Spring naar inhoud

- - - - -

Help Rescue aan een Prothese.

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#1 Geplaatst 02 september 2013 - 16:26

Ik denk dat rescue hier nog niet staat en er zijn hier wel veel mensen met een hart voor dieren dus bij deze.

Het is dan wel geen katje maar zeker een prachtig meisje. :love3:

Rata's Animal Shelter is een tehuis voor verwaarloosde en mishandelde dieren.
90 procent van de dieren op de zijn in een vorig leven verwaarloosd of mishandeld geweest.
Deze mensen verdienen echt wel een pluim voor wat ze allemaal doen!
De Facebook pagina:
https://www.facebook...9170626?fref=ts
Nu vragen ze iedereen hun hulp ik hoop dat er hier ook mensen zitten die kunnen helpen...
Hulp staat vrij, dit is GEEN verplichting hé mensen.

Geplaatste afbeelding

Hallo, ik ben een Deense Dog pup en heb al heel wat meegemaakt... 1 Van mijn 2 knieën is kapot, en daar heb ik heel veel pijn in. Mijn vroeger baasje wilde geen geld meer in me steken, aangezien ik niet nuttig was. Toen waren er lieve menskens die me hebben opgevangen. Ze noemden me "Rescue". Ze zijn meteen met mij naar de dokter geweest om alles te laten controleren. Toen zei de dokter iets ergs: "Er is nog weinig aan te doen, enkel de knie vastzetten kan nog." Maar aangezien ik zo'n grote hond wordt, is dat bijna onmogelijk, dan groeit mijn poot niet meer mee! Toen werd voorgesteld om mijn slechte poot te amputeren en een speciale prothese voor mij te laten maken, dit zou mijn enige kans nog zijn! Omdat ik volop in mijn groei ben, en ik nog geschat 20-30 kg. zal bijkomen, moet deze prothese MAANDELIJKS aangepast worden naar mijn lichaam! Mijn baasjes en hun vrienden vechten volop mee om mij te helpen en willen me niet opgeven, maar helaas zal dit héél véél centjes kosten! De amputatie zal rond de 500-600 euro kosten, en de speciale prothese al zeker méér dan 2.500 euro! Mijn baasjes zijn nu volop in de weer om zo snel mogelijk centjes in te zamelen voor mijn prothese! Dit is mijn enige kans... Willen jullie me a.u.b. helpen? Dank u, Rescue.

Lieve mensen, we willen Rescue de beste behandeling geven die op dit moment nog mogelijk is, de amputatie en prothese zijn de enige mogelijke uitweg. Inslapen is voor ons geen optie, aangezien ze zelf strijdt zoals een leeuw! Hierbij willen we jullie hulp inroepen! Zoals bij Terror* willen we graag een 1-euro actie opstarten! Als elke liker 1 euro doneert voor Rescue, halen we 1.515 euro op! Indien je wil steunen, kan dit op het rekeningnummer: KBC BE04 7370 3749 9031 met vermelding: "Prothese Rescue". Alvast bedankt! Het Rata's Team!♥
Geplaatste afbeelding

Er is ook binnenkort 29 september in de Schorre een hondenwandeling t.v.v. Rata's animal shelter.
Je kan gezellig gaan met je hondje en andere hondenvrienden ontmoeten OF gewoon zonder hond en andere dierenvrienden ontmoeten OF je kan steunen zonder te komen ook.
Wanneer je zelf gaat is betaling bij aankomst!!
De Facebook pagina:
https://www.facebook...25&notif_t=like
Geplaatste afbeelding

Alvast bedankt namens Rescue en Rata's!

Bewerkt door Shadow, 02 september 2013 - 16:27.

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#2 Geplaatst 02 september 2013 - 16:46

Ik zit niet op facebook, maar heb jouw topic doorgemaild naar mijn man met de vraag om te klikken en door te sturen naar al zijn fb-vrienden.

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 03 september 2013 - 11:46

Volg hun ook al even op Facebook. Een dikke pluim wat ze doen voor alle dieren. Ondertussen is de poot geamputeerd en lijkt het goed te gaan met hem!

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#4 Geplaatst 03 september 2013 - 12:03

het gaat idd goed met Rescue.
Dit staat op Fb:
Update Rescue: Vannacht was Rescue nog slaperig en onrustig.
We zijn regelmatig opgestaan om haar even buiten te laten en haar te laten drinken.
Voor de rest sliep ze mooi door.
Vanmorgen lag ze te spelen met haar deken in mijn armen, en ook haar Meneer Beer kreeg ervan langs!
Rescue doet het zéér goed! Ze eet goed, drinkt goed en speelt al volop!
En uiteraard geniet ze van alle aandacht en verwennerij!
We zijn "blij" met onze keuze, en zij ook vermoeden we...

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat