We hebben even afgewacht voor we het hier neerpennen,
maar ons meisje ziet er de laatste 2 dagen veel beter uit,
Geen idee of het nu aan die panacur en/of ntibioticakuur ligt,
of aan het feit dta we haar d elaatste 3 dagen rauw voern!?..
De DA hebebn we sinds vandaag afgeschreven en we gaan enkel nog naar d edierenkliniek en onze andere DA,
nadta hij zat aan te dringen dat we ons Pruts moeten laten inslapen dat dit geen leven is voor haar.. (na amper een week)
Ons Myrthe heeft volgens hem FIP (aan de hand van die coronadinge daar das volgens hem de Fip -test terwijl ik hee goe dweet dta dat niet zo is dat er geen fip test bestaat behalve dat vocht trekken) op mijn vraga van het vocht te trekken zei hij letetrlijk dat het geldverspilling is want dta hij het zeker is , dat we haar ook zouden moeten laten gaan !?..
Die kwakzalver zal nooit nog in d ebuurt van mijn diertjes komen !! (ookal is hij d eenige die je voor elk noodgeval kan bellen hier in de buurt , want de andere 2 nemen nooit op ! )
Ik heb dan maar de andere DA gebeld , een vrouw en is een hele goede

(behalve dat je haar niet kan bereiken buiten d euren

)
deze heeft gezegd haar voorlopig rauw te blijven voeren en enkele dagen af te wachten,
zij denkt dta het een gewoon virusje ofzo zal zijn , ( haar buik is heel wat verminderd is ng steeds een ballonneke , maar een klein balloneke )
als ze slechter zou worden moeten we meteen gaan, om het toch te testen met dat buikvocht trekken
maar zij denkt dus eerder wel nog aan de voedselallergie,..
ze begint meer te spelen (slaapt ng wel veel ) maar speelt al goed als ze wakker is ,
komt terug kopjes geven en knuffels vragen,
dus we hebebn e rgoede hoop in dat het niet die rotziekte is
we houden jullie op d ehoogte zodra we mee rweten