Spring naar inhoud

- - - - -

Balou meets the ferrets!

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 22 augustus 2013 - 22:27

Hier een filmpje van vanmiddag!! Balou maakt kennis met de fretten. Sochtends hadden ze ook al een ontmoeting, dat was helemaal grappig...de fret 2 stappen vooruit en 1 stap achteruit en dan zo naar Balou toe haha..
Verbaasd me overigens dat Balou zo rustig blijft en helemaal niets doet...elke kat die 2 meter in haar buurt komt daar blaast en gromt ze naar, maar niet naar de fretten!!

Heb even een link geplaatst, want het uploaden  van video's lukt me nooit zo goed hier (te groot bestand enzo)

http://tinypic.com/p...p?v=347uqnt&s=5

Oh en nog een paar foto's van Tosh (Mac was aan het slapen)
DSCF4002.JPG
DSCF4018.JPG
DSCF4034.JPG
DSCF4055.JPG
DSCF4076.JPG
DSCF4077.JPG

Bewerkt door chanatas, 22 augustus 2013 - 22:28.

Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#2 Geplaatst 22 augustus 2013 - 23:41

Hihi zo knoddig :love: Op die laatste twee foto's ziet die er zo lief uit!!! :heart:

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 22 augustus 2013 - 23:45

Ziet er heel lief uit, was de eerste paar dagen ook heel erg lief...maar hij heeft me om de tuin geleidt...tis een pittig mannetje hoor, bijt tijdens het spelen veel...is erg druk en doet er alles aan om je aandacht te krijgen haha..vond Tosh eerst echt een schatje en Mac wat minder...maar nu is het wel andersom haha....dat bijten is toch niet zo fijn. Ach beide hebben hun charmes he!! En ze zijn er nog maar 1,5 week...
Geplaatste afbeelding

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 23 augustus 2013 - 09:44

:loveshower:
Mali blies zelf soms naar de katten toe, maar vooral als ze haar niet doorlieten.
Z zijn toch zo fascinerend om naar te kijken, die wriemelbeesjes

Inge91
Inge91
  • 12.579 berichten

#5 Geplaatst 23 augustus 2013 - 12:31

Bekijk berichtchanatas, op 22 augustus 2013 - 23:45, zei:

Ziet er heel lief uit, was de eerste paar dagen ook heel erg lief...maar hij heeft me om de tuin geleidt...tis een pittig mannetje hoor, bijt tijdens het spelen veel...is erg druk en doet er alles aan om je aandacht te krijgen haha..vond Tosh eerst echt een schatje en Mac wat minder...maar nu is het wel andersom haha....dat bijten is toch niet zo fijn. Ach beide hebben hun charmes he!! En ze zijn er nog maar 1,5 week...
:lachen: geef ze een bijtring voor hun tandjes
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 23 augustus 2013 - 14:30

Wat zijn het toch leuke diertjes :love: het filmpje met Balou is zo leuk, ze weet volgens mij nog niet wat ze ervan moet vinden van deze rare beestjes :lachen: :loveshower:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 23 augustus 2013 - 19:17

Haha, zo'n grappig filmpje! Een piepen en dan snel terug weg :p
Mylo Banner