Spring naar inhoud

- - - - -

Mylo, mijn asielkat

• Log in om te reageren
851 reacties op dit onderwerp
Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.570 berichten
  • 2 katten

#571 Geplaatst 11 februari 2014 - 19:19

Hahahahaha, zo komisch...onze Nio heeft zijne eigen helicopter, ook van de Action.   Hij speelt ook altijd samen met mijne man
Geplaatste afbeelding HAPPINESS......IS BEING OWNED BY A CAT!!  
WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#572 Geplaatst 11 februari 2014 - 19:20

Bekijk berichtInavanthielen, op 11 februari 2014 - 19:19, zei:

Hahahahaha, zo komisch...onze Nio heeft zijne eigen helicopter, ook van de Action.   Hij speelt ook altijd samen met mijne man

Die heb ik ook zien staan, maar ik had schrik dat Mylo die meteen kapot ging kloppen tegen de grond ;)
Mylo Banner

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.570 berichten
  • 2 katten

#573 Geplaatst 11 februari 2014 - 19:21

Er wordt hier inderdaad veel geklopt, maar het vliegen vind hij enorm boeiend....vogeltjes vangen ;-). Hihihihi

juleken
juleken
  • 7.131 berichten

#574 Geplaatst 11 februari 2014 - 19:59

Zie maar dat hij goed verzekerd is ;) Wij hebben hier bij ons sinds november ook een action en ik moet echt eens dringend gaan kijken want ben daar nog nooit binnen geweest. Ga ook een beetje extra kattenspeelgoed inslaan!

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#575 Geplaatst 11 februari 2014 - 20:08

Bekijk berichtjuleken, op 11 februari 2014 - 19:59, zei:

Zie maar dat hij goed verzekerd is ;) Wij hebben hier bij ons sinds november ook een action en ik moet echt eens dringend gaan kijken want ben daar nog nooit binnen geweest. Ga ook een beetje extra kattenspeelgoed inslaan!

Haha :lachen: Pas op, want das verslavend hé. De spullen die ik daar voor Mylo gekocht beperken zich trouwens niet tot de dieren rayon. Die auto komt van bij het speelgoed en ik koop 'boterhamzakjes' voor zijn kattenbakafval in te doen ;)
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#576 Geplaatst 16 februari 2014 - 19:14

Hmm daarjuist iets raar gebeurt. In het washok staat een mandje van Mylo op het aanrecht. Het raam aan dat aanrecht was geblindeerd met zo van die folie, op een kleine spie in het midden na. Maar die spie was blijkbaar niet op Mylo zijn ooghoogte, dus meneer was begonnen met een stuk los te maken zodat hij meer zicht had :p. Nu vond ik het ook wel een beetje zielig dat hij daar niet goed uit het raam kon kijken, dus hebben we 1 van de onderste stukken verwijdert zodat hij nu een mooi uitzicht heeft vanuit zijn mandje. Tot daar alles dus nog oké.
Maar nu sprong hij daarjuist plots op het aanrecht en begon wild heen en weer te lopen voor dat stukje raam. Hij krabte aan het raam en zijn staart zwiepte hevig. Ik heb uit het raam gekeken, maar ik kon niks zien. Hij is zo zeker minuten blijven doorgaan :catscratchhead  Nu heb ik een beetje schrik dat hij buiten een andere kat zou gezien hebben en binnenkort gaat beginnen te markeren binnen :onzeker:  Iemand die raad weet?

Het vreemde is trouwens dat hij binnen veel vaker voor het raam ligt (dat veel groter is en langs de zelfde kant van het huis ligt) en daar heeft hij nog nooit zo gedaan.
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#577 Geplaatst 17 februari 2014 - 10:49

Misschien heeft hij gewoon een vogeltje gezien van achter zijn raam en zou hij dat wel eens dichterbij willen zien?

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#578 Geplaatst 17 februari 2014 - 13:22

Bekijk berichtJoske123, op 17 februari 2014 - 10:49, zei:

Misschien heeft hij gewoon een vogeltje gezien van achter zijn raam en zou hij dat wel eens dichterbij willen zien?

Vogeltjes heeft hij al wel vaker gezien, maar dit was echt de eerste keer dat hij zo reageerde. Hopelijk blijft het bij deze ene keer en voelt hij zich niet bedreigd op zijn territorium.  :pray:
Mylo Banner

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.570 berichten
  • 2 katten

#579 Geplaatst 17 februari 2014 - 13:24

Misschien is hij van iets geschrokken ofzo?  Onze Bas in de tijd had dat als hij bladeren hoorde ritselen.  Dat op en neer pendelen verdween pas, als ik hem aaide en effe bij hem ging zitten.  Hij grolde ook als dat gebeurde.  Gewoon van het verschieten.

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#580 Geplaatst 17 februari 2014 - 16:13

Bekijk berichtJoske123, op 20 januari 2014 - 16:47, zei:

Proficiat met je 2e pootje. Nu ja, je bent nu eenmaal een tettertrien hé... al 35 bladzijden :gek: :gek:

:slach:

:slach: :slach:

Zeg er viel mij opeens iets op: jij bent later lid geworden als ik en jij zit al aan meer dan 4000 berichten :trance:  Dus wie is er hier eigenlijk de tettertrien? :bleh: :lachen:
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#581 Geplaatst 17 februari 2014 - 18:05

Bekijk berichtFarailde7, op 17 februari 2014 - 16:13, zei:

Zeg er viel mij opeens iets op: jij bent later lid geworden als ik en jij zit al aan meer dan 4000 berichten :trance:  Dus wie is er hier eigenlijk de tettertrien? :bleh: :lachen:

Stttt niet zo luid zeggen hé !!! Niet iedereen moet dat weten hé :lachen:

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#582 Geplaatst 17 februari 2014 - 18:34

Bekijk berichtJoske123, op 17 februari 2014 - 18:05, zei:

Stttt niet zo luid zeggen hé !!! Niet iedereen moet dat weten hé :lachen:

Jajaja, mij maar doen denken dat ik teveel tetter :bla: :lachen:

Ik heb Mylo zijn auto gepimped! Hij heeft nu zijn eigen bird-mobiel (ipv batmobiel) :lachen: :lachen:

IMG_8004.JPG IMG_8005.JPG
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#583 Geplaatst 17 februari 2014 - 22:05

Bekijk berichtFarailde7, op 17 februari 2014 - 18:34, zei:

Ik heb Mylo zijn auto gepimped! Hij heeft nu zijn eigen bird-mobiel (ipv batmobiel) :lachen: :lachen:

Bijlage IMG_8004.JPGBijlage IMG_8005.JPG

Super !!! Op foto 2 is hij aan het wachten tot die gaat vliegen ;)

juleken
juleken
  • 7.131 berichten

#584 Geplaatst 17 februari 2014 - 23:42

Ja Kathy, nu valt mijnen euro, gij hebt ondertussen al DRIE pootjes! Keep up the good tetterwork zou ik zeggen ;)

Oh die gepimpte auto, zo leuk jong! Ik heb eigenlijk niks mee van de action, er lag niet veel soeps bij ons. Maar ik had er moeten aan denken aan zo'n autootje, toemme toch. Nu ja, ik zal één dezer dagen nog wel eens terug gaan.

Ik kan je angst begrijpen, katten zijn heel gericht op hun territorium he. Wij hebben een tijdje last gehad van een buurtkat die de onze altijd kwam uitdagen voor het raam. Die kat kwam sproeien op ons tablet van het raam en op de voet van onze paraplu. In die periode hebben we het één keer meegemaakt dat één van onze katten hier binnen sproeide tegen onze tv kast. Gelukkig is het bij die ene keer gebleven en zien we die kat hier nu niet meer. Maar ik was dan ook bang dat het een echt probleem ging worden.
Maar zoals hierboven al gezegd, het kan evengoed van iets anders zijn he dat hij geschrokken is ofzo.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#585 Geplaatst 18 februari 2014 - 01:03

ik wil ok zon auto vr mn r

voor mijn raggies , sorry , zouden ze veel plezier aan beleven ,
Geplaatste afbeelding