Spring naar inhoud

- - - - -

Mylo, mijn asielkat

• Log in om te reageren
851 reacties op dit onderwerp
stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#91 Geplaatst 01 september 2013 - 20:28

hahaha, zo schattig ;-) Hij heeft blijkbaar geen dure mandjes nodig die kater! ;-)
Trio.jpg
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#92 Geplaatst 01 september 2013 - 21:14

Zo typisch. :heart:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#93 Geplaatst 02 september 2013 - 01:36

:lachen: :lachen: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.131 berichten

#94 Geplaatst 02 september 2013 - 17:47

Hoe is het vandaag met Mylo? Heb je al nieuws van de dierenarts?

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#95 Geplaatst 02 september 2013 - 21:39

Bij de praktijk van onze dierenarts zijn ze blijkbaar toch allemaal niet bereikbaar deze week... Maar nu we terug zalf in zijn oortje doen krabt hij niet meer en voor de rest is hij heel energiek enz, dus we gaan het voorlopig nog even afwachten. We zouden toch liever terug naar onze eigen dierenarts gaan en vermits de antibioticakuur nu toch al een aantal dagen gestopt is, zou er (indien dit nodig zou zijn) toch een nieuwe gestart moeten worden ipv de vorige te verlengen. En het belangrijkste is dat Mylo zich precies toch goed voelt nu.

Ik was daarnet nog eens naar de foto's van de afgelopen 2 weken aan het kijken (jaja, morgen is hij al 2 weken bij ons :jump: ) en het viel mij nu toch ook opeens op dat zijn pels er enorm op vooruit gegaan is :). Ik kwam ook deze uberschattige foto nog tegen van toen hij aan het slapen was en die wilde ik jullie natuurlijk niet ontnemen
13 08 21 Mylo eerste dagen (226).JPG

Vandaag een mailtje gehad dat mijn zooplus bestelling vertrokken is, dus hopelijk komt die morgen aan! Zit hier heel hard te duimen dat hij de speelrail die ik besteld heb leuk gaat vinden, zodat hij ook iets heeft om zichzelf moe mee te maken. Anders ga ik er misschien pluimen in moeten verstoppen :p. Vandaag nog uitgetest met zijn ander speelgoed waar hij amper naar kijkt: hang er een pluim aan en hij is opeens heel geïnteresseerd :gek: :p
Mylo Banner

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#96 Geplaatst 02 september 2013 - 21:46

De speelrail hebben ze allemaal graag hier.Behalve Casper.Die is veel te lui.Ik heb er 2 aaneen gezet zo kunnen ze met verschillende spelen.Ik heb ook de gewone balletjes door lichtgevende balletjes vervangen.

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#97 Geplaatst 02 september 2013 - 21:50

Ik heb de Catit Design Senses Super Roller Circuit besteld en daar zat denk ik al een lichtgevende bal in (ik heb in ieder geval ook nog 2 reserve lichtgevende ballen bijbesteld). Probleem is dat Mylo tot nu toe alleen met het cat activity board en de bird hengel speelt. Ik weet dus niet of een lichtgevende bal voor hem voldoende gaat zijn (tov eten of pluimen :p). Ik hoop het in ieder geval :). Ik heb op you tube al filmpjes gezien van katten die ermee speelden en zag er inderdaad wel leuk uit.
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.131 berichten

#98 Geplaatst 02 september 2013 - 23:50

Zooo lief die foto! En dat tongske! Je ziet hem zo genieten :love3: :love3:

DORIS
DORIS
  • 7.649 berichten
  • 4 katten

#99 Geplaatst 03 september 2013 - 06:09

Bekijk berichtFarailde7, op 02 september 2013 - 21:50, zei:

Ik heb de Catit Design Senses Super Roller Circuit besteld en daar zat denk ik al een lichtgevende bal in (ik heb in ieder geval ook nog 2 reserve lichtgevende ballen bijbesteld). Probleem is dat Mylo tot nu toe alleen met het cat activity board en de bird hengel speelt. Ik weet dus niet of een lichtgevende bal voor hem voldoende gaat zijn (tov eten of pluimen :p). Ik hoop het in ieder geval :). Ik heb op you tube al filmpjes gezien van katten die ermee speelden en zag er inderdaad wel leuk uit.
Ik heb denk ik 2balletjes bij die Catit gekregen en heb nog een doos extra genomen want daar spelen ze ook zonder racebaan mee.

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#100 Geplaatst 03 september 2013 - 08:31

Bekijk berichtDORIS, op 03 september 2013 - 06:09, zei:

Ik heb denk ik 2balletjes bij die Catit gekregen en heb nog een doos extra genomen want daar spelen ze ook zonder racebaan mee.

Ahja, leuk idee! Ik had daar nog niet aan gedacht, maar als hij de balletjes leuk vindt kan hij er inderdaad ook zo mee spelen :)
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#101 Geplaatst 03 september 2013 - 14:09

Yes yes yes!! Pakketje is aangekomen :dancer: :dancer: :dancer:  Gaan Mylo en ik ons sevens eens mee amuseren ;).

Ik heb ook zo'n scratchboard besteld en zie nu dat daar zo'n zakje catnip bijzit. Iemand enige idee hoe ik dat moet gebruiken? Daar gewoon overstrooien??? :blont:
Mylo Banner

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator
  • 8.579 berichten
  • 4 katten

#102 Geplaatst 03 september 2013 - 14:25

Bekijk berichtFarailde7, op 03 september 2013 - 14:09, zei:

Yes yes yes!! Pakketje is aangekomen :dancer: :dancer: :dancer:  Gaan Mylo en ik ons sevens eens mee amuseren ;).
Ik heb ook zo'n scratchboard besteld en zie nu dat daar zo'n zakje catnip bijzit. Iemand enige idee hoe ik dat moet gebruiken? Daar gewoon overstrooien??? :blont:
Jeps.  En de kans is heel groot dat hij heel je kartonnen bord drijfnat zal kwijlen.
Spike deed dit toch. :d  Hij heeft er nooit aan gekrabt, maar wel heel graag gezien

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Tinne33
Tinne33
  • 14 berichten
  • 1 katten

#103 Geplaatst 03 september 2013 - 15:13

Bekijk berichtFarailde7, op 25 augustus 2013 - 09:47, zei:

Oké, ik had net een lang bericht getypt, wanneer Mylo lekker over mijn toetstenbord loopt en heel mijn bericht wist :wall: :p

Hahaha... Zó herkenbaar!

Meer dan een keer gereageerd op iemand zijn facebook status met iets in de trant van 'profesdddndksksokdfd' ;)
Sorry... Cat-walking-on-keyboard-alert!   :d

Tja, het is dat OF het volgende:  :p

http://www.facebook....07930986&type=1

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#104 Geplaatst 03 september 2013 - 16:45

Bekijk berichtEvyke81, op 03 september 2013 - 14:25, zei:

Jeps.  En de kans is heel groot dat hij heel je kartonnen bord drijfnat zal kwijlen.
Spike deed dit toch. :d  Hij heeft er nooit aan gekrabt, maar wel heel graag gezien

Bedankt! Ik heb het gedaan, maar bij deze is het dus officieel: Mylo is immuun voor catnip... Heel de vloer ligt ondertussen bezaaid, maar hij reageert er totaal niet op. Gelukkig dat ik nog even gewacht heb met een lading catnipspeeltjes te bestellen :)

Bekijk berichtTinne33, op 03 september 2013 - 15:13, zei:

Hahaha... Zó herkenbaar!

Meer dan een keer gereageerd op iemand zijn facebook status met iets in de trant van 'profesdddndksksokdfd' ;)
Sorry... Cat-walking-on-keyboard-alert!   :d

Tja, het is dat OF het volgende:  :p

http://www.facebook....07930986&type=1

:slach: :slach: Das inderdaad ook een optie, maar dan ga ik toch liever voor af en toe vreemde berichten. Maakt het nog wat spannend :p
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#105 Geplaatst 03 september 2013 - 17:47

:o :o Mylo heeft zonet het dopje van zijn oorzalf opgegeten :s. Mama zag het gebeuren en heeft zijn mondje nog opengetrokken, maar hij had het al ingeslikt. Hopelijk doet het niet teveel zeer aan zijn darmpjes en komt het er gemakkelijk uit (was wel 2 cm lang...)
Mylo Banner