Spring naar inhoud

- - - - -

Mylo, mijn asielkat

• Log in om te reageren
851 reacties op dit onderwerp
Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#751 Geplaatst 02 juli 2014 - 12:03

And I'm back!! :jump:

Mijn zus heeft Mylo lekker vertroeteld en mij gedurende de vakantie regelmatig op de hoogte gehouden en foto's gestuurd. Zoals o.a. deze schattige foto's:
IMG_8295.JPG IMG_8303.JPG IMG_8305.JPG
Sinds ik terug ben (gisterenmiddag) hebben Mylo en ik al heel wat geknuffeld en hij is gelukkig niet boos op mij :)
Mylo Banner

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.618 berichten
  • 2 katten

#752 Geplaatst 02 juli 2014 - 13:01

Welkom terug :goofy:
Mylo is in zeer goede handen gevallen zo te zien he?  Die 1e foto is geweldig gewoon :slach:

Geplaatste afbeelding    WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS   

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#753 Geplaatst 02 juli 2014 - 21:11

Geweldige foto's idd! Je zal wel blij zijn dat je weer thuis bij je lieve mannetje bent, kan me voorstellen dat hij al een dikke portie knuffels zal gekregen hebben :heart:

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#754 Geplaatst 05 juli 2014 - 12:14

Ja, mijn zus heeft hem zeker goed verzorgd tijdens mijn vakantie :). En het leuke is ook dat Mylo en mijn zus nu een betere band hebben opgebouwd :jump: . Niet dat hun band daarvoor slecht was, maar nu is mijn zus, net als mama en ik, verslaafd geworden aan Mylo :d  Hij heeft haar helemaal rond zijn pootje gedraaid :twisted:

Mijn zus had tijdens onze vakantie ook nog een filmpje doorgestuurd van toen ze met hem aan het spelen was. Mylo toont in het filmpje één van zijn favoriete jachttechnieken: aanvallen en verstoppen :lachen:

https://www.youtube....h?v=gIx9kZbASms
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#755 Geplaatst 05 juli 2014 - 14:21

Grappig hoe hij zich achter die kussens gaat verstoppen, zo van "ik ben er niet" Zalig katje toch he :loveshower:
Leuk dat hij er een fan bij heeft dan!

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#756 Geplaatst 05 juli 2014 - 15:34

Bekijk berichtjuleken, op 05 juli 2014 - 14:21, zei:

Grappig hoe hij zich achter die kussens gaat verstoppen, zo van "ik ben er niet" Zalig katje toch he :loveshower:
Leuk dat hij er een fan bij heeft dan!

Jaja, Mylo is er net als kleine kindjes van overtuigd dat als hij jou niet ziet, jij hem ook niet ziet :slach:
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#757 Geplaatst 09 juli 2014 - 20:30

Vandaag was er extreem veel file en mama en ik zaten er middenin. Dus op een gegeven moment bel ik naar huis om hun op de hoogte te brengen dat we veel te laat voor het eten zouden zijn.
Mijn zus vertelde aan de telefoon dat papa met Mylo aan het spelen was. Dus ik zeg 'Oh echt? wat leuk!!' :jump:  En ik hoor papa op de achtergrond zeggen dat hij aan het voetballen is met Mylo. Dus ik zeg tegen mijn zus: 'zo tof dat papa met Mylo aan het voetballen is!'. Waarop mijn zus antwoord 'Euh, hij bedoeld wel dat hij Mylo als voetbal aan het gebruiken is hé...' Waaaaat??? :trance:
Maar dat was dus een grapje van papa, hij was gewoon heel lief met Mylo met de hengel aan het spelen :d
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#758 Geplaatst 10 juli 2014 - 00:05

Hij heeft duidelijk gans de familie ingepalmd :loveshower:

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#759 Geplaatst 14 juli 2014 - 16:36

Hahaha, Mylo heeft een nieuwe manier gevonden om ons duidelijk te maken als zijn drinkbakje leeg is: hij begint dan met zijn pootje aan het drinkbakje te trekken waardoor het lawaai maakt. Niet echt handig als er toch nog een klutsje water in zit en hij dat er dan over kapt, maar wel efficiënt ;)
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#760 Geplaatst 15 juli 2014 - 16:34

Haha, slim beestje! Hier doet Bo dat ook, maar met een vol drinkbakje :gek:
Ik heb het hier al meermaals mogen opdweilen, madam heeft duidelijk iets met water, niet te doen.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#761 Geplaatst 16 juli 2014 - 22:00

heb je al eens overwogen om een drin kfontein aan te schaffen heb een cat mate al 2 jaar heel handig in het proper maken , kost niet zo veel , bij zooplus , en ze hebbn altijd water ,

Bewerkt door marleen57, 16 juli 2014 - 22:01.

Geplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#762 Geplaatst 17 juli 2014 - 09:12

Bekijk berichtjuleken, op 15 juli 2014 - 16:34, zei:

Haha, slim beestje! Hier doet Bo dat ook, maar met een vol drinkbakje :gek:
Ik heb het hier al meermaals mogen opdweilen, madam heeft duidelijk iets met water, niet te doen.

:lachen:

Bekijk berichtmarleen57, op 16 juli 2014 - 22:00, zei:

heb je al eens overwogen om een drin kfontein aan te schaffen heb een cat mate al 2 jaar heel handig in het proper maken , kost niet zo veel , bij zooplus , en ze hebbn altijd water ,

We hebben hier ook een hond, dus drinkbakjes zijn allomtegenwoordig :). Meneer heeft gewoon 1 favoriet drinkbakje, waar hij soms per se uit wil drinken, ook al heeft hij nog water in andere drinkbakjes ;)
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#763 Geplaatst 19 juli 2014 - 14:01

Ik weet niet of ik er hier al over geschreven had, maar Mylo zijn nieuwste hobby is vliegen vangen :gek: .
Om één of andere reden zitten er de laatste tijd veel vliegen in huis en als een echte jager gaat Mylo erachter aan, speelt met hen en laat ze dan dood achter of eet ze soms zelfs op :misselijk:
Tja, sommige mensen nemen een kat in huis om muizen te vangen, wij hebben er eentje om vliegen te vangen :lachen:
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#764 Geplaatst 22 juli 2014 - 20:19

Nog eens wat foto'tjes van mijne rosse :)

IMG_9522.JPG
IMG_9525.JPG
IMG_9526.JPG
IMG_9528.JPG
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#765 Geplaatst 23 juli 2014 - 01:25

Oh die laatste twee :loveshower: , dat koppeke en die blik, zoooo schattig!!