Spring naar inhoud

- - - - -

Pruts beschoten RIP Prutsemieke :(

• Log in om te reageren
387 reacties op dit onderwerp
mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#196 Geplaatst 24 september 2013 - 11:23

goed dat je haar lekker buiten laat zijn, ze raakt misschien zelf ook wel gefrustreerd / depressief dat ze niet kan doen wat ze wil en steeds in een bench of ergens anders moet liggen. Het buiten zijn leid haar misschien af en geeft haar inderdaad weer dat zetje in de goede richting wat ze zooo hard nodig heeft. Ze heeft in ieder geval wel al laten zien dat ze een vechter is ik hoop dat de ontstekingen onder controle blijven!

Dikke knuffel voor jullie, jullie zijn geweldig en hoe dit ook af gaat lopen iedereen volgt hoeveel dingen jullie proberen en we hebben kunnen lezen dat jullie alles gedaan hebben en er nog steeds alles aan doen om haar te helpen. Jullie kunnen jezelf niets verwijten hoor het is echt machteloosheid...

:hug: X Laura

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#197 Geplaatst 24 september 2013 - 14:55

Bekijk berichtmijnbengaaltjes, op 24 september 2013 - 11:23, zei:

goed dat je haar lekker buiten laat zijn, ze raakt misschien zelf ook wel gefrustreerd / depressief dat ze niet kan doen wat ze wil en steeds in een bench of ergens anders moet liggen. Het buiten zijn leid haar misschien af en geeft haar inderdaad weer dat zetje in de goede richting wat ze zooo hard nodig heeft. Ze heeft in ieder geval wel al laten zien dat ze een vechter is ik hoop dat de ontstekingen onder controle blijven!

Dikke knuffel voor jullie, jullie zijn geweldig en hoe dit ook af gaat lopen iedereen volgt hoeveel dingen jullie proberen en we hebben kunnen lezen dat jullie alles gedaan hebben en er nog steeds alles aan doen om haar te helpen. Jullie kunnen jezelf niets verwijten hoor het is echt machteloosheid...

:hug: X Laura

dankjewel is heel lief ;)

De da heeft net nogmaals gebeld en hij heeft met al zijn collega's overlegd en besproken nogmaals en ze zeggen allemaal dat er niets meee te doen valt behalve afscheid nemen en haar nog enkele gelukkige dagen te bezorgen nu het nog kan, :NoWhy: zaterdagvoormiddag is het dan zover en dan word ons meisje vredig ingeslapen bij ons thuis hopelijk goed weer dan gebeurd het in de tuon waar ze het liefste vertoefd..
:love2:you babygirl! You know i ' m only doing this for you! . Still hoping for a miracle ..

DSC_05451.jpg
DSC_05461.jpg
DSC_05511.jpg

Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#198 Geplaatst 24 september 2013 - 15:15

Ik leef zo met je mee. Ik voel je pijn.

Sterkte voor de komende dagen en nog meer sterkte voor zaterdag :hug:

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#199 Geplaatst 24 september 2013 - 15:22

Soms heb ik zin egoistisch te zijn en haar te houden ondanks alles,
een rolstoeltje,.. maa rdat is gene leven voor haar en dan is het de ene amputatie na de andere ,
ontstekingen en infecties vermijden,.. en ze weigert resoluut de rolstoel t egebruiken..
pfff :'(  
buiten zien we wel dat z ehet fijn vnd maar zelf daar laat ze haar gewoon vallen als je haar op haar pootjes zet, en doet z egeen aanstalten om haar vorouit te trekeknn,.. hydrotherapie laat ze haar gewoon hangen doet gene moeite.. ze eet amper .. het enige wat ze nog wat leuk vind is buiten in het gras het laserke beetje vangen, ander speelgoed laat z eook links liggen.. en als het laserke ietsje verder gaat z edoet geen moeite vooruit te trekken maar legt haar dan gewoon af..
pff
Ik wilde deze beslissing echt niet maken, maar als al die DA's zeggen dat het genoeg is geweest en het tijd word dat we haar laten gaan, want dta het enkel nog bergaf gaat gaan wie ben ik dan om egoistisch te zijn, en toch hoop ik met elke cel in lijn lijf dat z eerdoor komt, dat er ene lirakel gebeurd en ze vooruitgang doet.. pff :'( ..

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#200 Geplaatst 24 september 2013 - 17:10

Pruts doet iedereen (zelfs de DA's met een mond vol tanden staan! zie filmke ! )
komaan meisjj we gaan ervoor ! nu duimen dat er geen infecties of andere complicaties komen!!  Maar opgeven wil ik niet doen zolang er een minieme kans is hoe klein ook ,
ons Pruts heeft vandaag buiten een mijlpaal gezet in haar genezingsproces, we gaan e rnu met nog meer volharding tegenaan ! de Da's lieten me uiteindelijk twijfelen aan men meisjj en ik ben zo blij dat ik gisteren gezegd heb dat ik nog niet wilde opgeven, vandaga was het gepland voor zaterdag maar HELL NO dat we ons meisjj opgeven, we gaan e rNOG harder tegenaan zeker nu ze bewezen heeft dat ze er zelf terug voor wilt gaan ,
iemand nog tips wat we kunnen doen om haar pootjes wat meer oefening te geven :
kiné gebeurd dagelijks hydrotherapie was geen groot succes maar gaan we terug herbeginnen. wat kunnen we nog proberen?
we gaan haar poepke en heel achterstuk laten scheren voor klitten en infecties tegen te gaan dat e rniet nog meer ontsteking komt .

Komaan meisjj we gaan er weer met volle moed tegenaan!!!
We gaan elke dag oefenen en nog harder dan ervoor en geen enkele DA zal ons nog van ons stuk brengen we zullen ze allemaal hun ongelijk bewijzen!! <3 Pruts !

Hieronder het filmke van het "mirakel" haar eerste mijlpaal in haar genezingsproces! ^^
(is een kleine stap maar voor haar is het echt een mirakel! )

(kan iemand me helpen krijg filmke niet geupload :(

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#201 Geplaatst 24 september 2013 - 17:24

Jeeeeeeej geeft de omgeving buiten haar toch een zetje in de goede richting?? Ben benieuwd naar het filmpje ik word gewoon zo blij van je berichtje (en vast anderen ook) We hopen allemaal zo dat het goed komt ! :dancer:

Zet hem op :cheer:

Ps. Je kunt het flimpje ook uploaden op youtube en hier de link plaatsen

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#202 Geplaatst 24 september 2013 - 17:29

Bekijk berichtmijnbengaaltjes, op 24 september 2013 - 17:24, zei:

Jeeeeeeej geeft de omgeving buiten haar toch een zetje in de goede richting?? Ben benieuwd naar het filmpje ik word gewoon zo blij van je berichtje (en vast anderen ook) We hopen allemaal zo dat het goed komt ! :dancer:

Zet hem op :cheer:

Ps. Je kunt het flimpje ook uploaden op youtube en hier de link plaatsen

tis ene heel kort filmpje hoor ;)
maar tis echt een mijlpaal :p staat al op facebook ook,
ik probee rhet nog eens te uploaden ;)

LilianB1972
LilianB1972
  • 249 berichten
  • 6 katten

#203 Geplaatst 24 september 2013 - 17:32

Kan je voor de plas niet een badhanddoek tussen de benen leggen om de urine op te vangen? Of misschien nog beter, n pamper voor prematuurtjes? Of geregeld zelf de blaas uitdrukken zodat het er zelf niet uitloopt?
Ik probeer maar mee te denken he!

Krijgt ze nog prednison,(kan even niet op de andere naam komen)?

Ik wacht op t filmpje want je vertelt niet verder over je mirakel...

Ik hoop zo dat ze zich herpakt en weer levensvreugde krijgt, zo jong beestje...ik leef enorm met jullie mee!

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#204 Geplaatst 24 september 2013 - 17:45

De levensvreugde is er terug ,
op het filmpje zie je haar eerste 'stapjes' lees vooruit duwen met de achterpootjes,
maar krijg het niet geupload :(
we duwen haar blaas ook al uit hoor smorgens en savonds maar overdag mag het niet omdat ze anders op de duur haar blaas niet meer zou kunnen controleren volgens de DA,
daarnet zat ze trouwens voor de kattenbak te janken heb er haar dan overgehouden en ja dara was het plasje :p
ze ligt nu ook aan d ekrabpaal te proberen erop te geraken,..
ze heeft er weer heel veel zin in , we zijn zo blij,
die buitenlucht en zon hebben wonderen gedaan!!
het was men laatste strohalm haar stimuleren met hetgene haar meest stimuleert namelijk den buiten :p en dara heeft z eook meer grip ;)
ze heeft meerdere medicatie (3 soorten ondertussen , waaronder cortisone medicatie , antibiotica en nog iets.. )  en vele oplaptrucjes zoals talgpoeder, van die babydoeken,..
probleem met pampertjes is dat dan de kaka ook aan haar zou plakken. En dat ze dat absoluut niet wilt, ze word zelf zot van de doeken en wilt er niet meer opliggen ;)
buiten is het uiterarad geen probleem dan plast ze gwoon lekke rin het gras en that's it,
binne plast z enu op d egrond maar dta ruimen we dan gewoon op ;)
ze weigert nog op de doeken te liggen ;) onze koppige meid,
haar willeke is er weer en dat is een heel goed teken!
Ondertussen is ze ook goed droog door dat zonneke droogt ze goed he ,
Nu hopen we gewoon dat er geen infecties volgen of andere complicaties,
zolang er niks levensbedreigend is gaan we toch blijven proberen
we haddne getwijfeld omdat ze zelf er geen zin mee rin had,
maar nu zet ze haar weer volop in eet zelf weer goed,..
We gana gewoon nog harder ons best doen;
ik moets haar wel even 'pushen' , haar grenzen verlegegn maar zodra ze die eerste 'stap ' had gedaan hebebn e rnog een paar gevolgd ;)

(srry als er soms letters omgekeerd staan ben te opgewonden om te checken en dubbelchecken :p )

DAnkje iedereen voro alle steun en medeleven;)

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#205 Geplaatst 24 september 2013 - 18:03

Ben het filmpje op KS op facebook aan het zetten , misschien akn iemand het dan hier uploaden voor mij? :p

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#206 Geplaatst 24 september 2013 - 18:06

:thumb: :thumb: :thumb:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

LilianB1972
LilianB1972
  • 249 berichten
  • 6 katten

#207 Geplaatst 24 september 2013 - 18:15

Let je op met naar buiten gaan voor van die blauwe vliegen, leggen eitjes en worden vlug maden en dan heb je pas echt ellende!

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#208 Geplaatst 24 september 2013 - 18:22

Bekijk berichtLilianB1972, op 24 september 2013 - 18:15, zei:

Let je op met naar buiten gaan voor van die blauwe vliegen, leggen eitjes en worden vlug maden en dan heb je pas echt ellende!

oei idd :( wel ik had net het gras afgedaan dat vind ze altijd megaleuk ;)  
en ik zat e rde hele tijd bij heb geen vliegjes gezien :p
maar ik ga er goed op letten ;)
heb de DA gevraagd wanneer hij haar kan komen scheren dan ;)
anders moet ik nog naar een kattentrimster en weet er geen zijn :p

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#209 Geplaatst 24 september 2013 - 18:42

Hier het filmpje afkomstig van Mellemeis haar FB

1249200 649918835040460 1676863370 N
Album: prutske van mellemeis
1 Afbeeldingen
0 reacties

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#210 Geplaatst 24 september 2013 - 18:42

Bekijk berichtmijnbengaaltjes, op 24 september 2013 - 18:42, zei:

Hier het filmpje afkomstig van Mellemeis haar FB

dankje ;)