Spring naar inhoud

- - - - -

Pruts beschoten RIP Prutsemieke :(

• Log in om te reageren
387 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#106 Geplaatst 08 september 2013 - 23:25

Hier ook hoor, veel succes!!

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#107 Geplaatst 09 september 2013 - 11:18

Ze eet elke dag beter ;)
ze eet nu op een dag bijna een volledig vlootje nat uit,
en enkele korrelkes, drinken doet z eheel goed aan de fontein en af en toe zoals snachts drinkt z enu ook uit haar potje ;)
ze wast haar heel goed (alleen haar poepke en staart enzo moet ik wassen elke morgend en avond )
al 2 dagen dat ze zelf plast en al 2 maal een kakje gedaan vanzelf ;)
ze begint ook steeds vaker rechtop te zitten en doet heel hard haar best,
gisteren was ze opeens zelf op haar zij gana liggene en heeft ze een 2tal minuutjes zelf haar kine oefeningen gedaan
(wat waren we verschoten toen ze dat opeens deed ;) )
sindsdien eigenlijk geen bewegingen uit zichzelf meer :(   maar dat komt wssn wel ;)
ze begint haar bench beu te worden wat ook een goed teken is he ;)

vandaag ga ik dus op zoek naar een zwenvestje zo voor haar,
en er is iemand bezig om een rolstoel t eproberen maken, ook bel ik al rond voor offertes,
ivm hara staart zijn wel ook nog een heleboel second opinions aan het vragen,
ik hoor veel mensen die zeggen dat hun kat na maanden opeens wel kon stappen of d estaart bewegen, ..
dus dan is het mogelijk dat we met de amputatie van d estaart ook wachten??
ze zeiden dat dat moest voor infectiegevaar.. (als we extra voorsichtig zijn?)

ik moet haar nu opmeten voor haar rolstoeltje ;)
dan gaat z etenminste toch al iets of wat vrijheid hebebn dat z eop d egrond al wat kan rondlopen (of proberen op zen minst ;) )

&& ze heeft dus honger vandaag ;)  net een 30tal korrels opgegeten ;) LOL ^^
ik moet z ehaar tusse haar voorpootjes leggen ;)
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#108 Geplaatst 09 september 2013 - 14:34

Ik ben blij dat ze het zo goed doet. En zoals hier al wel iemand zal gezegd hebben: katten zijn toch zo ongelooflijk taai...

ik denk toch ook dat eten al op zich een goed teken is, als wij zelf niet goed zijn zie je dat toch ook aan ons eetgedrag ???

nog veel succes

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#109 Geplaatst 09 september 2013 - 17:14

Leuk om te horen! Veel succes hoor!

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#110 Geplaatst 11 september 2013 - 08:02

Hoe is het ermee?
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#111 Geplaatst 11 september 2013 - 10:47

Even minder goed nieuws,
haar rolstoel gaat 560 euro kosten !?  :o   ..
nog steeds geen verdere verandering behalve af en toe is intrekek of uitsteken of trillen van haar pootjes,
behalve dan dat ze de laatste 2 dagen enorm jankt :'( (dan doet en hartje zo pijn :( kan zijn van de bench beu te zijn of pijn , voorlopig krijgt z enog elke morgen pijnmedicatie + tegen d eontstekingen ..) EN het slechte nieuws is dat ze haar plas niet meer gecontroleerd doet loopt e rgewoon uit,   en z ekan zelf geen kaka meer doen :'( ..
dat is dus wel iets minder nieuws.. indien dat laatste zo blijft weten we heel goed dat dit geen leven is he :'(
pfffff It's decision time.. Als ik naar hara kijk dan weet ik dat we alles wille doen om haar te helpen ,
maar langs de andere kant begin ik niet egoitstisch te worden?? :'( ..
Soms vraga ik me af of we het voro hara doen of voro onszelf (omdat we hara niet kunen afgeven ..)
Ik zou echt niet weten hoe ik verdermoet als ons kleien meisjj er niet meer zou zijn :'(
& toch is die kans er nog steeds :'(..

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#112 Geplaatst 11 september 2013 - 10:57

Ach nee, dat klinkt inderdaad niet goed :( heel veel sterkte :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#113 Geplaatst 11 september 2013 - 11:21

:hug: :hug: :hug:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#114 Geplaatst 11 september 2013 - 11:55

Pffff langs de ene kant wil ik voor de rolstoel gaan en al de therapien als ze er dan doorkomt,
maar een heel leven in een rolstoel , ze is amper 2 jaar is dta dna zoveel beter dan haar loslaten? is tg quasi hetzelfde als geen leven :'(
zeker voor ons Prutsemieke nu is z ehelemaal afhankelijk van mensne terwijl z eniet zot is van mensne (zelf niet van mij )
ze slappt nu vooral en jankt veel..
Het word steeds moeilijker :'(

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#115 Geplaatst 11 september 2013 - 13:35

Net meerdere DA's gebeld ,
er is nog 1 laatste oplossing die we kunnen proberen; namelijk een Cortisonespuit..
en indien die niet het gewenste resultaat  geeft zouden we haar best laten gaan zeggn ze ..
Het is aan ons de keuze of we dat nog willen proberen of haar meteen willen uit haar lijden verlossen..
Ze heeft pijn de laatste 2 dagen en dat is niet leefbaar, men hart breekt als ze jankt ,

Nu hebebn mijn vriend en ik d ehartverscheurende keuze tussen nog 1 laatste strohalm die cortisonespuit proberen,
of haar laten gaan ..
de derde optie is nog weken afwachten of er vanzelf verandering komt, maar dat betekent ook weken pijn,.. dat is ook gene leven he ,
met d eminieme kans dat het nog in orde komt  , dus een grote kasn dat we haar dan toch nog moeten afgeven,

WAt zouden jullie doen als het ove rjullie eigen katje gaat (en ja ikw eet heel d-goed dta de meningen hier uiteenlopend gaan zijn ..)
ik vind het heel erg ook maar t eoverwegen haar te laten o-inslapen maar ik wil niet dat z epijn lijd..
ik wil haar een gelukkig leventje gunnen en geen leven dat z emoet liggen en in haar eigen urine ligt ,..
(want het loopt er gewoon uit , moet haar nu non-stop opfrissen en dan pak ik hara op en loopt het e ropnieuw uit.. )

pff men kleine meisjj toch , om het even welke beslissing we nemen ,
ze doen allemaal pijn..  
die :censored:  gaat nog wat meemaken hoor, dit laat ik niet zo..

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#116 Geplaatst 11 september 2013 - 14:09

mijn redenering is dat als we dat nog proberen we gene spijt kunen kirjgen dat we het niet geprobeerd hebben, maar ik denk (weet zeker ) als ik dan nog een ander eoptie krijg ik die ook weer zal aangrijpen en zo ga blijven uitstellen.. pffff     we hebben al heel veel gedaan , maar wat als die spuit nu toch DIE verandering zou zijn waar we op hopen (pijn zou ze ook niet hebebn dankzij die spuit voorlopig)   pff fdilemma;..

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#117 Geplaatst 11 september 2013 - 14:16

we gaan die spuit toch nog proberen, omdat ze geen pijn gaat hebebn dan en baad het niet dan schaad het nite, of het nu vandaga of volgende week is de beslissing om haar te lateb gaan blijft voro ons even pijnlijk, dus we gaan deze laatste strohalm nog vastgrijpen en er voor gaan , zo meteen de DA bellen dat hij mag komen eerst nog wat opzoeken ivm die spuit.. ( hopelijk gata het niet TE veel kosten '( .. want er is tot nu to enog geen enkele "donatie" binen gekomen , behalve de 20 vand e verkochte spullekes van haar dus zulle nog beetje van ons leefbudget halen he dat nu al zo hard gepluimd is lol ^^ )

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#118 Geplaatst 11 september 2013 - 15:05

Oh dat doet me pijn om dat allemaal te lezen. Langs de ene kant geef ik je wel gelijk dat je eens probeert, maar let er voor op dat je het beestje niet nog meer pijn bezorgt.
Ik zou je toch aanraden om niet nog naar "allerlaatste oplossingen " te gaan zoeken, want dan stel je het onvermijdelijke toch maar uit.
Ik hoop dat die cortisone wel wil helpen, maar volgens mij werkt dat enkel tegen ontstekingen, maja ik ben geen da.

Succes en nog veel moed

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#119 Geplaatst 11 september 2013 - 15:16

Bekijk berichtJoske123, op 11 september 2013 - 15:05, zei:

Oh dat doet me pijn om dat allemaal te lezen. Langs de ene kant geef ik je wel gelijk dat je eens probeert, maar let er voor op dat je het beestje niet nog meer pijn bezorgt.
Ik zou je toch aanraden om niet nog naar "allerlaatste oplossingen " te gaan zoeken, want dan stel je het onvermijdelijke toch maar uit.
Ik hoop dat die cortisone wel wil helpen, maar volgens mij werkt dat enkel tegen ontstekingen, maja ik ben geen da.

Succes en nog veel moed

Het zou helpen tegen d epijn, ontstekingen en de zweliingen zeggen ze :'(
Ik weet stiekem ook wel dat het maar een kwestie van uitstellen is :( ..
Maar z ezal gene pijn hebben en toch nog ene kleine kans en wie weet?? wonderen gebeurne he ..  
Als de DA hie ris gaan we het er nog eens goed over hebben ook,
hij is inderdaad meer voor de andere optie..
ze heeft net een klein kakje gelegd na masseren, hydrotherapie en een beetej lichtjes opgewarmde melk...
en het laatste uurtje ligt z ehie rmet Myrthe en Myrrah (afwisslend) en jankt z eniet meer,
net of z edus wilt zeggen dat we haar niet mogen opgeven,
ik besprekek het zo meteen , het zou kunen dat we uiteindelijk toch nog beslissen haar te laten gaan..
Het is gewoon pijnlijk als ik hazr bekijk en de zeldzame momenten dta z eng kopjes geeft dan dnek ik ik kan haar tg niet opgeven :'( ..
pfffff..
moeilijke moment,
en langs de andere kant als we die spuit proberen blijven er moeilijke momenten komen en bang afwachten ,
als we haar laten gaan dan kunnen we het afsluiten,
maar toch het blijft moeilijk beslissen ..
ik ga vooral vragen of hij e rnog wel hoop in heeft dta het in orde komt ?..
en dna zie ik wel ..

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#120 Geplaatst 11 september 2013 - 15:36

Veel moed meid
Die beslissing is absoluut niet gemakkelijk...

:pray: :pray: :pray: ik help hopen dat je de juiste beslissing kunt nemen !