Spring naar inhoud

- - - - -

Idee gezocht cadeauverpakking armband

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 21 augustus 2013 - 23:14

Hey iedereen!
Ik heb voor mijn beste vriendin een armband laten maken. Deze is over 2 weken klaar...
Dit omdat ze er altijd voor me is, vooral sinds mijn mama overleden is.
Nu zoek ik een leuke/mooie/speciale/... verpakking om deze in af te geven.
Eerst dacht ik een gewoon armbanddoosje zoals een juwelier te zoeken, maar dit vind ik nergens :( (Iemand?)
Dan dacht ik bijvoorbeeld in een leeg pralinedoosje.Maar is wil het echt top maken voor haar. Ze verwacht niets.

Tnx!

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 21 augustus 2013 - 23:26

ik denk dat je bij ava wel iets leuks gaat vinden
ze hebben daar mooie doosjes :)

:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#3 Geplaatst 21 augustus 2013 - 23:27

t Zal waarschijnlijk een stom idee zijn maar ik vertel het toch maar
Je schaft een aantal dozen aan in verschillend formaat
Dus 1 grote doos en dan x aantal dozen die steeds in de vorige doos passen
Je pakt iedere doos mooi in met inpakpapier voor je ze dan in de grotere doos steekt dus je begint met het kleintje met de armband in te pakken en dan steek je dat in een grotere doos die je weer inpakt en dat steek je dan terug in een grotere doos die je ook weer inpakt enzovoort enzoverder
En in iedere doos (behalve het kleintje dan) steek je een mooi kaartje en op ieder kaartje schrijf je een reden waarom je haar graag ziet en haar waardeert
Volgens mij gaat ze dat heel leuk vinden en daar heel blij mee zijn, niet alleen met de mooie armband maar ook met de kaartjes
Wie zou nu niet blij zijn met zoiets...
Ik zou dat trouwens aangetekend versturen ipv het zelf af te geven
Dan gaat ze er zich zeker niet aan verwachten en gaat de uiteindelijke verrassing nog groter zijn

Bewerkt door lathyrus, 21 augustus 2013 - 23:28.

Geplaatste afbeelding

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 22 augustus 2013 - 01:09

Ooooh helemaal geen stomme ideeën hoor! :) ja das eigenlijk best een heel leuk idee!! Misschien op haar werk laten leveren dan (zodat ze het niet op de post moet halen;) )...

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 22 augustus 2013 - 08:38

@joyce87

toen ik ben beginnen sparen aan de bedel voor mijn Pandora armband had ik net hetzelfde probleem, ik wou een mooi doosjes om mijn armband, en de bedel veilig te kunnen bewaren

en ze verkopen in de winkels die de Pandora armband, bedels, kettingen verkopen ook een "juwelendoosje", bekleed met een velours van binnen, dus niet alleen praktisch, maar ook beschermend om juweeltjes zoals die armband in cadeau te geven en te bewaren

je hebt t doosje in small, medium of large voor 5€
http://www.pandorabe...6f621d452d5882e

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#6 Geplaatst 22 augustus 2013 - 09:07

weet niet of je er iets mee bent, maar als het echt een doosje is voor iets cadeau in te doen hebben wij hier in de euroshop doosjes met mooie tekstjes op, maar meestal zit er ook wel muziek in als je die open doet...

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 22 augustus 2013 - 09:59

Zijn ook beide een leuk idee! Als binnenste doosje dan bijvoorbeeld! tekst en muziek is ook niet slecht, maar weet niet waar er een euroshop is (ben van antwerpen) en hoe ze eruit zien...

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 22 augustus 2013 - 22:36

Er is een euroshop in St Niklaas :)
Heel lief van je dat je een armband laat maken. Daar zal ze zich niet aan verwachten. Dat idee van Nadine met al die dozen vind ik echt schitterend!

Time spent with cats is never wasted

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 26 augustus 2013 - 10:28

Bekijk berichtlathyrus, op 21 augustus 2013 - 23:27, zei:

Je pakt iedere doos mooi in met inpakpapier voor je ze dan in de grotere doos steekt dus je begint met het kleintje met de armband in te pakken en dan steek je dat in een grotere doos die je weer inpakt en dat steek je dan terug in een grotere doos die je ook weer inpakt enzovoort enzoverder
En in iedere doos (behalve het kleintje dan) steek je een mooi kaartje en op ieder kaartje schrijf je een reden waarom je haar graag ziet en haar waardeert
Volgens mij gaat ze dat heel leuk vinden en daar heel blij mee zijn, niet alleen met de mooie armband maar ook met de kaartjes
Dan gaat ze er zich zeker niet aan verwachten en gaat de uiteindelijke verrassing nog groter zijn

Wat een fantastisch idee Nadine!!
Dat ga ik zeker eens gebruiken voor wanneer ik eens iets van klein formaat aan de kerstboom wil leggen :dancer:

Bewerkt door Lut, 26 augustus 2013 - 10:29.

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 26 augustus 2013 - 11:34

Bekijk berichtlathyrus, op 21 augustus 2013 - 23:27, zei:

Heeft heel veel succes, mijn nonkel heeft mijn tante op die manier ten huwelijk gevraagd. :)