Spring naar inhoud

- - - - -

Vrijwilliger kattenopvang

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 21 augustus 2013 - 16:18

Hallo allemaal

Ik weet dat hier veel opvangmama's zitten op het forum, dus daarom dat ik hierover een vraagje kom stellen.
Mijn zus en ik zouden graag hieromtrent iets willen doen. Het gaat dan niet zozeer over het opvangen van katjes. Zij zou dit eventueel wel zien zitten en heeft er ook de plaats voor. Enkel de vriend zou nog moeten overtuigd worden. Hier is het moeilijk om opvang te doen, aangezien ik op een klein appartement woon en Smeagel en Delicious hier ook nog rond lopen.

Nu zijn we op zoek naar een plaats om vrijwilliger te worden. Het zou dan gaan om te gaan helpen zorgen voor de katjes, eventueel zwerfkatten ophalen, vangkooien plaatsen,... Hetgene we al gevonden hebben is Het Felix Project en Zwerfkat in Nood. Deze zijn gelegen in Opglabeek en Maasmechelen. Deze zijn voor ons toch al een half uur rijden, wat natuurlijk geen probleem is.

Wij zelf wonen in Hoeselt. Ik wou eens rondhoren of iemand hier in de buurt nog plaatsen kent waar ze vrijwilligers zoeken. Of mensen die dit ook doen en wat meer uitleg kunnen geven hoe dit allemaal in zijn werk gaat, hoe zij hiermee begonnen zijn,... Alle ervaringen zijn welkom!

Alvast mercikes.

Bewerkt door Kegi, 21 augustus 2013 - 16:19.

nouchka1990
nouchka1990
  • 711 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 21 augustus 2013 - 16:38

ikzelf ben opvangmama voor chitta en friends (www.chitta-friends.be) wij zijn gelegenin provincie Antwerpen
ik denk dat kattenopvangwaasland en kat zoekt thuis meer bij je in de buurt zit, mss dat je daar eens kint horen of je kan helpen

groetjes Nouchka, Streepje, Minoe, Zorro, fluffy, en alle opvangertjes :)

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#3 Geplaatst 21 augustus 2013 - 17:16

kattenopvang waasland is toch wel ene HELE eind van Hoeslet hoo r;) hihi ^^
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Debb
Debb
  • 239 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 21 augustus 2013 - 17:42

Onze poezen komen van Catshelter, is meer jouw regio denk ik.