Spring naar inhoud

- - - - -

Pruts beschoten RIP Prutsemieke :(

• Log in om te reageren
387 reacties op dit onderwerp
mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#1 Geplaatst 02 september 2013 - 16:41

De dierenarts heeft haar nu mee, heeft haar eerst hier onderzocht en ontsmet en spuiitje gegeven,..
Ze heeft 2 gaten aan net boven haar voorpoten, de achterpoten en staart zijn lam , achterpoten zijn ng lichte reflexen in, staart absoluut niets van beweging of reflex,..
reageerde zelf absoluut niet op de spuiten, heeft ook een onderhuidse bloeding en er kwam iets rara uit 1 van die twee gaten, (ofwel is dat beet van een hond ofwel doorgang van een kogel we denken het laatste aangezien dit hier al gebeurd is maar ik heb echt geen schot gehoord ofzo maar dat kan door de werken zijn dat we niets gehoord hebben )
dus ofwel is ze dan door d ehond ergens tegen geslaan, ofwel hebben de mensen haar aan d ekant van strata gegooid als ze haar n d etuin vonden ,
ofwel is ze op straat gesukkeld danz nog is aangereden en aan d ekant gelegd,) het is allemaal giswerk uiteraard zulle we het nooit helemaal weten  ..
ga zo metene bij de mensne ng eens langs die haar ana de straatkant hebebn gevonden en gebracht hebben (Ik ben die mensen zo dankbaar anders was ze er wssn niet meer :'() de handdoek waar z ehaar hadden ingewikkled heeft het bloeden grotendeels gestelpt.. ze was al maar 35 graden meer, tegen ze mee ging met da was het al 35,5 dus al iets beter.. nu is ze mee om te kijken of de verlamming door de schok is of niet en of het in orde komt.. ze gata aan een infuus gelegd worden, bloed word getrokken (blaas heeft hij net geleegd en was zondr bloed dus goed nieuws) die onderhuidse bloeding gaat hij checken hoe het komt , de gaten gata hij niet naaien omdat hij zeker wilt zijn dat er niets meer inzit, om 8 uur moeten we nog een sbellen , maar ondertsusen weet hij dat er kosten nog moeite gespâard moeten worden en hij zal alles doen wat nodig is ook mocht ze achteruit gaan
( ik heb wel gezegd als ze er zelf teveel van afziet en de pijn erger word en hij het niet verantwoord vind haar te laten lijden dat hij onmiddelijk moet bellen en we erbij willen zijn dan ) maar voorlopig denkt hij niet dta het zo ver gaat komen, ook gaat hij even afwachten en indien nodig de fotos trekken .;; SORRY VOOR DE HELE BOTERHAM.. alleszind sik ga nu ng is bij de mense gaan horen die haar gevonden hebebn vragen wat zij allemaal weten.. ik ga erachter komen wat er gebeurd is en o wee degene die haar iets aangedaan heeft (hond die gebeten heeft OF mens die geschoten heeft ,&& mens die doorgereden is al een geluk haar toch aan de kant heeft gelegd dat er niemand anders is kunnen over rijden ) want dit laatste zijn we zeker er heeft iemand haar AANgereden .. ze was muisstil en kregen er niet echt leven in enkel kopke bewoog af en toe eens, laten we hopen dat het vooral de schok is en alles in orde komt... pfff  Verhuizen en hoe rapper hoe beter zenne.. en met een afgesloten tuin (hadden net netten in huis gehaald voor een ren te maken , uiteraard moet dit dan gebeuren he.. pfff )
My precious baby girl!! <3

Om 8 uur moeten we bellen om te weten ho ehet zit en of wehaar al moegen ophalen en/of ze er moet blijven
pff   zodra het echt verslechterd gata hij bellen dus voorlopig is geen niews goed nieuws..
pff..

Bewerkt door mellemeis, 15 november 2013 - 19:27.

Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 02 september 2013 - 16:45

heel erg veel sterkte ..... dit is verschrikkelijk om mee te maken, hopelijk komt alles in orde :hug: :hug: :hug: :hug:

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#3 Geplaatst 02 september 2013 - 16:46

Bekijk berichtwendyv123, op 02 september 2013 - 16:45, zei:

heel erg veel sterkte ..... dit is verschrikkelijk om mee te maken, hopelijk komt alles in orde :hug: :hug: :hug: :hug:
ik hoop het ook zijn bange uren nu dat ik niets kan doen dan afwachten :'(

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 02 september 2013 - 16:51

Oh dat moet verschrikkelijk zijn, dat bange afwachten! We duimen hier op volle toeren dat alles in orde komt! En je hebt gelijk, bij mij zou dat ook zijn, owee degene zijn gebeente die dit een dier aandoet!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 02 september 2013 - 16:54

Pfff dit is echt verschrikkelijk!! Ik duim heel hard met je mee dat de verlamming door de schok kwam en hij erdoor komt :hug:
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#6 Geplaatst 02 september 2013 - 17:11

Oh ik vind dit zo erg om te lezen, moet een verschrikking zijn wat jullie meemaken!! Ik duim hier ook vollenbak mee dat alles in orde komt! Ocharme Prutske toch... :duim: :duim: :hug: :hug:

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#7 Geplaatst 02 september 2013 - 17:28

Veel sterkte, er word ook vanaf hier hard geduimd!

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 02 september 2013 - 17:31

Veel sterkte!
Hopelijk komt het snel goed!

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 02 september 2013 - 17:40

Ons duimen draaien overuren.Hopelijk komt het goed.Die uren wachten duren dubbel zo lang.
:hug:

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 02 september 2013 - 19:00

Wat erg, heel veel sterkte en ik hoop dat alles weer goed komt met Pruts :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 02 september 2013 - 19:15

Wat een verschrikkelijk nieuws van Prutske. :( Hopelijk komt alles in orde met het poesje. :duim:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#12 Geplaatst 02 september 2013 - 19:28

Nog slechter nieuws net gebeld , moeten naar de dierenkliniek in hulst voor fotos en hoogstwaarschijnlijk operatie :'(..
pff..
hopelijk kan ik daar achteraf betalen (want het loon staat er niet op anders altijd de 2de en net nu staat het er ng niet op :s pffff)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 02 september 2013 - 20:00

Bekijk berichtmellemeis, op 02 september 2013 - 19:28, zei:

Nog slechter nieuws net gebeld , moeten naar de dierenkliniek in hulst voor fotos en hoogstwaarschijnlijk operatie :'(..
pff..
hopelijk kan ik daar achteraf betalen (want het loon staat er niet op anders altijd de 2de en net nu staat het er ng niet op :s pffff)

Kun je niet vragen om in verschillende keren te betalen?Als iemand het moeilijk heeft aanvaarden ze dat toch meestal.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#14 Geplaatst 02 september 2013 - 20:14

Veel sterkte !

Wat een rotnieuws allemaal :(

LilianB1972
LilianB1972
  • 249 berichten
  • 6 katten

#15 Geplaatst 02 september 2013 - 20:21

Hallo, mijn poesje is in der tijd ook aangereden geweest en ook verlamd aan achterpoten en staart. Ze vreesden ook voor het ergste, kapotte blaas, kapotte rug ed. MAAR, niets van dat, ik wilde wel niet dat ze de staart onmiddelijk amputeerden want ik had bij een vorige poes, die minder zwaar gewond was ook zo gevaren. Daar wilden ze ook de staart amputeren maar mocht niet van mij en is wel goed gekomen. Maar helaas bij deze poes niet en moest het alsnog. Maar voor de rest is ze er goed doorgekomen. Dus niets blaad, darmen of rug. Heeft echt wel n week of 4 geduurd voordat je kon zeggen dat het beterde, het duurt enorm lang maar het is toch goed gekomen. Dus niet te snel opgeven. Een kat heeft niet voor niets 9 levens!

Heel veel sterkte!