Spring naar inhoud

- - - - -

Mylo, mijn asielkat

• Log in om te reageren
851 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#811 Geplaatst 31 augustus 2014 - 23:58

Zo schattige foto's weer van die wondermooie Mylo :loveshower: :loveshower:

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#812 Geplaatst 01 september 2014 - 08:43

Dat filmpje !Hij heeft de truc gevonden.Er zal niet veel voedselverrijking meer aan te pas komen.Hilarisch.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#813 Geplaatst 01 september 2014 - 09:29

Bekijk berichtDORIS, op 01 september 2014 - 08:43, zei:

Dat filmpje !Hij heeft de truc gevonden.Er zal niet veel voedselverrijking meer aan te pas komen.Hilarisch.

Haha, ja hij heeft wel door dat hij het naar beneden moet trekken, maar hij doet dat niet altijd langs de kant waar de snoepjes eruit komen, dus hij is er wel nog eventjes mee bezig ;)
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#814 Geplaatst 01 september 2014 - 20:53

Er passeerde zojuist een kat in onze tuin en Mylo en Kyra hadden opeens een gemeenschappelijke interesse :lachen:
IMG_9848.JPG

Ze hebben daar zo een hele tijd samen zitten kijken nadat de poes weg was. Maar Mylo zijn aandachtsspanne was toch kleiner dan die van Kyra. Hij kwam daarna weer op mijn schoot liggen :love3:
IMG_9849.JPG IMG_9851.JPG IMG_9852.JPG
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#815 Geplaatst 04 september 2014 - 00:08

Als ik die foto's zie zou ik zo door mijn scherm willen kruipen om hem een dikke knuffel te geven. Ik kan er echt niet van over hoe schattig die Mylo is. Wat een aaibaarheidsfactor!! :loveshower: :loveshower:

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#816 Geplaatst 04 september 2014 - 09:45

Bekijk berichtjuleken, op 04 september 2014 - 00:08, zei:

Als ik die foto's zie zou ik zo door mijn scherm willen kruipen om hem een dikke knuffel te geven. Ik kan er echt niet van over hoe schattig die Mylo is. Wat een aaibaarheidsfactor!! :loveshower: :loveshower:
Ela ela!! Afblijven hé :knuppel: :knuppel:  Mylo is van mij! :h  Niet dat ik bezitterig ben ofzo hoor :lachen:
Gisteren met dat bericht op het nieuws en op volt over hoeveel katten er in asielen overleden zijn door euthanasie... :s  Zo erg! K heb hem de hele avond extra goed vastgepakt! :) K wilde hem bijna niet loslaten toen ik moest gaan slapen ;)
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#817 Geplaatst 04 september 2014 - 10:46

Jeeej!! Mylo is gewonnen met de ks verkiezingen in de categorie 'mooiste kortharige HTK' en 'mooiste onderschrift'. Ben fier op mijn ventje!! :loveshower:
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#818 Geplaatst 04 september 2014 - 19:20

Bekijk berichtFarailde7, op 04 september 2014 - 09:45, zei:

Ela ela!! Afblijven hé :knuppel: :knuppel:  Mylo is van mij! :h  Niet dat ik bezitterig ben ofzo hoor :lachen:
Gisteren met dat bericht op het nieuws en op volt over hoeveel katten er in asielen overleden zijn door euthanasie... :s  Zo erg! K heb hem de hele avond extra goed vastgepakt! :) K wilde hem bijna niet loslaten toen ik moest gaan slapen ;)

Wees gerust, ik ga hem niet "catnappen" hoor ;)
Ik hier ook gisteren! Onze vier kabouters zaten bij ons in de zetel en heb hen ook extra geknuffeld. Zo erg. Ik zou alle katjes een goede thuis willen geven, maar helaas... :( :(

Bekijk berichtFarailde7, op 04 september 2014 - 10:46, zei:

Jeeej!! Mylo is gewonnen met de ks verkiezingen in de categorie 'mooiste kortharige HTK' en 'mooiste onderschrift'. Ben fier op mijn ventje!! :loveshower:

Proficiat!! Welverdiend trouwens! Chance dat Mylo er zich allemaal niet van bewust is hoe hij hier op ks bestoeft en geprezen wordt, meneer zou er nog een dikke nek en streken kunnen van krijgen :p ;)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#819 Geplaatst 03 oktober 2014 - 15:32

Mylo heeft inderdaad een ongeloofelijk aaibaarheidsfactor! :heart: Hij ziet er zoooo zacht en knuffelachtig uit! Geniet maar goed van je vent, hij geniet duidelijk ook!

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#820 Geplaatst 04 oktober 2014 - 01:35

Hey Farailde, het is een tijdje geleden dat je hier nog actief was he, of vergis ik me? Alles oké met jullie? Hoe gaat het nog met jouw knuffelbeertje?

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#821 Geplaatst 04 oktober 2014 - 16:13

Bekijk berichtjuleken, op 04 oktober 2014 - 01:35, zei:

Hey Farailde, het is een tijdje geleden dat je hier nog actief was he, of vergis ik me? Alles oké met jullie? Hoe gaat het nog met jouw knuffelbeertje?

Ik ben inderdaad even wat minder actief hier, maar maak je geen zorgen, jullie zijn nog niet van ons af hoor :lachen: Ik zal binnenkort nog eens een update plaatsen! :)
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#822 Geplaatst 04 oktober 2014 - 20:56

Ben benieuwd! :)

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#823 Geplaatst 13 oktober 2014 - 16:30

Oké, zoals beloofd een update! :)
Ik moest eerst even wachten op bevestiging van de moderators dat ik de link hier mocht plaatsen, want ik wilde niks tegen de regels doen ;).

Bij deze stel ik jullie mijn nieuwe blog voor kattenliefhebbers voor:
www.mijnkattebelletjes.blogspot.com

Wat vind je er?
-Mylo’s avonturen
(voor diegene die Mylo al kennen, zullen de eerste verhalen bekend voorkomen, maar in de toekomst zullen er natuurlijk nieuwe verhalen volgen)
-Teksten over wat ik allemaal heb bijgeleerd en meegemaakt i.v.m. gedrag en verzorging van katten
(zoals vermeld op mijn blog: ik ben géén kattenexpert! alles wat ik schrijf is gebaseerd op wat ik zelf heb meegemaakt en geldt dus niet voor alle katten)
- product reviews van kattenproducten
(Mylo test het uit en ik schrijf de tekst, begeleid door foto’s en/of filmpjes :p)
- besparingstips om je kat op een goedkope manier te verwennen
- leuke berichten/foto’s/filmpjes van katten in de media
- scrapbookpagina’s die ik gemaakt heb van Mylo

Het zou leuk zijn als jullie eens een kijkje gingen nemen. Er staan al een paar berichten op, maar ik zal er natuurlijk regelmatig nieuwe berichten posten. Volgen kan via de nieuwsbrief, facebook, twitter, google+, pinterest of rss feeds. En je natuurlijk ook steeds een berichtje nalaten op de blog zelf ;).

Hopelijk vinden jullie het leuk :)
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#824 Geplaatst 13 oktober 2014 - 23:57

Ik ga één dezer zeker eens gaan kijken naar jouw blog! Maar je mag ondertussen hier ook fotootjes blijven posten he :p ;)

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#825 Geplaatst 15 oktober 2014 - 16:50

Bekijk berichtjuleken, op 13 oktober 2014 - 23:57, zei:

Ik ga één dezer zeker eens gaan kijken naar jouw blog! Maar je mag ondertussen hier ook fotootjes blijven posten he :p ;)
Alé dan, omdat gij het zijt :d. Maar wel ook eens naar mijn blog gaan piepen hé ;)

Mijn zus en ik hebben een fotoshoot van onze beestjes laten doen. Ik kon weer niet kiezen welke ik ging plaatsen, dus het zijn er 'een paar'. Be careful what you wish for hé Juleken :x Jij wilde foto's, dus foto's zal je krijgen :lachen:
Ze zijn allebei trouwens megabraaf geweest tijdens die shoot. We waren/zijn fiere baasjes :)

0644_Mylo_0899.JPG
0644_Mylo_0902.JPG
0644_Mylo_0936.JPG
0644_Mylo_0947.JPG
0644_Mylo_0959.JPG
0644_Mylo_0963.JPG
0644_Mylo_0974.JPG
0645_Kyra_0982.JPG
0645_Kyra_0989.JPG
0645_Kyra_1029.JPG
0645_Kyra_1033.JPG
0645_Kyra_1038.JPG
0645_Kyra_1039.JPG
0645_Kyra_1040.JPG

Bewerkt door Farailde7, 15 oktober 2014 - 16:51.

Mylo Banner