Spring naar inhoud

- - - - -

drinkfontein keramik im hof ervaringen

• Log in om te reageren
69 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#46 Geplaatst 13 november 2013 - 16:45

Ik ben op punt gestaan om deze te bestellen maar ik twijfelde tussen de bol en de waterval,
mij lijkt de waterval het leukste maar maar ook het meeste geluid.
Ik ga die in de toekomst zeker ook bestellen.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#47 Geplaatst 13 november 2013 - 21:55

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 13 november 2013 - 15:16, zei:

ja maar de site is enkel in het Duits hé Dorothea :)

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 13 november 2013 - 15:44, zei:

Inderdaad , hahaha.

Ik zal straks op mijn gemak wel eens kijken. Ik wil er al heel lang zo eentje (Peggy - die niet meer op de KS komt - had er ook eentje).

Excuus, ik dacht dat er ook een beknopte Engelse versie was van de site. Maar ik heb me vergist. :Ooops:

Bekijk berichtSolotje, op 13 november 2013 - 16:45, zei:

Ik ben op punt gestaan om deze te bestellen maar ik twijfelde tussen de bol en de waterval,
mij lijkt de waterval het leukste maar maar ook het meeste geluid.
Ik ga die in de toekomst zeker ook bestellen.

Je zou dat eigenlijk eens moeten zien en kunnen vergelijken. :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#48 Geplaatst 13 november 2013 - 22:09

Bekijk berichtDorothea, op 13 november 2013 - 21:55, zei:

Excuus, ik dacht dat er ook een beknopte Engelse versie was van de site. Maar ik heb me vergist. :Ooops:

Je zou dat eigenlijk eens moeten zien en kunnen vergelijken. :)

Ja maar ik ken alleen mensen die de bol hebben gekocht en niemand de waterval.

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#49 Geplaatst 13 november 2013 - 22:12

Bekijk berichtSolotje, op 13 november 2013 - 22:09, zei:

Ja maar ik ken alleen mensen die de bol hebben gekocht en niemand de waterval.
Dan moeten we iemand van KS overtuigen om dat te kopen zodat je kan vergelijken. :lachen:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#50 Geplaatst 13 november 2013 - 22:14

Bekijk berichtDorothea, op 13 november 2013 - 22:12, zei:

Dan moeten we iemand van KS overtuigen om dat te kopen zodat je kan vergelijken. :lachen:

Wel dat is een goed plan :lachen:

henny
henny
  • 1.601 berichten

#51 Geplaatst 14 november 2013 - 08:39

keramik.jpg Op facebook vragen Anja , er heeft iemand deze fontein.
Henny

Nashota
Nashota
  • 17.932 berichten
  • 4 katten

#52 Geplaatst 14 november 2013 - 09:10

Ooooh die is leuk :d maar dat water "klettert" wel natuurlijk, als het pompje hier te hoog staat klettert het water ook, mij irriteert dat enorm :tong: dus alhoewel ik de waterval erg leuk vindt houd ik het
toch maar bij de bol :)

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#53 Geplaatst 14 november 2013 - 09:40

Bekijk berichthenny, op 14 november 2013 - 08:39, zei:

Bijlage keramik.jpgOp facebook vragen Anja , er heeft iemand deze fontein.

Ja zal ik eens doen tegen dat ik zoiets ga kopen :)

Bekijk berichtNashota, op 14 november 2013 - 09:10, zei:

Ooooh die is leuk :d maar dat water "klettert" wel natuurlijk, als het pompje hier te hoog staat klettert het water ook, mij irriteert dat enorm :tong: dus alhoewel ik de waterval erg leuk vindt houd ik het
toch maar bij de bol :)

Ja denk wel dat het meer lawaai gaat maken maar ik denk wel leuker voor de katjes dus het is wikken en wegen :)

Poeslap
Poeslap
  • 1.615 berichten
  • 2 katten

#54 Geplaatst 13 september 2015 - 20:38

Ik zit hier met een vraagje voor degenen die zo'n fontein hebben.

Puen breekt bij ons altijd de fonteinen af. We hadden hier de Catit Design 3l en daar vistte ze dan altijd de bovenste stukken naar omhoog. Daarna hebben we nog de Catmate gekocht en hoewel ze daarmee toch al minder vaak de fontein uit elkaar haalde, deed ze het alsnog. Gevolg was dus dat we regelmatig een natte vloer hadden. Van de Catmate is nu de pomp kapot en ik ben er erover aan't denken om een nieuwe fontein te kopen. En ik dacht aan misschien een keramische fontein, omdat deze me toch iets zwaarder lijken.

Mijn vraag is nu; denken jullie dat ze bij deze fontein (die met de bol) ze er nog in zou slagen deze uit elkaar te halen of...?

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#55 Geplaatst 13 september 2015 - 21:23

Bekijk berichtPoeslap, op 13 september 2015 - 20:38, zei:

Ik zit hier met een vraagje voor degenen die zo'n fontein hebben.

Puen breekt bij ons altijd de fonteinen af. We hadden hier de Catit Design 3l en daar vistte ze dan altijd de bovenste stukken naar omhoog. Daarna hebben we nog de Catmate gekocht en hoewel ze daarmee toch al minder vaak de fontein uit elkaar haalde, deed ze het alsnog. Gevolg was dus dat we regelmatig een natte vloer hadden. Van de Catmate is nu de pomp kapot en ik ben er erover aan't denken om een nieuwe fontein te kopen. En ik dacht aan misschien een keramische fontein, omdat deze me toch iets zwaarder lijken.

Mijn vraag is nu; denken jullie dat ze bij deze fontein (die met de bol) ze er nog in zou slagen deze uit elkaar te halen of...?

Mij lijkt het vrij onmogelijk om eerlijk te zijn. Ik heb nu wel de grootste fontein met bol, ben me toen ook een bult verschoten toen ik hem eindelijk aankreeg. Had hem helemaal niet zo groot verwacht :d. Om op je vraag te antwoorden er is een pomp onder de bol met buisje, maar dat buisje komt net tot aan de rand (bij mij toch).

Bewerkt door MayaBlue, 13 september 2015 - 21:24.

Nashota
Nashota
  • 17.932 berichten
  • 4 katten

#56 Geplaatst 13 september 2015 - 21:33

Lijkt mij niet hoor die dingen zijn behoorlijk zwaar,  en dan ook nog gevuld met water is er geen kat die dat kan verschuiven of uit elkaar halen,
want ze hebben geen grip op die gladde bol, hij staat hier al jaren en we zijn er nog steeds zeer tevreden mee :d

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#57 Geplaatst 13 september 2015 - 21:40

Ik vind die drinkfontein met bol ook prachtig en met de waterval nog iets prachtiger :loveshower: heb de site maar bij m'n favo's gezet, nog maar eentje erbij :trance:

Poeslap
Poeslap
  • 1.615 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 13 september 2015 - 22:06

Bekijk berichtMayaBlue, op 13 september 2015 - 21:23, zei:

Mij lijkt het vrij onmogelijk om eerlijk te zijn. Ik heb nu wel de grootste fontein met bol, ben me toen ook een bult verschoten toen ik hem eindelijk aankreeg. Had hem helemaal niet zo groot verwacht :d. Om op je vraag te antwoorden er is een pomp onder de bol met buisje, maar dat buisje komt net tot aan de rand (bij mij toch).

Bekijk berichtNashota, op 13 september 2015 - 21:33, zei:

Lijkt mij niet hoor die dingen zijn behoorlijk zwaar,  en dan ook nog gevuld met water is er geen kat die dat kan verschuiven of uit elkaar halen,
want ze hebben geen grip op die gladde bol, hij staat hier al jaren en we zijn er nog steeds zeer tevreden mee :d

Oh, bedankt voor jullie antwoorden!

Afgaande op de foto's lijkt het me ook dat het voor Puen zeer moeilijk zal zijn om ze nog uit elkaar te kunnen halen, maar ik wilde toch eens graag de mening horen van degenen die ze al effectief bij hun thuis hadden staan. :p Want hij is toch iets duurder dan degenen die ik tot nu toe heb gehad... maar het wel waard als Puen dat ding niet voortdurend meer probeert af te breken! :)

Bekijk berichtZajin, op 13 september 2015 - 21:40, zei:

Ik vind die drinkfontein met bol ook prachtig en met de waterval nog iets prachtiger :loveshower: heb de site maar bij m'n favo's gezet, nog maar eentje erbij :trance:

Ik vind die met de waterval ook prachtig, maar ben eerder geneigd om die met de bol te nemen. Zoals Nashota zegt... moeilijker om grip te hebben op zo'n bol.

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#59 Geplaatst 13 september 2015 - 22:10

Zou die waterval daar dan los instaan ? Zouden ze dat dan ook nog kunnen omduwen, 't is fijn dat je vele dingen kan bestellen, maar soms zou ik het toch wel eens echt willen zien

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#60 Geplaatst 13 september 2015 - 22:11

Ik  heb schrik om zo iets in huis te nemen dat ze  er dan een boeltje van gaan maken :p