuigen nog een kat in huis te halen? :p
Trio.jpg
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”