Spring naar inhoud

- - - - -

Pruts beschoten RIP Prutsemieke :(

• Log in om te reageren
387 reacties op dit onderwerp
zerkaantje
zerkaantje
  • 903 berichten
  • 16 katten

#16 Geplaatst 02 september 2013 - 21:10

kan je niet naar de bosdreef gaan in moerbeke? daar kan je zowiso achteraf betalen, je kan zelfs een afbetalingsplan vragen

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 02 september 2013 - 21:19

Ik wens je heel veel moed en ik hoop van harte dat het katje inderdaad minder erg gewond is als eerst gedacht. Ik voel met jullie mee. :hug:

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#18 Geplaatst 02 september 2013 - 21:50

Voila ,et terug van de dierenkliniek in Hulst,
Ons meisje is dus inderdaad beschoten!!!!!!  het kogeltje zit nog op haar ruggegraat maar laten ze zitten is niet levensbedreigend, (had niet vveel gescheelt kon in het hart zijn..)
Er is niks gebroken maar haar zenuw is gekneld,
morgen om 5 uu rbellen dan weten we of we haar mogen ophalen,
dan moet ze 14 dagen in een bench,
en moeten we hopen dat de poten en staarty in orde komen (de da heeft goede hoop op d epoten, maar de staart ziet hij somber in :'( )
waarschijnlijk moet haar staartje na 14 dagen geamputeerd worden :'(
ik vind dat niet erg als ze maar gezond is maar ons prutske is net zo fier op hare staart,
ze is al geen pakkerke en knuffelaarke, enkel savonds komt ze graag aan je benen flemen en steeds mooie sierlijke bewegingen met haar staart maken (ze doet niets anders..)
pffff.. (hert kostenplaatsje valt ng mee iets minder dna 200 bij de dierenkliniek morgen te betalen , en iets meer dan 50 bij mijn da morgen t ebetalen ;) nu hopen dat de bank zijn werk gedaan heeft en de centjes erop staan wat al raar is is anders altijd de 2de :p  )   en anders moet ik dat effe gaan lene van iemand,
4pff ik hoop dat haar staartje in orde komt want ze gaat die zo missen anders :'(    al is het natuurlijk al super dat ze ng leeft .. haar pootjes hopelijk ook gauw in orde,
voila morgevroeg ene bench zoeke om 14 dage te lenen..
tot later..
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 02 september 2013 - 21:54

Dat klinkt toch al iets meer hoopvol! Heel blij dat de pootjes waarschijnlijk in orde gaan komen en ik duim nog mee voor de staart hoor!
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 02 september 2013 - 21:58

Hopelijk komt alles met Prutske in orde.
Gruwelijk wat mensen toch met dieren willen doen. Wat hebben ze daar nu :censored: :censored: :censored:  aan????

Verwen ze maar veel (al zal ze dat al wel gewoon zijn zeker?)

Wens je klein prutseke maar van harte beterschap en een dikke poezenknuffel van AL mijn poezeltjes ...

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#21 Geplaatst 02 september 2013 - 22:00

Hopelijk knapt ze snel verder op en we duimen dat haar potjes en staart zullen herstellen.
Als ze goede hoop hebben is een goed teken. Ik ken de dierenartsen en ze zijn eerlijk wanneer ze die mening niet hebben zullen ze dat zeker zeggen. Dat is in dit geval dus wel een fijne gedachte.

X :hug:

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#22 Geplaatst 02 september 2013 - 23:24

Ik wens haar ook een spoedig herstel toe!!!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#23 Geplaatst 02 september 2013 - 23:26

duimpjes draaien volop, sterkte. :hug: :duim:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#24 Geplaatst 03 september 2013 - 00:34

spoedig herstel toegewenst voor prutske, ocharme dat dutkse, ik vind het zo erg dat dat schaapke dat moet meemaken
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 03 september 2013 - 05:42

Een staart amputeren is niet zo erg.Ik heb een katje gehad bij wie ze de staart moesten amputeren.Tic-Tac heeft de rest van zijn leven gelukkig door gebracht zonder staart.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#26 Geplaatst 03 september 2013 - 08:04

Bekijk berichtDORIS, op 03 september 2013 - 05:42, zei:

Een staart amputeren is niet zo erg.Ik heb een katje gehad bij wie ze de staart moesten amputeren.Tic-Tac heeft de rest van zijn leven gelukkig door gebracht zonder staart.

normal vind ik dat ook niet zo erg hoor, ik ben al blij dat z ehet haalt,
maar het is nu eenmaal een eit dat ons Prutske altijd heel fier was op haar staart, en er altijd sierlijk mee rondloopte zelfs als z eneerlag zat ze sierlijk met haar staart te bewegen.
ik duim dat haar staart in orde komt voor ons prutsemieke,
maar we zijn alleszinds al heel blij dat z enu stabiel is en het gehaald heeft,
ze heeft dubbel geluk gehad.. eerst dat de kogel niet in haar borst zat, en tweede dat ze niets gebroken heeft want ze vreesden eert ook dat haar heup gebroken was en haar dijbeen ofzoiets , die zenuw komt normaal grotendeels in orde ze hebben goede hoop in de poten maar van de staart hebben ze gezegd dat we er niet moeten op hopen dat die kans echt miniem is..

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 03 september 2013 - 08:16

We duimen voor haar!

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#28 Geplaatst 03 september 2013 - 08:17

We hebben al zin om al onze grote overige 6 poezen  foto's te laten trekken om te zien of zij ook geen kogelkes zitten hebben,
omdat enkele van onze poezen meermaals doodsbang zijn thuisgekomen om onder de zetel hun weg te steken..
en totaal van karakter zijn veranderd,
en omdat onze hond steeds blaft ( wssn hoort die dat steedsaangeien de dader 3 huizen verder woont)
die :censored:  heeft verdomme ons Pruts vastgehad omdat hij samen met de mensen die haar geveonden hebben ze naar hie reeft gebracht
(die mensen waren daar gaaan aanbellen omdat ze dachten dat het zijn kat was )
hij heeft haar gewoon in zijn armen gehad en hier aangebeld en gezegd ik denk dat ze aangereden is
(toen ik zei dat ik de da ging bellen sprak hij al van zou je dar aniet mee wachten mssn is het niet zo erg!? omg.. kheb haar toen uit zijn hande getrokke en de da gebeld meteen)
nu weet ik waarom hij zo deed, gisterenavond laat ng naar de dame geweest die haar gevondne heeft,
haar hond kwam met "een poes" aandraven (gelijk een hond een pup zou nemen) en bij hun brengen ze dachten dat "de poes" dood was
blijkbaar was ze naar die sm* gegaan omdat ze dacht dat het zijn kat was, heeft hij haar daar ng even beziggehouden en tijd zitten rekken!? en om een handdoek gegaan,.. (wrm was dat ndg paar stappe verder woon ik !?... heeft hij tegen haar gezeg "ga je niet mee dan want ik ga daar niet alleen aanbelle" omg!?..
dan belde hij hier aan en vertelde dat ze aangereden was en aan kant van de straat was gevonden, hield met de handdoek net de gaten van de wondes toe..
(hoe kon hij weten dat ze bloeide die dame had er niets van gezegd.. en hoe wist hij dat het mijn kat was!?..)
en wrm de leugen dat ze aan strata was gevonden aangereden??..
we wisten genoeg..
Toen we hier anderhalf jaa geleden zijn komen wonen hebbe er ons mensen komen verwittigen voor hem dat hij op katten schiet,
daarom wilden we ze normaal niet buitenlaten, er verdwijnen hie rook rgelmatig katten en we horen regelmatig schoten (hebben daar zelf al politie eens voor gebeld)
we dachten dat hij was verhuisd vorig jaar, maar blijkbaar heeft hij hem gewoon koest gehouden,
ze hebbe zelf 2 katten maar die mogen blijkbaar niet binnen en de buren hebben hem letterlijk horen zegegge dat als ze niet rap doodginge of weglopen hij ze zelf wel zou afschiete !?..
Alleszinds we hebebn de politie ingelicht straks moet ik de aanklacht volledig gaan rond maken door de foto als bewijs binnen te doen..
we lten dit niet zo , we zijn aan het kijken om te verhuizen, maar we laten dit sowieso niet zo ,
er mag geen enkel diertje meer zoiets overkomen, ook zijn we nu bang dat al de katten die hie rin d ebuurt verdwijnen er mssn een paar dankzij hem verdwenen zijn.. pff :'(

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#29 Geplaatst 03 september 2013 - 10:13

Amai, ik zou hem ook eens in z'n ***** willen schieten verdorie. over schijnheilige mensen gesproken
Ik hoop dat je klacht bij de politie iets mag uithalen, maar dat is waarschijnlijk heel twijfelachtig.

We duimen voor Prutske en dat ze haar mooie staart mag behouden.

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#30 Geplaatst 03 september 2013 - 10:53

Ocharme! Wat een verhaal!
Hou je de poezen ondertussen binnen dan? Wat een smee**** idd!!