Spring naar inhoud

- - - - -

Pruts beschoten RIP Prutsemieke :(

• Log in om te reageren
387 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#121 Geplaatst 11 september 2013 - 16:28

Heel veel moed.Mss kan de da helpen om een beslissing te nemen.Je moet alleszins niet denken dat je niet alles geprobeerd hebt.Het beestje laten lijden als er geen oplossing is,is ook geen optie.Je houdt van haar en jij weet het beter als een ander.Ik voel zo met je mee. :hug:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#122 Geplaatst 11 september 2013 - 16:45

Dit is een situatie waarin niemand wil terecht komen :(. Is een heel moeilijke beslissing. Ik denk dat het inderdaad goed is dat jullie die spuit nog proberen omdat, zoals je zelf zegt, je je dan achteraf niet de hele tijd moet afvragen 'wat als ik die spuit toch had geprobeerd'. En daarna zal je inderdaad moeten zien wat het beste is voor haar. Het is hartverscheurend, want jullie houden natuurlijk zielsveel van haar. Maar als ze echt teveel lijdt en geen waardig kattenleven meer zou kunnen hebben, zou het misschien toch beter zijn om haar te laten gaan... (Pfff amai, ik vond het al moeilijk dit te typen, wat moeten jullie nu niet allemaal doorstaan :( )
Het enige wat ik nog kan zeggen is: volg jullie hard en veel moed :hug:
Mylo Banner

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#123 Geplaatst 11 september 2013 - 16:50

De dierenarts is onderweg dus de knopen worden elk moment dorogehakt,
als hij le kan verzekeren dat z edoor die spuit echt GEEN pijn zal hebben en ze op die manie rnog kan proberen ,
dan willen we het nog doen, maar als ze nog pijn zou hebben ondanks die spuit dan laten we haar gaan,
en net nu zijn er telenet problemen en kan ik men liefjj niet bereiken (al weet ik dat hij me steunt welke beslissing ik ook neem )
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#124 Geplaatst 11 september 2013 - 18:09

&& WE hebben besloten samen met de DA van haar toch die kans te geven!!! de DA was hie ren ze bego, t epanikeren, uiteindelijk heeft hij haar blaas geleegd haar kaka eruit gemasseerd , cortisonespuit gegeven en vanaf morgen krijgt z enieuwe pijnmedicatie en en tegen d ezwellingen, (want d ehuidige van d edierenkliniek uit was blijkbaar voor hondne !!! ) voor de eerste keer heeft de DA er echt wel hoop in , hij denkt dta haar staartje misschien zelf nog in orde zou kunnen komen! (er zat een minieme weerstand!! ) , Ik denk dat z edoorhad dat ze moest doorzetten want zodra de DA er was deed ze extra haar best!! De DA heeft haar op haar pootjes gezet en ze liet zich niet meteen vallen en duwde miniem tegen !!!! Onze DA heeft e rnu echt WEL hoop in dat het in orde komt !!!! Ze heeft nog een hele lange weg te gaan en revalidatie, maar z ekomt e rwel!! Ben zo blij dat we eerst hebben kunen praten met de DA , en dat hij haar eerst heeft willen testen hara reflexen,.. liefjj kwam ook net op tijd thuis om het goede nieuws t ehoren!! xD ^^ Ons klein meisjj vandaga zo bang geweest om haar te verliezen en nu het nieuws krijgen dat met heel veel geduld , rust, liefde , centjes (uiteraard want d eda kost geld en d echeck-ups ook ) en d enodige revalidatie waarschijnlijk alle sin orde komt ( en misschien ook wel haar staart !! xD ) ^^ We hebebn e rweer alle hoop in , de pijn kwam idd door het feit van d eblaas en darmen die vol zaten .. en het janken is omdat ze duidelijk uit d ebench wilt
^^ we konden geen beter nieuws krijgen !!! d eweg is nog lang , maar we zijn zo blij, wel gaat ze nu vaak op chechk-up moeten al ene geluk dat dat maar 35 pe rkee ris om aan huis t ekomen (zonder medicatie ;) )

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#125 Geplaatst 11 september 2013 - 18:34

Wauw dat zijn al veel betere berichten he, wat een opluchting, ik zal heel hard duimen dat ze nu alleen maar richting beterschap gaat :geluk: :thumb: :thumb: kom op Prutske je kunt het :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#126 Geplaatst 11 september 2013 - 18:41

OMG das precies een wondrmiddel!!!! :
ons meisjj is voor de allereerste keer haar poepke en staart ant wassen !?
Ze kan eraan LOL ^^ hopelijk blijft het 'wonderen' doen ^^

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#127 Geplaatst 11 september 2013 - 18:45

Ben blij voor jullie, mss kan je de pootjes stilletjes masseren tot in de rug. Mijn hond heeft vroeger een hernia gehad die niet te opereren was, da zei toen ook inslapen maar dat wou ik niet. Hij deed al zijn gevoeg waar hij lag, dus legden we hem meerdere keren per dag in het gras buiten. Heb weken aan een stuk van teen tot rug zachtjes gemasseerd en na die tijd kwam er terug kracht in, uit eindelijk is hij nog 18j geworden toen was hij 5j. Het proberen waard. :hug:

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#128 Geplaatst 11 september 2013 - 18:51

Bekijk berichtcatherine, op 11 september 2013 - 18:45, zei:

Ben blij voor jullie, mss kan je de pootjes stilletjes masseren tot in de rug. Mijn hond heeft vroeger een hernia gehad die niet te opereren was, da zei toen ook inslapen maar dat wou ik niet. Hij deed al zijn gevoeg waar hij lag, dus legden we hem meerdere keren per dag in het gras buiten. Heb weken aan een stuk van teen tot rug zachtjes gemasseerd en na die tijd kwam er terug kracht in, uit eindelijk is hij nog 18j geworden toen was hij 5j. Het proberen waard. :hug:

is inderdaad zeker d emoeite ward ;)   kinĂ© (d epootjes bewegen strek en plooi,.. ) doen we al ;)  
masseren proberen we ook aar dta heeft ze nog steeds niet zo graag ;)
ze ligt nu in de zetel nadta z ehaar eigen poepke en staart heeft gewassen is eerst ekeer in die 9 dagen tijd ;) ) is ze nu in slaap gevallen ;)
Goh ik hoop zo hard dta het zo blijgt verdergaan echt waara! ;)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#129 Geplaatst 11 september 2013 - 19:46

Cortisone geeft een boost.Is heel goed dat ze beter is.Elke keer dat ik de laptop op zet kom ik kijken.

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#130 Geplaatst 11 september 2013 - 19:48

Bekijk berichtDORIS, op 11 september 2013 - 19:46, zei:

Cortisone geeft een boost.Is heel goed dat ze beter is.Elke keer dat ik de laptop op zet kom ik kijken.

hihi ik ha dhet al willen zien ;)
Ik heb al heel wat steun aan je gehad ;) dus blijf dat maar gerust doen ;) hihi ^^
Ik hoop maar dat als d eboost over is het ook vooruit gaat blijven gaan met ons meisjj ;)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#131 Geplaatst 11 september 2013 - 19:54

Het zal een tijdje duren en dan moet die cortisone afgebouwd worden.Max, dat katje met een dergelijk probleem is lang slecht geweest maar nu is die heel goed.Hij is sinds + of - 2 maanden zonder cortisone en het gaat heel goed ondanks zijn gevorderde ouderdom.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#132 Geplaatst 11 september 2013 - 21:17

Ik ben content met dat nieuws.
Goed om te horen dat ze zich alweer begint te wassen, dat wil toch zeggen dat een kat zich goed voelt, toch?

Veel succes voor de kleine meid en natuurlijk ook voor jullie... sterkte !!

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#133 Geplaatst 12 september 2013 - 10:44

Sinds vandaag zit er ook vooruitgang in de zaak tegen die :censored:  die ons meisjj beschoten heeft,
ondertussen is er een inspecteur die vrijwillig contact met ons heeft opgenomen en die gaat de zaak grondig onderzoeken op eigen houtje,
die gaat dus 1 dees dagen hier langskomen, alsook bij de buren en vooral bij die ***

Hopelijk gaan er deze keer dan genoeg bewijzen zijn
maar het doet al deugd dat er mensen zijn die zo om ons meisje geven !!

Deze nacht heeft ze het super gedaan , zelf geplast en goed kakje gelegd ,
en nu overdag verlegd ze haar al vanzelf , gefet flinke weerstand als we haar oefeningen doen ;)
en als we haar op d egrond zetten steunt ze enkele tellen op haar pootjes ;)
ze doet dus heel hard haar best ;)   z eheeft gene pijn nu ,
en heeft nu nog veel rust en revalidatie nodig maar we hebebne er een goed oog in ;)
hopelijk blijft het goed gaan ;)

#134 Geplaatst 12 september 2013 - 11:24

Zo blij dat ze het goed doet vandaag!

En hopelijk levert het iets op van die inspecteur die langskomt.
Dat degeen die Prutske alle leed heeft aangedaan gestraft wordt!

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#135 Geplaatst 12 september 2013 - 11:37

Bekijk berichtSeabert, op 12 september 2013 - 11:24, zei:

Zo blij dat ze het goed doet vandaag!

En hopelijk levert het iets op van die inspecteur die langskomt.
Dat degeen die Prutske alle leed heeft aangedaan gestraft wordt!

Goh kwa straf wete ik niet wat z ekunen doen,
maar ik zal al blij zijn als hij beseft dta hij in de gaten word gehouden en dit dus geen enkel poesje meer kan overkomen ;)
Daar gaat het me om dat geen enkel diertje en gezin dit nog moeten meemaken,
hij heeft al veel te lang zijn zin kunnen doen en zijn gang kunnen gaan,

(srry als ik soms wartaal typ mijn toetsenbord van laptop moet eens gemaakt worden ;) )