Spring naar inhoud

- - - - -

Een nieuwe kattenpaal... Mien vs Puk

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Tinne33
Tinne33
  • 14 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 22 augustus 2013 - 19:18

:vlag: :lol2:

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#2 Geplaatst 22 augustus 2013 - 21:07

Leuk filmpje :lachen:
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 22 augustus 2013 - 22:55

tof filmpje.

Is dat door de nieuwe krabpaal? of doen je katjes altijd zo lief met elkaar ;)

Tinne33
Tinne33
  • 14 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 23 augustus 2013 - 01:35

Bekijk berichtJoske123, op 22 augustus 2013 - 22:55, zei:

tof filmpje.

Is dat door de nieuwe krabpaal? of doen je katjes altijd zo lief met elkaar ;)

Lief?? In dit filmpje zijn ze volgens mij eerder aan het uitvechten wie de baas van de krabpaal gaat zijn... :twisted:  Onze Puk moest deze keer toch onderdoen, vind ik!  Yeah, girlpower!! :cheer: :cheer:
Die playspray dat ik er had opgespoten zal er ook wel wat toe bijgedragen hebben waarschijnlijk :wi

Neen hoor, in het algemeen kwamen die twee heel goed overeen! Mientje had af en toe wat meer behoefte om op haar eigen te zijn, want Puk liet haar eigenlijk nooit met rust. Daarvoor had ze haar plekje bovenop de kast, waarnaar ze vluchtte en gerust was (Puk is ne vreselijk slechte springer en geraakt  daar dus niet op)  O:)

Nu ons Mien er niet meer is, staat hij daar geregeld vanonder aan die kast te miauwen, precies of hij haar roept om te kijken of ze daar is...  :catyawn
Hartverscheurend!  :8

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 23 augustus 2013 - 08:54

Bekijk berichtTinne33, op 23 augustus 2013 - 01:35, zei:

Lief?? In dit filmpje zijn ze volgens mij eerder aan het uitvechten wie de baas van de krabpaal gaat zijn... :twisted:  Onze Puk moest deze keer toch onderdoen, vind ik!  Yeah, girlpower!! :cheer: :cheer:
Die playspray dat ik er had opgespoten zal er ook wel wat toe bijgedragen hebben waarschijnlijk :wi

Neen hoor, in het algemeen kwamen die twee heel goed overeen! Mientje had af en toe wat meer behoefte om op haar eigen te zijn, want Puk liet haar eigenlijk nooit met rust. Daarvoor had ze haar plekje bovenop de kast, waarnaar ze vluchtte en gerust was (Puk is ne vreselijk slechte springer en geraakt  daar dus niet op)  O:)

Nu ons Mien er niet meer is, staat hij daar geregeld vanonder aan die kast te miauwen, precies of hij haar roept om te kijken of ze daar is...  :catyawn
Hartverscheurend!  :8

Begrijp ik dat juist, is Mien gestorven? Hoe erg... :(
Ik weet wat het is als een kat een andere kat mist. Jefke is al een maand vermist en Tom loopt hij ook nog altijd verdwaasd rond. Lientje heeft haar pootje gebroken en mag sowieso niet naar buiten en toch zie je dat ze het beseft dat hij er niet meer is, anders lagen ze  veel op bed te genieten. Hopelijk komt hij toch nog eens terug, we missen hem verschrikkelijk hard.

Tinne33
Tinne33
  • 14 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 23 augustus 2013 - 11:05

Bekijk berichtJoske123, op 23 augustus 2013 - 08:54, zei:

Begrijp ik dat juist, is Mien gestorven? Hoe erg... :(
Ik weet wat het is als een kat een andere kat mist. Jefke is al een maand vermist en Tom loopt hij ook nog altijd verdwaasd rond. Lientje heeft haar pootje gebroken en mag sowieso niet naar buiten en toch zie je dat ze het beseft dat hij er niet meer is, anders lagen ze  veel op bed te genieten. Hopelijk komt hij toch nog eens terug, we missen hem verschrikkelijk hard.

Ja Joske, dat is dat katje dat sinds vorige week donderdag kwijt was... Dinsdagavond hebben we haar teruggevonden eigenlijk vlakbij ons huis, in de bosjes naast de baan... aangereden... :NoWhy: :cry:

Ik troost me met de gedachte dat ze niet zal geleden hebben en dat het licht waarschijnlijk gewoon is uitgegaan (haar hoofdje was enorm toegetakeld) :(

Op naar de regenboog, Mien! Slaap zacht, mijn meisje... :love4:

Ik duim natuurlijk mee voor jouw Jefke!!!! Zolang er hoop is, geven we hem niet op !!! :hug:

Bewerkt door Tinne33, 23 augustus 2013 - 11:08.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 23 augustus 2013 - 11:14

Ah ja, ik had dat gelezen maar had de link niet gelegd. Sorry.

Ik leef enorm met je mee. :rub:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 23 augustus 2013 - 15:14

Wat een leuk filmpje :lachen:
Ik heb dat ook helemaal gemist dat Mientje er niet meer is :8  heel veel sterkte met het overlijden van Mientje :hug:

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 30 augustus 2013 - 16:21

Ja ja vrouwen aan de top :d