Evyke81, op 12 september 2013 - 13:20, zei:
Ze zal inderdaad opgelucht zijn dat het uit haar darmkes is
Proficiat voor al het werk dat jullie doen. Velen zouden het niet nadoen (hier wss wel op het forum, maar de 'gewone katteneigenaar' bedoel ik)
Inderdaad

mercikes he Evy

mja ben toch blij dta we hebebn doorgezet en dit toch aan het proberen zijn

Ondanks de vele mensne die vondne dat we haar moesten laten gaan

(al snap ik hun redeneringh ook ))
haar darmpkes lukt nu wel uiteindelijk met beteje lichtkes opgewarmde melk, en massage , en dan uiteindelijk het eruit duwen , gene leuk werkje maar is nodig he

haar blaas probee rik ook te legen , maar lukt nooit helemaal (denk altijd dat ik hara pijn doe

)
dus gisteren heeft de da het gedaan en vandaag komt hij het ook doen
vanaf morgen is het terug zelf proberen... al hoop ik dat z ehet tegen dat terug zelf doet
(ze doet kleien plasjes dus das al iets he
Het is heel zwaar allemaal ,
ze vragat eigenlijk non stop verzorging, want als we hara 5 minuten uit het oog verliezen zijn er een paar haar eten ant pikken of haar staart ana het aanvallen,..
en ook moeten we hara non stop aan d efontein houde om te drinke, korrelkes leggen aan hara voorpootje dan kan ze het zelf nemen, het natvoer zetten aan haar kopke..
d ekiné, (de hydrotherapie laten we voorlopig vallen want geeft niet gewenste resultaat )
ik moet al tijd inlassen om zelf een douchke t egaan nemen,
moet al zien om is weg te kunen gana naar d ewinkel ,..
(want men mama is er wel bij , maar die zou hare rug ng breke van Prutske gelijk als zij eraan komt .. ^^ )