Spring naar inhoud

- - - - -

Mylo, mijn asielkat

• Log in om te reageren
851 reacties op dit onderwerp
Syntara
Syntara
  • 2.467 berichten
  • 2 katten

#826 Geplaatst 17 oktober 2014 - 19:21

Heel mooie foto's! :loveshower: :loveshower:

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#827 Geplaatst 18 oktober 2014 - 13:30

Thanks! :)
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#828 Geplaatst 20 oktober 2014 - 23:30

Inderdaad hééééle mooie foto's!! Amai jong, en die foto's waar ze met hun tweetjes opstaan, zo lief :heart: :heart:
De blog moet ik nog lezen, hopelijk heb ik tijdens de vakantie iets meer tijd, maar ga ik zeker nog inhalen hoor.
Merci voor de foto's ;)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#829 Geplaatst 21 oktober 2014 - 13:52

Ooooh die zijn moooooi!!!! :heart: Ik zou dat ook zo graag doen! Maar Lilly laat zich niet zien bij vreemden :(
Die zijn echt mooi gelukt!

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.618 berichten
  • 2 katten

#830 Geplaatst 21 oktober 2014 - 13:58

OMG!  Hoe veel ga ik hier nog smelten met die foto's?
Super geweldige foto's, maar helaas, zoals Kate2 aangeeft, laten de mijne zich ook niet door vreemden fotograferen.
Die Mylo...hij doet me steeds denken aan onze Nio.  Toch is onze Nio zijn snuitje ietske anders dan die van Mylo.
Bij onze Nio blijft die babyface voorlopig nog.  Ondertussen is mijne bink al 16 maandjes.

PS:  kijk naar die blik als ik met de mijn Iphone weer op de proppen kom :lachen:

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_0912.JPG

Geplaatste afbeelding    WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS   

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#831 Geplaatst 21 oktober 2014 - 14:10

Dankjulliewel!! :)

Mylo is hier al van dag 1 gewoon dat wij constant een lens onder zijn neus duwen, dus die waant zich een echte celeberty :lachen:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook mijn hart wel wat vasthield voor die fotoshoot. Niet omdat ik dacht dat hij zich ging wegstoppen ofzo, want Mylo is heel sociaal, maar eerder omgekeerd: dat hij niet zou willen stilzitten en de set zou afbreken (= spelen in zijn ogen) :p.
Gelukkig is dat dus super goed meegevallen! Nog voor we begonnen waren, ging Mylo al op het doek liggen alsof hij wilde zeggen 'voila, hier is mijn plaatsje, begin maar met foto's te trekken' ;)

Die foto's van Mylo en Kyra samen ben ik ook super blij mee! Het zijn de eerste echt mooie foto's die we van hun hebben. De fotografe moest wel snel zijn, want Kyra blijft nooit lang liggen als Mylo te dicht in haar buurt komt ;).
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#832 Geplaatst 22 oktober 2014 - 18:13

Lol, er kwam hier vandaag een rekening binnen voor M. 'onze achternaam'. Mijn papa zijn voornaam begint met een M, dus mama had de rekening bij hem gelegd. Papa keek echter heel vreemd toen hij de rekening opendeed. Wat bleek: het was een rekening van het snotonderzoek van Mylo. En de M staat dus voor Mylo :lachen:
Dat arm beestje heeft niet eens spaarcentjes :p. Alé, ik zal dan maar weer een goeie daad doen en zijn rekening betalen zeker ;)
Mylo Banner

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.618 berichten
  • 2 katten

#833 Geplaatst 23 oktober 2014 - 09:03

Bekijk berichtFarailde7, op 22 oktober 2014 - 18:13, zei:

Lol, er kwam hier vandaag een rekening binnen voor M. 'onze achternaam'. Mijn papa zijn voornaam begint met een M, dus mama had de rekening bij hem gelegd. Papa keek echter heel vreemd toen hij de rekening opendeed. Wat bleek: het was een rekening van het snotonderzoek van Mylo. En de M staat dus voor Mylo :lachen:
Dat arm beestje heeft niet eens spaarcentjes :p. Alé, ik zal dan maar weer een goeie daad doen en zijn rekening betalen zeker ;)

hihihihi....geweldig.  Ik heb ook zo iets meegemaakt toen onze Bas gestorven is.  Ik ging hem halen bij de DA om bij ons thuis te begraven en op zijn lijkzakje hing een sticker met Bas Van Thielen :love2: :love2:
Als onze poezels zo een 'race-uurtje' hebben, dan zegt mijne man wel eens:  Ja, ze noemen Van Thielen eh? :lol:
Dus hier bij ons thuis dragen ze mijne naam:  Beau Van Thielen en Nio Van Thielen....sjiek toch? :lol2:

hilleke
hilleke
  • 19.411 berichten

#834 Geplaatst 23 oktober 2014 - 09:16

prachtige foto's.
Ik ben vooral fan van de laatste... Zoooo lief :love:

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#835 Geplaatst 23 oktober 2014 - 09:57

Bekijk berichtInavanthielen, op 23 oktober 2014 - 09:03, zei:

hihihihi....geweldig.  Ik heb ook zo iets meegemaakt toen onze Bas gestorven is.  Ik ging hem halen bij de DA om bij ons thuis te begraven en op zijn lijkzakje hing een sticker met Bas Van Thielen :love2: :love2:
Als onze poezels zo een 'race-uurtje' hebben, dan zegt mijne man wel eens:  Ja, ze noemen Van Thielen eh? :lol:
Dus hier bij ons thuis dragen ze mijne naam:  Beau Van Thielen en Nio Van Thielen....sjiek toch? :lol2:

Haha ja, maar ik had er zo dus nog nooit over nagedacht :p.

Bekijk berichthilleke, op 23 oktober 2014 - 09:16, zei:

prachtige foto's.
Ik ben vooral fan van de laatste... Zoooo lief :love:

Ik ook! Toen Mylo dat deed stond ik de hele tijd tegen de fotograaf: 'Heb je dat? Heb je dat? Oh dat was zo schattig! Heb je dat?' ;)

Bewerkt door Farailde7, 23 oktober 2014 - 09:57.

Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#836 Geplaatst 28 oktober 2014 - 17:37

:lachen: Herinneren jullie zich het verhaal nog van Mylo en het verdwenen oogpotlood? Wel ik wilde dat verhaal op zijn blog plaatsen samen met een bijhorend filmpje. Het leverde onbedoeld een leuk blooperfilmpje op :lachen:
http://mijnkattebell...potlood_28.html
Mylo Banner

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.618 berichten
  • 2 katten

#837 Geplaatst 31 oktober 2014 - 10:56

Omg!  Ik lag in een deuk met dat blooper filmpje, zalig!
Ik vind uwe kattebel-site dus geweldig!  Je hebt dat echt kei leuk gedaan

Bewerkt door Inavanthielen, 31 oktober 2014 - 10:58.

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#838 Geplaatst 31 oktober 2014 - 11:48

Bekijk berichtInavanthielen, op 31 oktober 2014 - 10:56, zei:

Omg!  Ik lag in een deuk met dat blooper filmpje, zalig!
Ik vind uwe kattebel-site dus geweldig!  Je hebt dat echt kei leuk gedaan

Ja, dat was helemaal onbedoeld, maar vond het zo grappig, dat ik het wel moest delen :p

Dankjewel!! :) Das echt superfijn om te weten! Want zo voor de eerste keer een blog maken is wel een beetje spannend ;). Als je nog een paar kattenvriendjes hebt, mag je altijd een beetje reclame maken :oops: ;)
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#839 Geplaatst 31 oktober 2014 - 13:31

Bekijk berichtFarailde7, op 22 oktober 2014 - 18:13, zei:

Jaja, hij is deel van de familie he, dus heeft hij jullie familienaam :)

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#840 Geplaatst 31 oktober 2014 - 15:10

Bekijk berichtjuleken, op 31 oktober 2014 - 13:31, zei:

Jaja, hij is deel van de familie he, dus heeft hij jullie familienaam :)

Tuurlijk is hij een deel van de familie! :) Maar k had er nog nooit zo over nagedacht. En vooral omdat mijn papa zijn naam dus met dezelfde letter begint :p. Ik had gedacht dat ze die rekening op mijn naam gingen sturen.
Mylo Banner