Ze heeft 2 gaten aan net boven haar voorpoten, de achterpoten en staart zijn lam , achterpoten zijn ng lichte reflexen in, staart absoluut niets van beweging of reflex,..
reageerde zelf absoluut niet op de spuiten, heeft ook een onderhuidse bloeding en er kwam iets rara uit 1 van die twee gaten, (ofwel is dat beet van een hond ofwel doorgang van een kogel we denken het laatste aangezien dit hier al gebeurd is maar ik heb echt geen schot gehoord ofzo maar dat kan door de werken zijn dat we niets gehoord hebben )
dus ofwel is ze dan door d ehond ergens tegen geslaan, ofwel hebben de mensen haar aan d ekant van strata gegooid als ze haar n d etuin vonden ,
ofwel is ze op straat gesukkeld danz nog is aangereden en aan d ekant gelegd,) het is allemaal giswerk uiteraard zulle we het nooit helemaal weten ..
ga zo metene bij de mensne ng eens langs die haar ana de straatkant hebebn gevonden en gebracht hebben (Ik ben die mensen zo dankbaar anders was ze er wssn niet meer :'() de handdoek waar z ehaar hadden ingewikkled heeft het bloeden grotendeels gestelpt.. ze was al maar 35 graden meer, tegen ze mee ging met da was het al 35,5 dus al iets beter.. nu is ze mee om te kijken of de verlamming door de schok is of niet en of het in orde komt.. ze gata aan een infuus gelegd worden, bloed word getrokken (blaas heeft hij net geleegd en was zondr bloed dus goed nieuws) die onderhuidse bloeding gaat hij checken hoe het komt , de gaten gata hij niet naaien omdat hij zeker wilt zijn dat er niets meer inzit, om 8 uur moeten we nog een sbellen , maar ondertsusen weet hij dat er kosten nog moeite gespâard moeten worden en hij zal alles doen wat nodig is ook mocht ze achteruit gaan
( ik heb wel gezegd als ze er zelf teveel van afziet en de pijn erger word en hij het niet verantwoord vind haar te laten lijden dat hij onmiddelijk moet bellen en we erbij willen zijn dan ) maar voorlopig denkt hij niet dta het zo ver gaat komen, ook gaat hij even afwachten en indien nodig de fotos trekken .;; SORRY VOOR DE HELE BOTERHAM.. alleszind sik ga nu ng is bij de mense gaan horen die haar gevonden hebebn vragen wat zij allemaal weten.. ik ga erachter komen wat er gebeurd is en o wee degene die haar iets aangedaan heeft (hond die gebeten heeft OF mens die geschoten heeft ,&& mens die doorgereden is al een geluk haar toch aan de kant heeft gelegd dat er niemand anders is kunnen over rijden ) want dit laatste zijn we zeker er heeft iemand haar AANgereden .. ze was muisstil en kregen er niet echt leven in enkel kopke bewoog af en toe eens, laten we hopen dat het vooral de schok is en alles in orde komt... pfff Verhuizen en hoe rapper hoe beter zenne.. en met een afgesloten tuin (hadden net netten in huis gehaald voor een ren te maken , uiteraard moet dit dan gebeuren he.. pfff )
My precious baby girl!! <3
Om 8 uur moeten we bellen om te weten ho ehet zit en of wehaar al moegen ophalen en/of ze er moet blijven
pff zodra het echt verslechterd gata hij bellen dus voorlopig is geen niews goed nieuws..
pff..
Bewerkt door mellemeis, 15 november 2013 - 19:27.