Spring naar inhoud

- - - - -

Leven met een ziekte of handicap.

• Log in om te reageren
78 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#76 Geplaatst 17 september 2010 - 21:10

ik zit omwille van mijn spasticiteiten de laatste maanden harder geblokeerd als normaal ,ik heb geleerd ermee te leven
maar het enige dat vaak voorkomt zeker nu, is dat ik niet veel buiten kan komen omdat ik te vermoeid ben van alle dagelijkse pijnen , van de overbelastingen aan de goeie kant en ontstekingen daar

wat wil zeggen dat mijn sociaal leven er niet al te best uitziet buiten mijn werk en kine

het elfenfestivalweekend was top ,maar ik heb er zeker een week lang van afgezien
vorig weekend onverwachts toch nog eens weggegaan , resultaat...: ik zit nog steeds met de last van over mijn grens te gaan

mijn rechter hand en arm zitten vast pot vast want zelfs ik kan al even mijn oefeningen op mezelf niet goed doen,....
en niemand begrijpt je want je ziet op zich niks aan me
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#77 Geplaatst 18 september 2010 - 09:12

Ellenita zei:

Ellen, ik denk echt at er hier toch wel een aantal menen zitten die je wel begrijpen :hug: en daarbuiten, tja....."struisvogelpolitiek" noemt mijn beste vriendin het

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#78 Geplaatst 18 september 2010 - 14:39

Ellenita zei:

ik zit omwille van mijn spasticiteiten de laatste maanden harder geblokeerd als normaal ,ik heb geleerd ermee te leven
maar het enige dat vaak voorkomt zeker nu, is dat ik niet veel buiten kan komen omdat ik te vermoeid ben van alle dagelijkse pijnen , van de overbelastingen aan de goeie kant en ontstekingen daar

wat wil zeggen dat mijn sociaal leven er niet al te best uitziet buiten mijn werk en kine

het elfenfestivalweekend was top ,maar ik heb er zeker een week lang van afgezien
vorig weekend onverwachts toch nog eens weggegaan , resultaat...: ik zit nog steeds met de last van over mijn grens te gaan

mijn rechter hand en arm zitten vast pot vast want zelfs ik kan al even mijn oefeningen op mezelf niet goed doen,....

Dat is vaak nog het ergste van al!! Niemand die je begrijpt.
Ik heb ook alle dagen last van mijn rug, constante pijn waardoor mijn lichaam 's avonds echt moe is. Door de dag op het werk lukt het best, omdat ik een soort knop omzet. Die zeurende pijn geraak je 'gewoon'. De ergere pijn zweet ik liever thuis uit. Vandaar ik ook liever thuis ben.
Ook ik zal overdag wel eens dingen doen waarvan ik achteraf 3 dagen last heb. Maar dit gewoon omdat ik probeer mijn rug mijn leven niet te laten beheersen.
Maar ik doe natuurlijk geen gekke dingen. Ik wil liever geen pijn he :) . Maar soms kan je niet anders he....

Guest_eureka_*
Guest_eureka_*

#79 Geplaatst 23 september 2010 - 13:39

Hoi
Ik heb c.v.s en fibromyalgie, miniere ;)