Spring naar inhoud

- - - - -

dierenarts regio Grimbergen

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#1 Geplaatst 28 augustus 2013 - 18:59

In een ander topic zag ik aan de hand van de reacties dat er blijkbaar toch heel wat leden in deze regio wonen, dus misschien kunnen jullie me helpen.

We zijn sinds kort naar Grimbergen verhuisd, en ik was eigenlijk niet van plan een nieuwe dierenarts te zoeken, gezien ik ontzettend tevreden ben van de onze, maar, wanneer er echt een noodgeval zou zijn, is het toch wel handig te weten waar ik hier in de buurt terecht kan. De onze woont op een halfuurtje rijden van hier, maar, wanneer het file is op de brusselse ring (en dat is dus vrij veel), is de kans groot dat ik er een uur of langer over doe (en binnendoor via Vilvoorde is al niet veel beter, daar is t dan meestal ook file)

Dus, zijn jullie ontzettend tevreden van jullie dierenarts of is er een DA die jullie echt afraden dan mogen jullie dit mij doorgeven, zodat ik weet waar ik in geval van nood al dan niet terecht kan.
(mag ook via pb)

Ik heb al even gezocht op internet maar aan een naam alleen herken je dus niet of iemand al dan niet goed is. :)

mercikes alvast voor jullie hulp

Ramsey68
Ramsey68
  • 130 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 28 augustus 2013 - 20:10

Privéberichtje gestuurd :-)

wilver
wilver
  • 5.237 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 28 augustus 2013 - 20:33

Ik ga in Kapelle op den Bos, het is een dierenartsencentrum. (Anthemis) Ze zijn er met 3
Het zijn nog zeer jonge gemotiveerde dierenartsen.

Je kan er 7/7 24u/24 terecht. Er is steeds iemand van wacht.

Ik ben er vorig jaar terecht gekomen via vrienden.
Ik wou een 2de opinie voor mijn hond want ik voelde dat mijn (vorige) dierenarts totaal verkeerd was.

(ik had dan nog gelijk ook)
Ik ben er zeer goed geholpen geweest.
Ondertussen gaan mijn ouders en buren ook bij hen.

Geplaatste afbeelding

Esra
Esra
  • 221 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 28 augustus 2013 - 21:29

Ik ga al jaren bij dierenarts Inge Malomgré in Elewijt (Tervuursesteenweg). Ze is echt super! Bekwaam, lief, geduldig, .... niets dan lof dus :-)
Indien zij met verlof is: Medivet (dierenarts Mollaert-Hendrickx) in Vilvoorde

Iedere kat verdient een thuis, niet ieder huis verdient een kat.

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 29 augustus 2013 - 08:57

Ik ga naar bovenstaande, Medivet bij Mollaert. Hij zit in dezelfde atletiekclub als vriend en was dus enigzinds gemakkelijkheidshalve.
Nu nog maar 2x geweest, maar altijd vriendelijk en goed zijn werk gedaan.

Anthemis zegt me wel vaag iets... ah ja en van de dierenartsassistenten heb ik nog mee op de hogeschool gezeten :)

Pegske
Pegske
  • 581 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 29 augustus 2013 - 09:01

Ik ga altijd naar dierenarts Verhulst in Vilvoorde en ben supertevreden over hem.

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 29 augustus 2013 - 13:59

Ik ga met al onze poezen naar de DA in strombeek.
Is een praktijk met meerdere en de twee zaakvoerders zijn diegene bij wie ik meestal ga.

Ze zijn zeer persoonlijk bezig met de dieren en helpen echt tot in het oneindige met zoeken naar oplossingen.

Onze kattin (is er niet meer) had een enorm probleem met sproeien en alle medische oorzaken waren achterhaald en weerlegd.
De dierenarts is toen zijn boeken ingedoken en heeft een soort anti depressiva voorgeschreven en dat heeft echt een wereld van verschil gemaakt

heb ook ene die ik afraad in meise, maar moest je daarvan info wensen ..;liefst via pb dan

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#8 Geplaatst 29 augustus 2013 - 16:43

Allemaal ontzettend bedankt, maar blijkbaar zijn er hier wel vele goeie, dus wordt weer moeilijk welke ik dan uiteindelijk moet kiezen ;)

Overweeg eventueel om toch de overstap naar een DA hier in de buurt te maken zodat ik met de toekomstige kittens ook niet zo ver moet reizen dus ga er een paar die mijn voorkeur genieten contacteren om te zien of ik me er goed bij voel en ze vroegcastreren, wat voor mij ook niet onbelangrijk is.