Spring naar inhoud

- - - - -

Pruts beschoten RIP Prutsemieke :(

• Log in om te reageren
387 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#166 Geplaatst 18 september 2013 - 14:46

Fantastisch!Doe zo voort Prutske. :thumb:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#167 Geplaatst 18 september 2013 - 15:10

Dat zijn nog eens fijne berichten om te lezen :thumb:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#168 Geplaatst 18 september 2013 - 16:21

Dat is echt goed nieuws. Ik hoop toch zo dat het echt de goede kant blijft uitgaan. :kboe

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#169 Geplaatst 18 september 2013 - 16:34

wij hopen het ook hoor, volgens de DA's zou er tegen vrijdag (na 1 week cortisone dus , en dna moete we beginne afbouwen) toch al ene paar stapjes mote gezet zijn :(
dus we duimen he dat z etegen dan toch al probeerd ;)
we hopen echt dta die 'verbinding' ook in orde komt hoor,
sowieso willen we NIET opgeven al duurt het maanden omdat we weten dat ze er zelf ook voor wilt vechten ;)
Stiekem hoop ik dat ik op een ochtend opsta en ze opeens onverwacht haar eerste stapjes zet ;) :p
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#170 Geplaatst 18 september 2013 - 18:45

Bekijk berichtmellemeis, op 18 september 2013 - 16:34, zei:

wij hopen het ook hoor, volgens de DA's zou er tegen vrijdag (na 1 week cortisone dus , en dna moete we beginne afbouwen) toch al ene paar stapjes mote gezet zijn :(
dus we duimen he dat z etegen dan toch al probeerd ;)
we hopen echt dta die 'verbinding' ook in orde komt hoor,
sowieso willen we NIET opgeven al duurt het maanden omdat we weten dat ze er zelf ook voor wilt vechten ;)
Stiekem hoop ik dat ik op een ochtend opsta en ze opeens onverwacht haar eerste stapjes zet ;) :p

Ik help hier heel hard met duimen hoor :duim: :duim: :duim: :duim: :duim:

Wolverina
Wolverina
  • 98 berichten

#171 Geplaatst 19 september 2013 - 12:49

Omaai, wat een verhaal :'(
Mooi wat jullie voor haar doen en ik ben blij dat het beter met haar gaat...

Die arme schat, ze heeft toch wat meegemaakt, en gelukkig is ze in goeie handen bij jullie!

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#172 Geplaatst 20 september 2013 - 14:32

Dag 18 : ondertussen doet ons meisjj haar best hoor:
ze plast zelf, de kakjes ook zelf (wel blijft ze nog steeds nat van de urine en dat is nu aan het ontsteken ondanks alles wat we proberen )
Ze begint rond te kruipen op de grond stappen of steunen lukt nog absoluut niet
maar ze doet haar best!!
Nu ligt ze vanonder op de krabpaal en probeert ze haar omhoog te trekken (wat nog niet lukt, vooral omdat Myrthe haar dan komt ambeteren )
Morgen gaat week 2 in van de crtisone medicatie ; dan is het enkel savonds nog een pilleke , week 3 om de 2 dagen ene pilleke ..
Komaan meisjj we gaan ervoor !! ..
Ze is ondanks alles wel gelukkig hoor en geniet volop van de knuffels en aandacht

¨* nu gaan we verderkuisen (ja dat is zeker nodig nu ze rondkruipt )
en dan gaan we haar wassen dan in een badje zenen en derna is goed drogen met de haardroger (als die werkt ) dat ze is helemaal fris en droog is
zal haar deugd doen (en ons ook dat z ewat frisser ruikt ze doet ngtans haar best hoor maarja is geen ontkomen aan he dat z enat word.. )
(tenzij we haar blaas zoude blijve legen in hara plaats maar dan zou ze nadien mssn geen controle mee rhebben ove raar blaas als we dat nu zouden blijven doen .

het volgende probleem doet zich al voor witte zweren precies waarvan e ral zijn die bloeien, en har haar valt daar helemaal uit met plukken en ziet knalrood .. pff... .

Vanavond op spreekuur is gaan bij de DA van iemand van op KS ;) (mercikes he al voor alle hulp :p hihi )

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#173 Geplaatst 20 september 2013 - 16:02

Ik lees graag zo'n nieuws.Als ze haar aan die wondjes niet kan likken kun je eens honingzalf of gewoon honing op smeren.Dat is helend en ontstekingsremmend.

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#174 Geplaatst 20 september 2013 - 16:14

Bekijk berichtDORIS, op 20 september 2013 - 16:02, zei:

Ik lees graag zo'n nieuws.Als ze haar aan die wondjes niet kan likken kun je eens honingzalf of gewoon honing op smeren.Dat is helend en ontstekingsremmend.

zijn open wondjes is dat dan slim?
ga ik niet best voor alle zekerheid dan bij een andere DA ? :p
of ben ik weer aan het panikeren? :p

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#175 Geplaatst 20 september 2013 - 17:14

Bekijk berichtDORIS, op 20 september 2013 - 16:02, zei:

Ik denk dat dat inderdaad wel een goede oplossing is. Het gaat alleszins remmend werken op de groei van bacteriën, honing beschimmelt namelijk niet.

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#176 Geplaatst 20 september 2013 - 17:31

Bekijk berichtmellemeis, op 20 september 2013 - 16:14, zei:

zijn open wondjes is dat dan slim?
ga ik niet best voor alle zekerheid dan bij een andere DA ? :p
of ben ik weer aan het panikeren? :p

Honing heeft geen effect op gesloten wondjes.Dan moet je eerst de korstjes eraf doen.Het kan helemaal geen kwaad.Ik gebruik dat ook voor de beestjes en voor ons.

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#177 Geplaatst 20 september 2013 - 18:54

Zo geweldig om te lezen wat een vooruitgang ze maakt dankzij jullie goede zorgen :thumb:
Mylo Banner

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#178 Geplaatst 23 september 2013 - 12:48

Jammer genoeg hebebn alle goede zorgen niet mogen zijn,
voorlopig krijgt ze nog maar eens extra medicatie enzo bij om infecties tegen te gaan ,
vele oplapmiddelkes om haar zo droog mogelijk te houden (van de urine die uiteraard op haar komt ondanks dat we haar non stop verschonen , verzorgen,.. heeft het niet mogen zijn en zijn er zweren en ontstekingen op gekomen)
de DA is vandaag nogmaals geweest en heeft het gevoel en pijnprikkels in haar rug,.. getest zonder resultaat, ook is e rabsoluut gene vooruitgang tegenover de vorige keer dat hij geweest is,
hij raad aan hara te laten inslapen, hij heeft voorlopig de medicatie gegeven en gezegd dat we er een maximum datum op moeten zetten , we moeten nu een datum beslissen om haar te laten gaan,
maar ten laatste op 7 oktober moeten we de knoop hebben doorgehakt,
het is geen leven zo en de kans dat het in orde komt is miniem ,
dag 21 van ons strijden en dan krijgen we dit nieuws :'(
en het heeft geen nut nog vele second opinions te gaan nemen ,
want we merken aan ons meisje dat ze er zelf klaar voor is , dat ze zelf geen fut meer heeft om te strijden, in het begin lag ze op de grond en deed haar best nog om vooruit te kruipen ondertussen wilt ze dat zelf niet meer , spelen doet ze ook niet meer, alleen af en toe reageert z elichtjes op het laserlichtje maar heel lichtjes meer.. ze eet niet meer veel , pfff...

Toen de DA hier was reageerde ze heel kalm ze was precies opgelucht,..
lezen we haar lichaamstaal nu zo verkeerd? wilt ze ons al die hele tijd zeggen van haar te laten gaan? Of wilt ze net dat we haar niet opgeven?
Het is zo moeilijk om die beslissing te maken :'(
Wachten we nog 14 dagen met alle complicaties die nog zullen komen,
of kiezen we nu een datum en nemen we afscheid?

een hartverscheurende keuze,
maar met ons hoofd weten we wel al dat het niet meer in orde komt :(
de DA zei zelf dat hij haar zou laten gaan als het zijn kat was :'(
(en het is een DA die anders echt niet makkelijk laat inslapen , belt me zelf om katten van 15 jaar op te vangen die ze willen laten inslapen omdat hij dat weigert ..  dus dat zegt ons ook wel genoeg nu :'( )

Het afscheid komt dus dichterbij,
nu moeten we kiezen zetetn we de datum ,
of wachten we nog 14 dagen hopend op een mirakel? :(..
pfffff...;

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#179 Geplaatst 23 september 2013 - 13:11

Ooh wat hartverscheurend om dit te lezen :(. Na al die moeite dat jullie hebben gedaan... Maar jullie hebben echt alles geprobeerd wat binnen jullie macht lag, je kan jezelf niets verwijten. Als ze echt teveel afziet en er geen hoop op verbetering (en dus een poeswaardiger leven) is, dan is het misschien inderdaad nodig om die beslissing te maken, hoe moeilijk het ook is...
Mylo Banner

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#180 Geplaatst 23 september 2013 - 13:15

Het afscheid is onvermijdelijk ,
en ik wil ons meisjj het niet ana doen nogmaals een heleboel second opinions te gaan vragen,
er zijn al zoveel DA bezoeken de reveu gepasseerd bij verschillende DA's en het blijft hetzlefde de meesten hadden haar al opgegeven , ..
We gaan er hier allemaal aan onderdoor :'(
maar zo kan het niet meer he.. pfffff..
Het moeilijkste is beslissen tussen haar laten gaan (met het gedacht wat als we het niet doen en ze binne 2 weken opeens stapt door een mirakel ofzo ) en tussen het onvermijdelijke uistellen met het risico dat er nog mee rcomplicaties (en dus ook pijn ) gana komen.. pfff