Spring naar inhoud

- - - - -

Pruts beschoten RIP Prutsemieke :(

• Log in om te reageren
387 reacties op dit onderwerp
Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#241 Geplaatst 26 september 2013 - 20:28

Ik volg het topic hier al een tijdje. Heb wel nog nooit gereageerd.
Maar nu moet ik toch zeggen dat ik het super vind dat Pruts aan de beter hand is.
Doe zo voort Prutske, met de liefde en goede zorgen van je baasjes kom je er wel :thumb:

Geplaatste afbeelding

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#242 Geplaatst 26 september 2013 - 20:41

Bekijk berichtChristel70, op 26 september 2013 - 20:28, zei:

Ik volg het topic hier al een tijdje. Heb wel nog nooit gereageerd.
Maar nu moet ik toch zeggen dat ik het super vind dat Pruts aan de beter hand is.
Doe zo voort Prutske, met de liefde en goede zorgen van je baasjes kom je er wel :thumb:

Dan heb je de vele ups and downs ook kunne volgen ;)
het gaat elke dag beter het is een kwestie van alles te laten aansterken nu en geduld veel geduld ;)
maar z ekomt er wel hoor ;)
ze doet zo hard haar best ;)
ze is aan het rondkruipen nu weigert voor moment om haar wondjes te verzorgen en te oefenen ;)
ze heeft een willeke hoor ;) maar ze geniet er weer van en dat is het belangrijkste ;)
de rest komt wel ;)
de eerste 'stapjes' zijn gezet dus (was tot nu eenmalig maar toch heel wat he ;) )
de rest komt wel ;)

Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#243 Geplaatst 26 september 2013 - 21:10

Kheb een album gemaakt en de fotos lukken , maar d efilmkes niet :s grrr..
morge ng is bekijke :p

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#244 Geplaatst 27 september 2013 - 23:52

Echt super om dit allemaal te lezen !!! :love:

Ben zo blij voor jullie en vooral voor Prutske !! Echt ongelooflijk... :loveshower:

Het zijn inderdaad maar kleine stapjes voorwaarts...maar ieder stapje, is een stapje in de goede richting !! En dat is zo fantastisch !! :loveshower:

Dankzij al jullie goede zorgen en geduld...echt super !!! :duim: :duim:

Bewerkt door Mauro, 27 september 2013 - 23:53.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#245 Geplaatst 27 september 2013 - 23:58

Kom hier elke dag piepen en het is zo fijn om dit te lezen, elke dag een paar stapjes vooruitgang super gewoon.
Wat een sterke meid toch, ze heeft echt een sterke genezings wil.
Jullie samen met haar zijn sterk en komen er wel daar ben ik zeker van. :duim: :thumb: :hug:

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#246 Geplaatst 28 september 2013 - 13:19

Bekijk berichtcatherine, op 27 september 2013 - 23:58, zei:

Kom hier elke dag piepen en het is zo fijn om dit te lezen, elke dag een paar stapjes vooruitgang super gewoon.
Wat een sterke meid toch, ze heeft echt een sterke genezings wil.
Jullie samen met haar zijn sterk en komen er wel daar ben ik zeker van. :duim: :thumb: :hug:

Dankje ;) Ik wou zo dat jouw Zino ook snel beter is hoor !!
Ze heeft een heel sterk willeke hoor en doet hard haar best ;)
Momenteel strompelt ze dus heel de living door (is open ruimte met twee tredes naar de keuken )
dus is het hier oppassen geblazen ;)
maar het is wel handig dat ze erop vooruit gaat en nu eigenlijk zelf kan beslissen waar z egaat liggen , als ze in de zetel wilt laat ze het ook horen hoor ;)
Voor moment laten we haar zoveel mogelijk doen wat ze wilt ,
en doen we dagelijks kiné,
en voor moment nog gewenning aan het zwemvestje , mrgen aan het water ,
en dan als ze er klaar voor is gaat d ehydrotherapie ook volledig van start ;)
(hopelijk beter succes dan vorige kee r;) )
Ondertussen beweegt z ehaar staart ook al goed horo ;)
jamme rgenoeg lukt het me maar niet filmkes op de site te zetten :(
straks nogmaals proberen ;)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#247 Geplaatst 29 september 2013 - 21:33

Hoe is het met Prutske?
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#248 Geplaatst 30 september 2013 - 10:07

Voorlopig hetzelfde af en toe kruipt of strompelt ze een beetje rond en ala we haar op haar pootjes zetten steint ze enkele seconden maar stappen lukt nog ateeds niet,  haar staart beweegt ze af en toe eens en ze lijkt geen laat te hebben dat ze minder mobiel is,  
De hydrotherapie vlot niet ze wilt dus niet in bad zelf niet ala het leeg is ..
Maar ze eet goed plast goed,  maakt hoede stoelgang,.. De wondjes zijn aan het genezen dankzij de hiningzalf en de antiboliptica,  de da komt ongvr om de 2 dagen langs zodat ww ee op tijd bij zijn als ee iets misgaat,  want blijkbaarhewfy ze ook onderhuidse bloedingen gehad en om in de gaten te hpuden dat de zwellingen niet toenemen ipv afnemen,  
Nu is het kwestie vam haar wat te laten aansterken en veel kine,  en veel liefde en uiteraatd maanden geduld e
De da zegt dat het al een mirakel is maar vreest ee wel nog voor of het nog zal verbeteren,  en als het verbeterd zal het maanden duren zegt hoj,  wel dan probeeen we maanden desnoods jaren zolang ons meisjk ervoor gaat en gelukkig is  :d
Is wel een dure bedoeninh op de duir zo vaak de da aan huis,  maar beter ne keer teveel dan te wwinig vanaf nu ist 1 keer nog in deweek en regelmatig telefonisch wwn updaye geven,  
Komaan meisjj je doet het goed!!

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#249 Geplaatst 30 september 2013 - 16:37

Dat katje dat hetzelfde voor had loopt nu de trap op.Het heeft maanden geduurd en was opgegeven door de da.De baasjes hebben  toch geprobeerd en zijn nu gelukkig dat ze het niet lieten inslapen. Ik hoop voor Prutske dat ze ook binnen een paar maanden opnieuw rondhuppelt.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#250 Geplaatst 30 september 2013 - 20:25

Je best blijven doen hé Prutske ;)

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#251 Geplaatst 01 oktober 2013 - 09:28

Even een update van Pruts:
(jammer genoeg) kan ik jullie geen nieuws geven,
ons Prutske doet het nog steeds hetzelfde,
af en to eligt z eop d egrond met haar staart te bewegen,
en soms strompelt ze wat vooruit (nog steeds niet genoeg kracht in haar poten , en nog steeds problemen in de onderrug :( )
wel kruipt ze elke dag meer rond,
ze gata zelf naar haar eten (af en toe geven we haar ook ng waar z eligt want ze is vermagerd ) en naar hare fontein die nu op d egrond staat ..
Af en toe probeert ze op d epaal te raken (wat nog niet lukt) als we haar erop zetten op onderste deel dan geraakt ze er wel af via het trapje ;)
Voor de rest voelt ze haar wel goed , vraagt  non stop knuffels en aandacht,  , morgen, vrijdag en zondag haar laatste pillekes Prednis..  
en dan de nieuwe check-up ,
maar jammer genoeg stata de vooruitgang dus alweer enkele dagen stil :'(
Maar het liefjj en ik hebebn besloten dat we wat de DA ook zegt ons meissj niet opgeven en dat zolang ze er zin in heeft en niet ongelukkig is we er voor de volle 200% voor gaan , ze heeft dus tijd (zoveel als ze nodig heeft ).

Ze ziet er gelukkig uit, tolereert de poesjes terug , begint ze trouwens zelf te wassen (vooral scyther) en omgekeerd, en als de kleinste 2 te wild zijn in haar buurt corrigeert ze ze en likt z edan af ;)
ze heeft wel meer aandacht nodig dan vroege ren is terug een echt mensenkatje geworden, maar dat is dan het enige voordeel aan heel dit gedoe.; soms heeft z ehet lastig hoor als we de laser uithalen en het hara niet lukt dan zie je dat z ein paniek raakt omdat ze wilt bewegen en het niet lukt, dan steek ik de laser weg ;)  en zo zijn er nog zaken,
maar ze doet hara best en ze wilt er zeker voor gaan ,
en zolang ons meissj ervoor wilt gaan gaan wij er ook voor met heel ons hart en ziel !

*de dag dat ons meisjj het opgeeft beslissen we uiteraard wel in haar voordeel  en zullen we niet egoistisch zijn) maar ik heb er goede hoop in, we hebben reeds als eerste mirakel gehad dat ze de schietpartij heeft overleefd, dan als tweede mirakel dat z eopeens begon te strompelen toen we haar eigenlijk net moesten laten inslapen omdat elke DA haar had opgegeven,
wel lieve God (ben normaal niet gelovig , maar wil gerust een uitzondering maken voor onze kleine meid ! ) geef ons ajb nog een derde mirakel en laat haar stappen en helemaal genezen ! <3 ;)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#252 Geplaatst 01 oktober 2013 - 10:57

Oh Prutske.Vechten meisje.

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#253 Geplaatst 01 oktober 2013 - 23:21

Ik volg jullie ook nog altijd hoor. Ik wens jullie het allerbeste en ik blijf erbij: Prutske mag haar vier pootjes kussen dat ze zo'n lief en super verzorgend personeel heeft. Wat jullie allemaal voor haar doen, super, ik wou dat alle baasjes zou zouden zijn!! :flower: :flower:

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#254 Geplaatst 02 oktober 2013 - 09:58

Zware nacht deze nacht ''
Maar toch heel fijn,
Ons prutsemieke wou absoluut op bed bij hare papa slape (jup je leest het goes bij de papa niet bij mij  :p ) "
Het begon al savonds zoalss velen weten slaapt prutske in onze kamer achter ons bed op dekbedden en dekens en mandjes,  meestal gaat dat goed,  soms kruipt ze onder bed,  
Maar gisterenavond kwam ze haar aan het bed optrekken,  na een poging of 8 begon ze te janken dusja met men klein moederhartje hebk maar nen doek gelegd en haar op bed gelegd,  maar madam wou ni bij mij ligge hoor ze heeft ligge wringe tot ze bij haar papake lag :-P zelfs toen die allang lag te slape kroop ze altijd dichter bij hem alst kon ze was in hem gekrope ons gekje  :p "
uiteindelijk heb ik ons spinnerke liggen masseren een uur tot ze in slaap lag w Liefjj lag in bed onze fluff op plek van mijn hoofd pruts daar net onder tege het liefjj dus lag ik maar aan liefjj zen benen ons prutske te masseren moet nogal een zicht zijn geweest uren later was ons roenkmachientje ook eindelijk vertrokken en heb ik haar rustig in haar mandje gelegd,  
Deze morgen zelfde spelletje toen liefjj naart werk was dus heeft ze van 7 uur tot mu naast me ligge geniete opt grote bed ;-) <3
Tot zover de update <3 ons meisjj!!

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#255 Geplaatst 02 oktober 2013 - 10:00

Dat gaat daar blijkbaar heel goed !!!
Doe zo voort Prutske ... Wring je maar lekker het bedje in ;)