Spring naar inhoud

- - - - -

Pruts beschoten RIP Prutsemieke :(

• Log in om te reageren
387 reacties op dit onderwerp
mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#31 Geplaatst 03 september 2013 - 10:55

Ja hoor we houden ze zeker binnen,
ze mochten eigenlijk al niet mee rbuiten, maar ons Pruts is een half wildeke en glipt steeds met d ehond mee buiten..
pfff :'( .; nu is het hie recht stressen elke keer ik de hondne in d etuin laat, eerst d epoesjes rap boven steken tot de hondne terug binnen zijn,..
ik wil gene enkel risico mee rnemen.. pff..
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#32 Geplaatst 03 september 2013 - 11:35

Wat een rotzak seg! Je poesjes hun leventje zo zuur maken!!

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#33 Geplaatst 03 september 2013 - 11:39

Sommige mensen....kan je geen mensen noemen!!!!!
  Geplaatste afbeelding

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#34 Geplaatst 03 september 2013 - 15:34

NOg wachten, tot 5 uur dan mag ik eindelijk bellen en weyten we of ze vandaga naar huis mag komen ..
en dan ng een lange revalidatie en 9/10 amputatie te gaan :'( ..
maar ik ben al blij dat ze er nog is men meisje..

#35 Geplaatst 03 september 2013 - 17:11

Ons Axietje heeft ook een korter staartje.
Wijzelf zien dat al lang niet meer en kijken héél verbaasd als dan eens iemand zegt; " Hé, die kat heeft een korte staart!".

Hopelijk krijgen jullie je Pruts straks mee naar huis.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#36 Geplaatst 03 september 2013 - 17:50

Mogen haar vanavond halen (op voorwaarde dat er iemand non stop boj haar is , en ik ben non stop thuis dus ;) )
MAAR er is nog niet van verbetering aan d epoten en staart, ook eet ze niet zelf en moeten we haar gaan voeden met een spuitje (doet de da nu ook) ,
ze klonken zelf  teleurgesteld ove rhet feit dat er ng niets van verbetring izit van de verlamming pff:'( ons meissie toch, we gana het toch sowieso een kans geven
en hopen dat het in orde komt.. ons Prutsemieke, mogen haar halen tegen 7 uur
hopelijk gata het beteren d ekomende weken want dit is echt geen katwaardig leven en zeker niet voor ons Prutsemieke
hopelijk moeten we binnekort geen hartverscheurende keuze gana maken :'(

zsapo
zsapo
  • 306 berichten

#37 Geplaatst 03 september 2013 - 18:13

Zo erg...   Veel sterkte!!!!

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#38 Geplaatst 03 september 2013 - 18:27

Oh nee... ik hoop het voor jullie mee hoor. Een geluk dat je thuis bent en al je energie in je lieve vriendje kan stoppen.
Gvd, wat is dat toch met al dat crapuul dat op katten schiet! De vuile :censored:  Ik word echt onbeschrijfelijk kwaad van zo'n onmensen :knuppel: :knuppel:
Ik wens jullie ongeloofelijk veel sterkte toe en Prutske een spoedig herstel :hug: :hug:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#39 Geplaatst 03 september 2013 - 18:38

Och het kleine ding... ik hoop toch zo dat ze het gaat halen en zoals je schrijft, dat ze een katwaardig leven kan hebben.
Veel sterkte in deze voor jullie ongetwijfeld moeilijke periode.

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#40 Geplaatst 03 september 2013 - 19:00

wat een buren zeg... je zou ze zelf voorzien van een extra luchtgaatje.... hopelijk herstelt ze zodat ze terug vrolijk kan rondhuppelen, liefst met staart !

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#41 Geplaatst 03 september 2013 - 20:20

En hoe is het ondertussen met Prutske? Is ze thuis?

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#42 Geplaatst 04 september 2013 - 10:19

ik ga gewoon men updates van facebook kopieren en hie rplakken, tis wat zwaar alles opnieuw t etypen :'(

gisterenavond:
Zijn net thuis , ze ligt net in de bench ze moet vooral rusten nu af en toe moeten we haar voederen, zien dat haar blaas leegt en anders helpen legen, het is afwachten nu , het kan nog alle kanten ut gaan, deze week is cruciaal als er deze week geen verbetering is moeten we dan al teruggaan.. we gana het dag per dag bekijken.. && we duimen voor ons meisje.. pfff ONs Prutsemieke moet het halen....

gisterennacht:
In bed met het liefjj ons prutske in bench achtee ons bed op de ladeksast. Ziet er niet goed uit liefjj is er ook kkapot van

deze chtend vroeg:
Hebben toch iets kunnen slapen, dankzij het liefjj heeft ze zelf een beetje van haar recovery vlootje gegeten, deze nacht had ze ook al een bewtje van haar potje water gelikt, nog geen plasje gedaan en ng geen verandering aan haar verlamming... Maar we gaan ervoor samen met ons kleine meisjj.  prutsemieke papa en mama zien je graag!!

Ze is haar voorpootje een beetje aant wassen medicijntje gekregen en nu begon ze net een beetje te janken x

kwartiertje geleden :
Pfffff niet leuk ons kleine meisje zo te zien afzien,
sinds een uurtje zit er vanvoor veel beweging in, ze wilt absoluut uit de bench en proberen rondkruipen, maar het enige dat ze kan is haar op haar voorpootjes liggen duwen en kopke omhoog houden.. en z etrekt haar omhoog aan d ebench (met d erest van haar lijfje dan in zo een rare houding )
Eten doet ze ook niet meer sinds het liefjj naar het werk is, ng efef afwachten en anders geef ik haar sevens een beetkje met het spuitje, plassen heeft z eook niet gedaan sinds ze thuis is ..
Heb haar bench nu op de salontafel gezet en haar kopke naar mij toe, gaan er nu even een doek overdoen dat ze een beetje kan slapen,
want de andere poesjes willen erbij kruipen (en het speciaa eten eruit pikken met hun poten )
Komaan he Prutsemieke we gaan ervoor !!

Tis een vechterke ons Prutske !! .x de ene DA zegt dta als er binen de week gene verschil is we haar moeten laten inslapen want dta dit geen leven is, de dierenkliniek geeft ons 3 weken dan moet sowieso de staart geamputeerd worden, en raden ze aan in te laten slapen , maar als we dan nog willen proberen moet de staart dus geamputeerd worden en is het volgens hun niet verantwoord.. (maar zolang z egeen pijn heeft en zelf vechtlust heeft willen we proberen ookal zou ze binne 3 weken ng geen vooruitgang hebebn, we hopen nog steeds op een mirakel, het liefjj heeft vanacht gedroomd dat ons Prutske weer de oude was.. (hopelijk komt di edroom uit ! )

Terwijl ik dit schrijf ligt z eterug stokstijf in d ebench t eliggen voor zich uot te staren naar de andere poesjes ..
kga haar een beetje laten in slaap vallen dat ze wat rust heeft,
z eheeft wel nog steeds niet geplast (laatste keer was rond 9 uur gisteren bij de dierenkliniek) moet ik me zorgen maken en al leegduwen of nog even afwachten of het vanzelf gaat lukken?..
ook eten doet z eniet meer nu het liefjj gana werken is was maar 3 kleine stukjes (maar mssn heeft z egeen honger? :s   ) nog even wachten of toch al met het spuitj ebeetje voeren?
ik moet haar regelmatig draaien , maar hoe vaak moet ik haar draaien?..
pfff zoveel vragen en zoveel verdriet en woede..
(en nog zoveel andere dingen, we hebben nu al onze reserves (van onze trouw eigenlijk) aangesproken , tot nu enkel voor Pruts al meer dan 300 euro kosten, en er is nog ene heleboel te gaan.. voor ons Myrthe ook :'(  en hadden net onverwacht nog een heleboel financiele tegenslagen gekregen deze maand , zoveel vragen hoe we dat gaan oplossen, want de dierenkliniek moet je onmiddelijk betalen bij het afhalen.. ) pfff soms zou je toch voor minder terug op de lotto gaan spelen ofzo !? :p )
Alleszinds we hopen echt dta het in orde komt met ons meisje en de centjes moet ik maar een manier vinden om z ebij elkaar te sprokkelen
er is voro Prust nog MINSTENS 200 euro te gaan hebebn z eons gezegd .. en voro Myrthe gaat ook niet goedkoop zijn :'(
ik snap niet dat geld zo belangrijk kan zijn voor sommige mensne als ik een da zou zijn ik zou het niet erg vinden dat de mensne afbetalen als ik dan op zen minst een diertje kan reddenj jamme rgenoeg is niet iedereen zo , pas op zijn voor de rest hele lieve mensne hoor die DA's..
Ik word er even moedeloos van , willen de hoop echt niet opgeven , maar soms zakt z eje diep in de schoenen,
we hadden echt NOOIT van zen leven gedacht dat ons zoiets ging overkomen..
maarja dat verwacht zeker niemand he !?..

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#43 Geplaatst 04 september 2013 - 14:39

hey, ik leef enorm met je mee en hoop dat het beestje er toch nog mag doorgeraken.

Wat het financiele betreft: hebben jullie geen "oude" maar nog ietwat waardevolle spullen die je bv op Kapaza kunt zetten? Als je eens goed zoekt, is er eigenlijk altijd wel het één en ander dat een mens niet meer gebruikt. 't is misschien het moment om de zolder eens na te kijken ????

Ik geef jullie echt veel moed en ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel blij ben dat er nog zo'n gedreven kattenvrienden zijn, die alles proberen voor hun beestjes.
:geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk:

Bewerkt door Joske123, 04 september 2013 - 14:40.

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#44 Geplaatst 04 september 2013 - 14:44

Pfff zo erg :(. Ik leef hier ook met jullie mee hoor en de duimpjes staan omhoog!!
Mylo Banner

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#45 Geplaatst 04 september 2013 - 15:11

Ivm het financiele daar komen we wel uit, desnoods lenen we bij..
ZOlang z ehet maar haalt, maar ng geen enkele verbetring :'(
Ook heeft z enog niet geplast (maar ook nog bijna niet gegeten of gedronken dus mssn ligt het daaraan?)
maar de dierenkliniek zei dat z e2 keer op een dag moest plassen en dat ik het anders moest uitduwen,
maar heb geen idee hoe dat moet kheb al is gevoeld aan haar buik maar ze zeide dat da gaat voele als nen appelsien ofzoiets dawe het voele als we moete leegduwe,
en ik voel dat precies nog niet echt :'(..

pff kheb heel de tijd het gevoel dat ik alles misdoe :'( ... pff :'(