Spring naar inhoud

- - - - -

Mylo, mijn asielkat

• Log in om te reageren
851 reacties op dit onderwerp
Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#556 Geplaatst 09 februari 2014 - 12:26

Heel mooi. Maar wat wil je met zo'n prachtige kater:-)
Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#557 Geplaatst 09 februari 2014 - 13:01

Bekijk berichtArni, op 09 februari 2014 - 12:26, zei:

Heel mooi. Maar wat wil je met zo'n prachtige kater:-)

Idd, dan moet je al niet veel moeite meer doen om iets mooi te maken hé :). Wel zo gemakkelijk ;)
Mylo Banner

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#558 Geplaatst 09 februari 2014 - 13:39

Wauw, echt mooi gedaan. En Mylo is zo ne knappen hé :loveshower:
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#559 Geplaatst 09 februari 2014 - 14:54

Bekijk berichtMiss Nina, op 09 februari 2014 - 13:39, zei:

Wauw, echt mooi gedaan. En Mylo is zo ne knappen hé :loveshower:

Bedankt! En nog eens merci voor de leuke quote :flower:
Mylo Banner

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#560 Geplaatst 09 februari 2014 - 15:16

Graag gedaan!
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Seabert
Seabert
  • 4.751 berichten

#561 Geplaatst 10 februari 2014 - 09:43

Heel mooi gemaakt.
Mylo zit echt wel mooi te poseren, zo schoon dat hij in de camera kijkt :love4: .

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.618 berichten
  • 2 katten

#562 Geplaatst 10 februari 2014 - 10:00

Bekijk berichtkate2, op 08 februari 2014 - 17:19, zei:

Nee ze lopen weg van zodra de stofzuiger te dicht bij komt. Daarentegen vinden ze het geweldig om zich te rollen op een pas gedweilde vloer zodat er op een paar plaatsen haren aan de vloer vastplakken nog voordat de vloer tijd heeft gehad om op te drogen :d

Awel, raar genoeg heeft Nio geen schrik van de stofzuiger.  Beau die spurt altijd weg als ik dat ding nog maar bovenhaal.  Bas vroeger had er ook schrik van.  Ook heeft mijn man een helicopter op afstandbediening.  Beau spurt half achter de zetel (net todat ze dat helicopterke nog wel kan zien) en Nio die vangt en springt achter dat ding.
Dweilen in huis is ook altijd een plezier.  Zowel Beau als Nio rollen zich op pas gedweilde vloer.

Bekijk berichtFarailde7, op 09 februari 2014 - 11:00, zei:

Nog eens een scrapbookpagina gemaakt van mijne knapperd :loveshower: :
Bijlage 14 01 02 Mylo fotoshootb.jpg

PRACHTIG!  Maar wat wil je ook met zo een prachtige poezel :goofy:

Bewerkt door Inavanthielen, 10 februari 2014 - 10:00.

Geplaatste afbeelding    WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS   

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#563 Geplaatst 10 februari 2014 - 19:00

Bekijk berichtSeabert, op 10 februari 2014 - 09:43, zei:

Heel mooi gemaakt.
Mylo zit echt wel mooi te poseren, zo schoon dat hij in de camera kijkt :love4: .

Ja, hé. Hij waant zich precies af en toe echt een fotomodel ;)

Hier nog een paar foto'tjes:
IMG_1511.JPG
IMG_1518.JPG
IMG_1525.JPG
IMG_1526.JPG
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#564 Geplaatst 11 februari 2014 - 00:57

Hij wàànt zich geen fotomodel, hij IS een fotomodel!! Echt he, ik kan er niet van over hoe mooi en lief Mylo is. Ik ben stiekem een beetje jaloers op jou, ik zou hem zo meteen ook in huis willen nemen :p
En ik kan heel goed begrijpen hoor dat je hem liever niet buiten laat. De onze komen hier momenteel zo goed als niet meer buiten, en ik moet zeggen dat ik er niet kwaad om ben. Sinds ik hier op ks zit en al gelezen heb wat er allemaal kan mislopen als je ze buitenlaat ben ik alleen nog meer bezorgd geworden. En wat hij niet kent kan hij dan toch ook niet missen denk ik (tenzij hij vroeger een buitenkatje was en ik er hier over het hoofd heb gezien).
Ons Racheleke kan hier met momenten ook echt zot doen en bijna letterlijk tegen de muur vliegen, en soms zit ze ook heel geïnteresseerd door het raam te kijken, maar als je ze dan eens buitenlaat (en dat was een buitenkatje) spurt ze zo snel mogelijk weer binnen. Precies bang dat ze anders nooit meer binnen zal kunnen, zo van: hé jong, ik heb in mijn leven al lang genoeg buiten gezeten!

Bewerkt door juleken, 11 februari 2014 - 00:57.

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#565 Geplaatst 11 februari 2014 - 08:26

Dankjewel! Das een lief compliment :)

Ja, idd. Altijd als ik hier iets lees over vermiste katjes of overreden katjes, pak ik Mylo eens extra goed vast. Zou echt kapot zijn van verdriet als hem zoiets overkwam.

Das wel super dat Racheleke snel terug binnenkomt als je haar buitenlaat hé! Das echt wel een bewijs dat ze jullie dankbaar is dat jullie haar in huis genomen hebben! :goofy:
Mylo Banner

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.618 berichten
  • 2 katten

#566 Geplaatst 11 februari 2014 - 09:18

Bekijk berichtFarailde7, op 11 februari 2014 - 08:26, zei:

Dankjewel! Das een lief compliment :)

Ja, idd. Altijd als ik hier iets lees over vermiste katjes of overreden katjes, pak ik Mylo eens extra goed vast. Zou echt kapot zijn van verdriet als hem zoiets overkwam.

Dat heb ik dus ook...een extra dikke knuffel aan mijn poezels, en dan voel je jezelf ook goed dat je zo een poezelke hebt 'gered'.
Het beeld van het asiel (Nio in dat kooike, in de hoek in een mandje) heb ik nog geregeld voor mijn ogen.  Nio was zoooo schuchter en het is dan ook meer dan fantastisch dat hij nu zo openbloeit.  Hij is nog maar 6 weken bij ons, en ik kan hem al niet meer missen.

Beauke is mijn speciale meisje, dus die krijgt ook een dikke knuffel (ietske dikker omdat ze mijn specialleke is), al heeft ze niet meegemaakt, wat Nio heeft moeten doorstaan in zijn baby maandjes.

Geplaatste afbeelding    WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS   

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#567 Geplaatst 11 februari 2014 - 12:26

Goed dat Mylo niet buiten wil. Ik kan er maar van dromen om die van mij allemaal binnen te houden... maar dat zou wat "te" zijn vrees ik ;)

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#568 Geplaatst 11 februari 2014 - 12:43

Bekijk berichtJoske123, op 11 februari 2014 - 12:26, zei:

Goed dat Mylo niet buiten wil. Ik kan er maar van dromen om die van mij allemaal binnen te houden... maar dat zou wat "te" zijn vrees ik ;)

Ja, die van jouw zijn gewoon om buiten te gaan hé. En je zou er een dagtaak aan hebben om te voorkomen dat er eentje buitenglipt :lachen:
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#569 Geplaatst 11 februari 2014 - 13:47

Bekijk berichtFarailde7, op 11 februari 2014 - 12:43, zei:

Ja, die van jouw zijn gewoon om buiten te gaan hé. En je zou er een dagtaak aan hebben om te voorkomen dat er eentje buitenglipt :lachen:

tja daar vrees ik ook voor ;)

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#570 Geplaatst 11 februari 2014 - 19:15

Hahahaha! Ik heb zo'n auto'tje op afstandbediening gekocht in de Action voor Mylo. Papa en Mylo waren er daarjuist allebei braaf mee aan het spelen :slach: :slach:

Jaja, Mylo wordt echt rot verwend: hij heeft tegenwoordig zijn eigen BMW :lachen:
Mylo Banner