Spring naar inhoud

- - - - -

Myrthe toch GEEN FIP ! (goed nieuws dus ! ) sorry voor het late bericht , was het topic uit het oog verloren eerlijk gezegd.

• Log in om te reageren
64 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#31 Geplaatst 05 september 2013 - 21:18

:duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:
Duimpjes blijven draaien

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#32 Geplaatst 06 september 2013 - 11:46

Hier ook vandaag haar laatste dag van de kuur,
normaal moet ik morgen met haar op de controle dan en voro het vocht te trekken ,
haar antibioticakuur is wel ng niet voorbij , dus vanavond nog is belel of we morge moete gaan of tot maandag wachte na die antibioticakuur voorbij is.
pfffff alleszinds iedereen al bedankt voro het meeleven ik ben blij dat ik het toch ergens allemaal van me af kan schrijven hoor,
de meeste mensne begrijpen gewoon niet hoe graga ik men "kindjs" zie :'(..
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#33 Geplaatst 06 september 2013 - 14:11

hier begrijpt iedereen wel dat je "kindjes" heel belangrijk zijn.

Ik hoop ook heel erg dat het die erge ziekte niet is ...

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#34 Geplaatst 06 september 2013 - 15:09

Bekijk berichtJoske123, op 06 september 2013 - 14:11, zei:

hier begrijpt iedereen wel dat je "kindjes" heel belangrijk zijn.

Ik hoop ook heel erg dat het die erge ziekte niet is ...

Da's waar. In mijn omgeving begrijpen de meesten ook niet hoe belangrijk onze katten voor ons zijn, ze zijn niet "zomaar" huisdieren, ze zijn een deel van ons gezin.

Ik hoop dat je morgen meer nieuws hebt en dat het goed nieuws is, ik denk aan jullie!

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#35 Geplaatst 09 september 2013 - 12:08

We hebben even afgewacht voor we het hier neerpennen,
maar ons meisje ziet er de laatste 2 dagen veel beter uit,
Geen idee of het nu aan die panacur en/of ntibioticakuur ligt,
of aan het feit dta we haar d elaatste 3 dagen rauw voern!?..  
De DA hebebn we sinds vandaag afgeschreven en we gaan enkel nog naar d edierenkliniek en onze andere DA,
nadta hij zat aan te dringen dat we ons Pruts moeten laten inslapen dat dit geen leven is voor haar.. (na amper een week)
Ons Myrthe heeft volgens hem FIP (aan de hand van die coronadinge daar das volgens hem de Fip -test terwijl ik hee goe dweet dta dat niet zo is dat er geen fip test bestaat behalve dat vocht trekken) op mijn vraga van het vocht te trekken zei hij letetrlijk dat het geldverspilling is want dta hij het zeker is , dat we haar ook zouden moeten laten gaan !?..
Die kwakzalver zal nooit nog in d ebuurt van mijn diertjes komen !!   (ookal is hij d eenige die je voor elk noodgeval kan bellen hier in de buurt , want de andere 2 nemen nooit op ! )
Ik heb dan maar de andere DA gebeld , een vrouw en is een hele goede ;) (behalve dat je haar niet kan bereiken buiten d euren :( )
deze heeft gezegd haar voorlopig rauw te blijven voeren en enkele dagen af te wachten,
zij denkt dta het een gewoon virusje ofzo zal zijn , ( haar buik is heel wat verminderd is ng steeds een ballonneke , maar een klein balloneke )
als ze slechter zou worden moeten we meteen gaan, om het toch te testen met dat buikvocht trekken
maar zij denkt dus eerder wel nog aan de voedselallergie,..
ze begint meer te spelen (slaapt ng wel veel ) maar speelt al goed als ze wakker is ,
komt terug kopjes geven en knuffels vragen,
dus we hebebn e rgoede hoop in dat het niet die rotziekte is ;)
we houden jullie op d ehoogte zodra we mee rweten ;)

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 09 september 2013 - 12:11

Nou dat is eens goed nieuws zeg ! :cheer:
Ik duim mee dat het verder de goede kant op gaat...

Bewerkt door Marjananas, 09 september 2013 - 12:12.

Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#37 Geplaatst 09 september 2013 - 12:34

Dat is heel goed nieuws, het is toch erg dat zoveel DA altijd naar die "noodrem" grijpen en zeggen het is FIP.  Ik vraag mij toch wel af hoeveel katjes er al nodeloos werden ingeslapen
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#38 Geplaatst 09 september 2013 - 13:53

Ooh dat is toch al goed nieuws, blijven duimen dat het zo verder gaat.
Hier hetzelfde verhaal met zino da 1 zei fip tja mevr hebt al een fip katje gehad dat komt vroeg of laat terug in de groep hé.
Da 2 niks fip niks vocht, na weken zoeken was het een longontsteking, en ik maar denken longontsteking moeten ze hoesten niks van dus je ziet da hebben het soms ook mis.

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#39 Geplaatst 09 september 2013 - 13:59

Ja het is echt erg he de laatste tijd,
welke DA is er op d eduur nog wel goed he??
alleszinds z eloopt nu al hele de dga rons, ligt hier nu naats mij hara in slaap te sjabbelen aan een madnje ) haha ^^
en probeert steed bij pruts in d ebench t ekruipen ;) (wssn voo rhet et zenne :p ahha ^^ )

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#40 Geplaatst 09 september 2013 - 14:49

Dat is toch al positief nieuws. Hopelijk heeft die ene da het inderdaad verkeerd voor.

Als ze al een beetje rondloopt en speelt, dat is dan toch al een goed teken, zou je zo denken.
Hou vol !!!!

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#41 Geplaatst 09 september 2013 - 16:00

Heel goed nieuws.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Jientje
Jientje
  • 1.003 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 10 september 2013 - 15:27

dat zou super zijn! ik word altijd zo weemoedig als ik hoor dat een katje mss fip heeft...
My therapist thinks I'm crazy, but Latte en Mokka say I'm ok. :) Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 11 september 2013 - 08:05

En?Hopelijk nog beter.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 11 september 2013 - 08:53

Bij jullie ook al :( Ik hoop ook net als bij ons dat ze een verkeerde diagnose stellen !Ik hoor precies niets anders meer dan Fip ,je zou bang zijn om nog een poesje in huis te halen!Waarom zoeken ze toch niet nog harder voor iets tegen die......Fip.
Sterkte he en hopelijk kunnen we tegen elkaar hierna zeggen oef het was geen Fip ! :hug:

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#45 Geplaatst 11 september 2013 - 10:42

Bekijk berichtCVR, op 11 september 2013 - 08:53, zei:

Bij jullie ook al :( Ik hoop ook net als bij ons dat ze een verkeerde diagnose stellen !Ik hoor precies niets anders meer dan Fip ,je zou bang zijn om nog een poesje in huis te halen!Waarom zoeken ze toch niet nog harder voor iets tegen die......Fip.
Sterkte he en hopelijk kunnen we tegen elkaar hierna zeggen oef het was geen Fip ! :hug:

ik hoop het ook , en bij julli eook sterkte (was poesje van jouw zoon zeker dacht ik? )