Spring naar inhoud

- - - - -

midwest cat playpen

• Log in om te reageren
2 reacties op dit onderwerp
Vanessa81
Vanessa81
  • 346 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 25 augustus 2013 - 18:31

Ik kwam vandaag deze tegen in de zowizoo:

http://www.ebay.com/...est-cat-playpen

Aangezien ik soms nogal panisch kan zijn wat betreft het ontsnappen van 1 van de poezels, dacht ik dat zoiets wel ideaal zou zijn, wanneer we zouden verhuizen. We moeten dan kijkdagen houden in ons huurappartement, en ik heb z'on schrik dat ze wegglippen, dus dan zouden we de poezels enkele uren in zoiets kunnen zetten.
En achteraf als we werkzaamheden in ons huis gaan hebben, waardoor ramen of deuren open moeten staan, is zoiets ideaal!
Ik viel alleen achterover van de prijs: 170 euro. Heeft iemand deze al eens gezien op het internet? Goedkoper :-)
Ik heb er al op ebay zien staan, maar in US en geen verzending buiten US?
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 26 augustus 2013 - 07:26

Ik heb die nog niet gezien.
Het ziet er op het eerste zicht uit als een hoge bench met slaapplekjes.
Of het ideaal is voor 3 grote poezels, dat ben ik eigenlijk niet zeker. Als het maar voor een uurtje is, dan ja, maar 'k heb hier zelf met verbouwingen gezeten in mijn huis en 'k had er op dat moment niet aan moeten denken om mijn poezels het grootste stuk van de dag in de bench te steken. Die worden bij mij enkel gebruikt voor zieke katjes, of voor als er een opvangerke bezoek krijgt.

Maar ik kan me wel voorstellen dat je je schatten apart wil steken. Heb je eventueel een aparte kamer waar je ze kan insteken?

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 26 augustus 2013 - 14:36

Denk dat de poezen veel gelukkiger gaan zijn als ze in de badkamer mogen zitten dan in een kooi, is dat niet mogelijk?
sorry laatste keer