Spring naar inhoud

- - - - -

Pruts beschoten RIP Prutsemieke :(

• Log in om te reageren
387 reacties op dit onderwerp
marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#301 Geplaatst 12 oktober 2013 - 18:12

Bekijk berichtmellemeis, op 12 oktober 2013 - 15:55, zei:

Het voorlopige eindresultaat :

Bijlage DSC_06901.jpgµ

(moeten nog enkele kleine aanpassingen gebeuren)

amai chapeau !! zo'n handige Harry dat jij bent ;) superrrrrr

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#302 Geplaatst 12 oktober 2013 - 19:10

chique chique

dat het maar werkt!!!!

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#303 Geplaatst 12 oktober 2013 - 19:22

amai, dat is echt heel schoon gemaakt hoor !!!
Prutske STAAT er enorm goed mee ;)

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#304 Geplaatst 12 oktober 2013 - 19:56

Hihi
zo meteen de  update

Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#305 Geplaatst 12 oktober 2013 - 20:04

Wauuw wat super mooi gemaakt, echt knap...zou zelf nooit op zo'n idee gekomen zijn!! Pruts mag blij zijn met jullie...en ik duim heel hard dat alles in orde komt, maar ik heb daar het volste vertrouwen in na alles wat jullie voor pruts gedaan hebben!!
Geplaatste afbeelding

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#306 Geplaatst 12 oktober 2013 - 20:05

we zijn nog volop aan het denken voor een ander (comfortabeler harnasje ) (even melden dat ze haar niet kan ophangen ze word enkel aan de borstkas en achterkant ondersteund dat haakje vanvoor is losser en spant niet aan maar stimuleert haar om haar hoofdje omhoog te houden anders zou ze gewoon haar kopke omlaag laten hangen )
maar voorlopig werkt het wel zoals het moet,
al begrijpt ze nog niet wat ze moet doen , als we haar erin zetten blijft ze nu stofstijf staan  
dat is de eerste fase zeker ?
Alleszinds deze week nog wat 'retouches' aan ons rolstoelleke doen,
kijken voor eventueel de grotere maat van het vestje ,
en we gaan nu dag per dag afwachten, en haar elke dag laten wennen aan haar rolstoel dat komt wel

Vandaag heeft ze over het algemeen een iets mindere dag,
bij haar oefeningen niet veel weerstand vandaag, net of haar spieren nog meer afgebroken zijn , we moeten dus zorgen dat die spieren terug aansterken!! en wel heel snel .. als ze al een kwartiertje per dag kan rondlopen is het al iets he  zodra ze doorheeft hoe het werkt zal ze er wel snel mee wegzijn, daarnet heb ik haar blaas moeten leegduwen (en denk net op tijd nog nooit zoveel urine gezien bij een kat)
het liefjj is ook daarnet zinkzalf en billetjesspray gaan halen voor ons meisj,
want nu haar haar terug groeit moeten we elke irritatie vermijden uiteraard.
we gaan morgen ook is kijken welke voedingssupplementen we haar allemaal kunne geven (zonder het te overdoen :p)
Ze ziet er gelukkig uit en geniet van het leven en dat vindne we het belangrijkste
alles komt wel met de tijd  als er gene complicaties komen hoeft ze voor de eerste keer in een maand tijd eens dagen niet naar de DA ,
wat zowel zij als wij wel leuk vinden  
(uiteraard kunnen we steeds bellen als er iets is  )

AL bij al een iets mindere dag voor haar,
maar toch is ze gelukkig, ze is gewoon in een tamme bui vandaag en haar spiertjes wille ni mee vandaag  
morgen een nieuwe dag
Prutsemieke !

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#307 Geplaatst 12 oktober 2013 - 20:15

Opzich misschien wel logisch dat ze vandaag een mindere dag heeft, las dat ze gisteren het echt super gedaan heeft...en dat moet ook wel een hele inspanning voor haar geweest zijn, daardoor is ze vandaag misschien een beetje moe? Misschien heeft ze wel last van haar spieren, omdat ze die gisteren wel goed gebruikt heeft...ja als wij een dag sporten hebben we de dag daarna ook wel eens last van onze spieren. Het feit dat ze beide pootjes alweer wat gebruikt is al goed he...en het zal met ups en downs gaan, tis ook niet nix voor Pruts...ze doet zo haar best weer terug te kunnen lopen, en ja dat gaat niet altijd even goed natuurlijk.

Mooi om te horen hoeveel jullie voor haar over hebben en wat jullie allemaal voor haar doen...
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#308 Geplaatst 12 oktober 2013 - 20:20

slaap idd maar eens goed deze nacht, Prutseke ... Morgen is er weer een heel nieuwe dag !!!

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#309 Geplaatst 12 oktober 2013 - 20:21

We doen ons Best ;)
Het is ons klein meisjj he ;)
we hebbn ng geen mensenkindjes mssn vandaar dat we zo aan ons poezenkindjes hangen ;)
we zijn ook volop bezig met buiten de netten omhoog te hangen ,
maar dat in nog wat puzzelwerk.
want ze mag soms al buiten maar ze zou al naar de buren kruipen als we niet rap genoeg zijn ;)
Stiekem hoop ik wel dat ze tegen onze trouw opeens een wonder doet :p hihi ^^

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#310 Geplaatst 12 oktober 2013 - 20:26

natuurlijk doen jullie je best ... ik zou niet anders durven zeggen hoor ;)

En als jullie nu al jullie best doen voor jullie kattenkindjes, dan zullen jullie "mensen"kindjes echt enorm in de watten worden gelegd ;)

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#311 Geplaatst 12 oktober 2013 - 20:51

Mijn katje is ook echt mn kindje!! Mn 2 fretjes nog iets minder, hoewel ik ze uiteraard niet zou willen missen maar das toch een andere band...maja Balou is echt mijn kind...en heb zelf ook geen kinderen, dus begrijp heel goed hoe je je voelt met Pruts, voor Balou zou ik alles over hebben...had ik voor al mijn katten. En Pruts is toch al heel wat vooruit gegaan toch? Dus stapje voor stapje gaat het de goede kant op, en het zal waarschijnlijk een lange herstelperiode zijn, maja het belangrijkste is dat ze er door komt, met 3 of 4 pootjes maakt niet uit dan.....nogmaals ik voel dat het goed komt.
Geplaatste afbeelding

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#312 Geplaatst 12 oktober 2013 - 21:09

Bekijk berichtchanatas, op 12 oktober 2013 - 20:51, zei:

Mijn katje is ook echt mn kindje!! Mn 2 fretjes nog iets minder, hoewel ik ze uiteraard niet zou willen missen maar das toch een andere band...maja Balou is echt mijn kind...en heb zelf ook geen kinderen, dus begrijp heel goed hoe je je voelt met Pruts, voor Balou zou ik alles over hebben...had ik voor al mijn katten. En Pruts is toch al heel wat vooruit gegaan toch? Dus stapje voor stapje gaat het de goede kant op, en het zal waarschijnlijk een lange herstelperiode zijn, maja het belangrijkste is dat ze er door komt, met 3 of 4 pootjes maakt niet uit dan.....nogmaals ik voel dat het goed komt.

We hopen alvast dat het in orde komt,
en ik ben stiekem eigenlijk al aan het twijfelen mocht het niet in orde komen overweeg ik toch een proffesionele stoel te kopen voor haar leven,
maar we hebben er voorlopig goede hoop in ;)
veel tijd, geduld en liefde en het zal wel in orde komen ;)

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#313 Geplaatst 12 oktober 2013 - 21:14

Jou stoel ziet er allerzinds best proffesioneel uit hoor, en ja snap best dat het voor pruts raar is en denkt waar ben ik nu in belandt...dus ja zal misschien even duren voordat ze door heeft waarvoor ze het kan gebruiken.
En tijd, gedult en liefde zijn het allerbelangrijkste (iets wat baasjes soms niet hebben, het liefst zien we ze zo snel mogelijk beter worden natuurlijk).
Een professionele stoel kan altijd nog, maar zou het eerst gewoon hier mee proberen...het systeem lijkt me vrijwel hetzelfde
Geplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#314 Geplaatst 13 oktober 2013 - 05:21

Gewoon fantastisch.Prutske is ondanks alles een geluksvogel.(kat)
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#315 Geplaatst 17 oktober 2013 - 08:23

En?
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig