Spring naar inhoud

- - - - -

Mylo, mijn asielkat

• Log in om te reageren
851 reacties op dit onderwerp
Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#796 Geplaatst 19 augustus 2014 - 20:37

Schandalig hé! :d
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#797 Geplaatst 20 augustus 2014 - 08:55

1ste adoptieverjaardag!! :jump: :proost:

Exact een jaar geleden kon ik na een lange argumentatiemarathon bij mijn ouders en daarna nog een paar maanden afwachten, Mylo adopteren! :d
Het is verbazingwekkend hoe snel dat jaar gegaan is en ik ben nog steeds even dol (of zelfs meer dol) op hem! Het is echt grappig om terug wat door dit topic te lezen. Ik had nooit verwacht dat dit topic zo groot ging worden ;). Zowel Mylo als ik zijn het laatste jaar gegroeid. Als ik terug lees in het begin van het topic, hoe onzeker ik toen was over hoe ik een goed baasje moest zijn voor Mylo… Ik weet nog de eerste weken, hoe voorzichtig dat ik hem altijd oppakte, terwijl ik nu weet dat ik zowat alles met hem kan uithalen zonder dat hij het erg vind ;).
En Mylo zelf, die de eerste dagen schuchter was, zich een uur achter de kast verstopte uit schrik voor de stofzuiger en weg deinsde als je te snel je hand naar hem uitstak. Dat is nu wel anders! Meneer heeft een sterk willetje en blaakt van zelfvertrouwen :).
Hij is misschien geen spinnertje, maar knuffelen en kopjes geven kan hij als de beste en als hij iets wil duidelijk maken, dan maakt hij schattige ‘prrrt’ geluidjes of toont hij gewoon wat hij wil door je hand naar zich toe te trekken of de lege drinkbak te verslepen :p.
Hij is ook een beetje mijn zorgenkindje, door zijn eeuwige snotneusje, maar dat neem ik er zeker graag bij!
Hij is mijn knapperd  met een zachte vacht en het stukje uit zijn oor maakt hem uniek.
Hij is dol op pluimpjes, lintjes en tikkertje spelen en houdt er niet van als je zijn neusje afkuist :p
Hij is een leuk totaalpakketje van lief en deugniet, rustig en  overactief, knuffelachtig en zelfstandig,…

Ik ben zo gelukkig met hem en zou hem voor geen geld van de wereld meer willen missen!! :love3: :love3:
Mylo Banner

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.616 berichten
  • 2 katten

#798 Geplaatst 20 augustus 2014 - 09:51

Bekijk berichtFarailde7, op 20 augustus 2014 - 08:55, zei:

Exact een jaar geleden kon ik na een lange argumentatiemarathon bij mijn ouders en daarna nog een paar maanden afwachten, Mylo adopteren! :d
Het is verbazingwekkend hoe snel dat jaar gegaan is en ik ben nog steeds even dol (of zelfs meer dol) op hem! Het is echt grappig om terug wat door dit topic te lezen. Ik had nooit verwacht dat dit topic zo groot ging worden ;). Zowel Mylo als ik zijn het laatste jaar gegroeid. Als ik terug lees in het begin van het topic, hoe onzeker ik toen was over hoe ik een goed baasje moest zijn voor Mylo… Ik weet nog de eerste weken, hoe voorzichtig dat ik hem altijd oppakte, terwijl ik nu weet dat ik zowat alles met hem kan uithalen zonder dat hij het erg vind ;).
En Mylo zelf, die de eerste dagen schuchter was, zich een uur achter de kast verstopte uit schrik voor de stofzuiger en weg deinsde als je te snel je hand naar hem uitstak. Dat is nu wel anders! Meneer heeft een sterk willetje en blaakt van zelfvertrouwen :).
Hij is misschien geen spinnertje, maar knuffelen en kopjes geven kan hij als de beste en als hij iets wil duidelijk maken, dan maakt hij schattige ‘prrrt’ geluidjes of toont hij gewoon wat hij wil door je hand naar zich toe te trekken of de lege drinkbak te verslepen :p.
Hij is ook een beetje mijn zorgenkindje, door zijn eeuwige snotneusje, maar dat neem ik er zeker graag bij!
Hij is mijn knapperd  met een zachte vacht en het stukje uit zijn oor maakt hem uniek.
Hij is dol op pluimpjes, lintjes en tikkertje spelen en houdt er niet van als je zijn neusje afkuist :p
Hij is een leuk totaalpakketje van lief en deugniet, rustig en  overactief, knuffelachtig en zelfstandig,…

Ik ben zo gelukkig met hem en zou hem voor geen geld van de wereld meer willen missen!! :love3: :love3:

PROFICIAT MYLO en FARAILDE7!!!   Feestjeeeeeee :party: :birthday: :birthday: :birthday: :birthday:  
Die Mylo is met zijn poezelige poepje in de boter gevallen, en tja, wij kunnen niet meer zonder onze poezelige poepjes eh? :lachen:

Bewerkt door Inavanthielen, 20 augustus 2014 - 09:54.

Geplaatste afbeelding HAPPINESS......IS BEING OWNED BY A CAT!!  
WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#799 Geplaatst 20 augustus 2014 - 16:52

Dankjewel!! :)

Hij heeft zijn eerste cadeautje ondertussen al gekregen: een nieuwe hengel met veren én lintjes. Dubbele fun :d

Straks krijgt hij ook nog een nieuw voedselverrijkingsspelletje :)
Mylo Banner

lilymaya
lilymaya
  • 7.320 berichten

#800 Geplaatst 20 augustus 2014 - 16:57

Bekijk berichtFarailde7, op 20 augustus 2014 - 08:55, zei:

Wat leuk om te lezen hoe geliefd hij is!
:birthday:  mylo

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#801 Geplaatst 20 augustus 2014 - 19:23

Bekijk berichtlilymaya, op 20 augustus 2014 - 16:57, zei:

:birthday:  mylo

De boodschap is doorgegeven :)

Hij was weer schattig met zijn 2de cadeautje. Ik zal proberen morgen het filmpje online te zetten ;)
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#802 Geplaatst 20 augustus 2014 - 20:24

Kan je geloven dat ik er de tranen van in mijn ogen krijg, hoe liefdevol je over Mylo schrijft...
Toch onbeschrijfelijk he hoe plezant het is om te merken dat je hun vertrouwen wint en hoe je hun maniertjes leer kennen!
Oeps, ik heb eigenlijk voor ons Rachelleke geen kadootje gekocht voor hare jubilé :oops:  Och ja, zij kreeg dan drie zusje kado he, en ze is er heel content mee hoor ;)

Er staat één foutje in jouw tekst: jij bent niet Mylo's baasje, maar zijn personeel! :p ;)

Maar bij deze dus, dikke proficiat aan jullie beiden en ik hoop dat jullie nog vele vele mooie jaren van elkaar mogen genieten!!! :flower: :flower:

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#803 Geplaatst 20 augustus 2014 - 21:01

Bekijk berichtjuleken, op 20 augustus 2014 - 20:24, zei:

Er staat één foutje in jouw tekst: jij bent niet Mylo's baasje, maar zijn personeel! :p ;)

:slach: :slach: Daar heb je natuurlijk volledig gelijk in. Shame on me! :p

Nu ik er zo over nadenk... eigenlijk had ik dan cadeautjes moeten krijgen ipv Mylo :lachen:

Bewerkt door Farailde7, 20 augustus 2014 - 21:30.

Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#804 Geplaatst 20 augustus 2014 - 21:29

Bekijk berichtjuleken, op 20 augustus 2014 - 20:24, zei:

Kan je geloven dat ik er de tranen van in mijn ogen krijg, hoe liefdevol je over Mylo schrijft...
Toch onbeschrijfelijk he hoe plezant het is om te merken dat je hun vertrouwen wint en hoe je hun maniertjes leer kennen!
Oeps, ik heb eigenlijk voor ons Rachelleke geen kadootje gekocht voor hare jubilé :oops:  Och ja, zij kreeg dan drie zusje kado he, en ze is er heel content mee hoor

Dat hoeft ook helemaal niet hé. Ik vond het gewoon een goed excuus om nog eens iets nieuw voor hem te kunnen kopen ;) Maar ik ben er zeker van dat Rachelleke ook genoeg verwend wordt :)
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#805 Geplaatst 21 augustus 2014 - 09:25

Hierbij het beloofde filmpje van Mylo en zijn nieuwe voedeselverrijkingsspelletje, nl. de Wobbler.
In het begin had hij totaal niet door wat hij er mee moest doen en probeerde hij er gewoon tegen te meppen of het te bespringen als een prooi, wat een grappig effect gaf omdat die wobbler natuurlijk terug 'bounced' :p. Tegen het einde van het filmpje heeft hij gevonden waar het gaatje zit waaruit de snoepjes moeten komen en weet hij ze er slim uit te halen :)

Mylo Banner

hilleke
hilleke
  • 19.409 berichten

#806 Geplaatst 21 augustus 2014 - 09:30

Mylo is echt wel een gelukzakje dat die bij jullie terechtgekomen is.
Hij wordt echt wel enorm verwend. Heel leuke filmpjes

Bewerkt door hilleke, 21 augustus 2014 - 09:30.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#807 Geplaatst 21 augustus 2014 - 17:43

Amai...de tijd vliegt..is dit al een jaar geleden ? :trance:

Van harte proficiat met de 1ste adoptieverjaardag !! :birthday: Zowel voor jou als voor lieve Mylo :loveshower:

Jullie hebben elkaar echt wel gevonden !! Inderdaad super hoe liefdevol je schrijft over Mylo :love:

Toch ongelooflijk wat die schatjes kunnen betekenen hé :love:

Geniet verder... :heart:
Geplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#808 Geplaatst 22 augustus 2014 - 10:38

Dankjulliewel! Ja, ongelofelijk hé! Ik vind het ook raar dat hij al een jaar bij ons is. Ik blijf me nog elke dag over hem verbazen alsof hij nog maar pas bij ons is :goofy:

Mijn arm vriendje heeft weer heel veel last van zijn oortje :(. Ik ga bij de jaarlijkse controle toch nog eens aan de dierenarts vragen of we niet verder kunnen zoeken naar een oplossing... Maar ik had de indruk dat ze niet echt een oplossing had...
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#809 Geplaatst 30 augustus 2014 - 15:25

Mylo heeft de laatste tijd een nieuw leuk spelletje uitgevonden. Hij weet dat hij niet in de kamers boven mag van papa, maar verboden vruchten smaken natuurlijk eens zo lekker ;). Dus als hij in een zotte bui is en iemand heeft één van de deuren niet helemaal dicht gedaan, dan is hij zo rap als een blad om de kamer binnen te sprinten. Als je dan 'Mylo!' roept, dan gaat hij zich rap rap verstoppen :lachen:. En dan duurt het natuurlijk nooit lang voor het verandert in een tik spelletje, waarbij alle gezinsleden proberen Mylo te vangen terwijl hij als een tornado door de kamer stormt om ons te ontduiken :lachen:
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#810 Geplaatst 31 augustus 2014 - 14:44

Waarschuwing, hier volgt fotospam ;)

Onze nieuwe uitvinding: papierbak inclusief versnipperaar :p
IMG_9811.JPG

Als Mylo zijn neusje jeukt, moeten we altijd even onze vinger uitlenen ;)
IMG_9839.JPG IMG_9840.JPG

Hij is altijd zo behulpzaam :love3:
IMG_9845.JPG IMG_9846.JPG IMG_9847.JPG

Bewerkt door Farailde7, 31 augustus 2014 - 14:45.

Mylo Banner