Spring naar inhoud

- - - - -

Pruts beschoten RIP Prutsemieke :(

• Log in om te reageren
387 reacties op dit onderwerp
mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#316 Geplaatst 17 oktober 2013 - 10:38

Ze gaat er elke dag op vooruit de laatste 2 dagen duwt ze zichzelf af en toe al is omhoog ;)
Dus we zijn er van overtuigd dat het met de tijd in orde komt ;)

Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#317 Geplaatst 17 oktober 2013 - 10:55

Super, flinke meid !!!!

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#318 Geplaatst 21 oktober 2013 - 09:59

Even melden dat er van Pruts momenteel niet echt updates staan dat komt omdat ze voorlopig noch vooruit, noch achteruit gaat.
Het is momenteel een kwestie van veel liefde, geduld en oefenen ons prutsemieke komt er wel haar schuwe, wildere karakter komt wel weer helemaal boven zoals ze voor het 'voorval ' was, het word dus steeds moeilijker om haar oefeningen te doen en /of haar eens goed te knuffelen.
Bij bezoek rept ze haar onder de zetel, als de achterdeur opengaat rept ze haar naar daar om buiten te proberen kruipen, in haar rolstoel trekt ze haar achterpoten helemaal in of blijft ze stokstijf staan om ee dan haar uit te wringen heel jammee want we zien en voeleb dat haar pootjes er sterker door worden als ze haar rolstoeltje wel even gebruikt.
Voorlopig laten we haar dus even doen, binnenkort dan haar nieuwe cortisone-spuit opnieuw...
Want ee is minieme verandering met de cortisone, op dit tempo zal de revalidatie maanden duren maar we hebben ee wel nog hoop in dat het in orde komt! V;-) blijven duimen dus

LilianB1972
LilianB1972
  • 249 berichten
  • 6 katten

#319 Geplaatst 21 oktober 2013 - 10:16

Ik vind jullie zo goed bezig, echt super knap wat je allemaal doet en probeert!!!! Een dikke :bravo: :bravo: :bravo: .

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#320 Geplaatst 21 oktober 2013 - 16:13

Inderdaad, een groot applaus is echt wel aan jullie besteedt  :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo: :bravo:

Prutske, hou vol meid

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#321 Geplaatst 21 oktober 2013 - 16:20

We merken dat ze enorm veel rust en slaapt de laatste dagen ,
maar blijkbaar weet ze wat ze doet he ;) hihi ^^
zal teken zijn dat ze de rust nodig heeft ;)
we hebbn besloten dat we haar gewoon op haar tempo gaan laten doen ;)
Blijkbaar doet dat wonderen ;)
Vandaag kippenhartjes gegeten (de eerste keer sinds het voorval dat ze wou :p )

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#322 Geplaatst 25 oktober 2013 - 12:10

Merk nu pas dat ik het o zo grote nieuws hier nog niet meegedeeld heb xD
Vlak na het laatste berichtje hier op 21 okt heeft ons Pruts haar ALLEREERSTE ECHTE STAPJES gezet ;)
Sindsdien zet ze elke dag een stapje of 4 ;)
Ze doet dus heel hard haar best en ze komt er wel ;)

We laten haar gewoon op haar tempoe doen ;)
deze week had ze een slechte dinsdagnacht en woensdagvoormiddag met heel veel janken en niets hielp,
dus zijn we smiddags naar de DA gegaan en deze vertelde ons dat dat heel goed nieuws is ,
dat ze gevoel begint te hebben ;)
Zo begint z ehet te voelen als haar blaas vol is , en ze laat ze nu in 1 keer lopen en niet in stukjes wat al heel goed nieuws is ;)
Ze probeert ook op de bak te gaan maar dat lukt nog niet .
We zetten haar ook elke dag een kwartiertje -halfuurtje in haar rolstoeltje ,
de ene dag doet ze dat goed , de andere dag absoluut niet.
Woensdag die komt haar nieuwe Cortisonespuit die ze nu om de 3 weken moet krijgen,
(en soms vroeger als ze pijn heeft )

Haar schuwe karakter komt wel meer boven terug,
en het valt op dat ze doodsbang is van mannen ,
zodra er een man ons huis binnekomt 'spurt' ze onder de zetel en komt er niet van onder.
(er zijn zelfs dagen dat ze bang is van mijn vriend )
Ik ben de enige die haar echt nog mag knuffelen en oppakken .
Maar ik zal blij zijn als ze terug rond kan lopen ,
zelfs als dat inhoud dat ze terug haar schuwe zlef is ,
heb haar liever schuw maar gelukkig dan aanhankelijk en verlamd en ongelukkig ;)

<3 you bbygirl !!

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#323 Geplaatst 25 oktober 2013 - 12:25

Ik ben zo blij van al dat goede nieuws.Vooruit Putske.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

#324 Geplaatst 25 oktober 2013 - 12:29

Super!
Ik vind geen woorden om te zeggen hij blij ik ben voor jullie en voor Prutske.
Maar geweldig hoe jullie altijd in haar zijn blijven geloven en haar nooit hebben opgegeven!

(en hoe is het nu eigenlijk met haar staartje?)

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#325 Geplaatst 25 oktober 2013 - 12:36

Wel het staartje hangt niet meer gewoon te hangen ;)
Af en toe beweegt ze er een beetje mee ;)
Dus we hebben er ook wel hoop in ;)
De DA zegt wel dat we er rekening mee moeten houden dat die wel nooit meer 100% de oude zal zijn,
maar als we haar oppakken steekt ze haar staartje een beetje omhoog dus dat is al iets he ;)
Ik ben al blij dat het niet hangt te hangen als je me begrijpt ;)
We blijven duimen dat die ook nog beter word , maar zoniet ze kan er toch iets mee bewegen dus helemaal lam is haar staart niet meer hoor ;)
Voorlopig niets dan goed nieuws dus ;)

&& we zijn inderdaad blij dat we zoveel second opinions hebben gedaan ,
en bij deze DA voelen we ons helemaal op ons gemak ;)
Ons Pruts moet nog even aan hem wennen uiteraard omdat ze wat bang is van mannen ,
maar ze is al een paar keer bij hem geweest en het begint beter te gaan ;)
Woensdag haar volgende Cortisonespuit , en wie weet gaat ze er dan weer een stapje op vooruit ;)
Ze heeft tijd alleszinds ;)
De ene dag gaat al beter dan de andere ;) Vandaag heeft ze een rustdagje ingelast denk ik ,
ligt al heel de dag aan de kachel te genieten en al veel geknuffeld ;)
Het is ook makkelijker nu ze zelf eigenlijk kan eten, drinken , rondkruipen,..
We laten haar zoveel mogelijk zelf doen nu ;)
Ook in de mand of op de paal kruipen laten we haar proberen en pas als we merken dat het ECHT niet lukt dan helpen we haar :)
Haar grootste stimulans is nog steeds de achterdeur die opengaat en ons valkparkietje,
die stimuleert haar om rechtop te gaan zitten ;)

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#326 Geplaatst 25 oktober 2013 - 13:20

Heerlijk wat een goed nieuws allemaal :d
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#327 Geplaatst 25 oktober 2013 - 13:29

Och, ik ben zo blij :jump: :jump: :jump:
Dat lees ik dan ook graag, zaken die beter worden !!!

Ze doet dat heel goed die kleine meid!

Dat bang zijn van mannen, wij hebben er hier verschillende die als ze m'n man horen stappen dat ze zo wat bang kijken, zo van: wat komt daar nu af. Ik weet ook niet hoe dat komt. Maar daar tegenover is ons Belle gek van mannen, en ik denk dat die mannen dan ook gek worden van haar;) Ze strijkt zo constant langs hun benen en als ze een stap willen verzetten dan vallen ze er over ;)

Maar Prutske, ik duim voor jou. Als je bij mij had gewoond, dan was je wss al een hele tijd geleden ingeslapen, gelukkig hebben jullie er wel in blijven geloven. Chapeau daar voor :flower:

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#328 Geplaatst 25 oktober 2013 - 14:09

We hebben ook eens 1 dag de 24ste of 25ste getwijfeld , de datum was toen gezet op 28 September alsk me niet vergis , door aandringen van de toenmalige DA , Al een geluk dat ik er niet naar wou luisteren,en toen ons meisjj 'gepusht ' heb , Ik wou haar niet opgeven de volgende dag heb ik dan ook afgebeld en gezegd dat we haar NIET lieten inslapen ;)
Wat ben ik nu hele blij dat we dat NIET gedaan hebben en hebbn doorgezet,
al was de strijd voor mij soms even zwaar als voor haar,
wanneer ik haar verlamd zag liggen, toen ze het zelf opgaf, toen ik haar zo zag sukkelen toen iedereen haar had opgegeven ,..
Al een geluk dat er enkele hele lieve mensen waren (ook velen van hier op het forum ;) ) die ons door dik en dun gesteund hebbn toen we er even doorzaten
want ik geef eerlijk toe ik heb op ene gegeven moment ook heel diepe gezeten ,
dat ik er zelf ook aan onderdoor ging emotioneel
Velen weten dat ik ook ziek ben en al voor men mam met borderline zorg dus het is al zwaar,
het Pruts-gebeuren erbij heeft emotioneel maar ook fysiek het uiterste van me gevraagd,
Met Prutske gaat het met de dag beter nu ;) we hebebn nog een hele weg te gaan maar we komen er wel :) Zelf zit ik even in een dipje (ook omwille van Scyther,.. ) fysiek en emotioneel
Ik doe men best voor ons Prutske en ze is het allemaal waard!!!
(en zelf kom ik er wel bovenop ;) )

:love2: Prutsemieke

(vandaag heeft ze een mandje cadeau gekregen van 1 van haar trouwe volgers op fb ;)
dat zijn dan van die dingen die me tot diep vanbinnen raken !
binnekort zal ze ook eens op bezoek komen voor Prutsemieke ;) )

* Ik wil ook iedreen hier nogmaals bedanken voro AllE steun ;
en dat jullie samen met ons hebben doorgezet ;)

Bekijk berichtJoske123, op 25 oktober 2013 - 13:29, zei:

Och, ik ben zo blij :jump: :jump: :jump:
Dat lees ik dan ook graag, zaken die beter worden !!!

Ze doet dat heel goed die kleine meid!

Dat bang zijn van mannen, wij hebben er hier verschillende die als ze m'n man horen stappen dat ze zo wat bang kijken, zo van: wat komt daar nu af. Ik weet ook niet hoe dat komt. Maar daar tegenover is ons Belle gek van mannen, en ik denk dat die mannen dan ook gek worden van haar;) Ze strijkt zo constant langs hun benen en als ze een stap willen verzetten dan vallen ze er over ;)

Maar Prutske, ik duim voor jou. Als je bij mij had gewoond, dan was je wss al een hele tijd geleden ingeslapen, gelukkig hebben jullie er wel in blijven geloven. Chapeau daar voor :flower:

& ivm dat bang zijn van mannen dat is pas sinds het 'voorval '
daarvoor hing ze eerlijk gezegd meer aan mijn vriend dan aan mij hoor ;)
Dus het is wel door die ** :(

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#329 Geplaatst 25 oktober 2013 - 14:32

Ben zooo blij dat ze vooruit blijft gaan!

Vind het niet gek hoor dat je er zelf ook doorheen zit, je bent zelf gewoon machteloos in zo'n geval. Zeker wanneer ze het zelf op lijkt te geven. Door jullie inzet en alles wat jullie geprobeerd hebben haar te stimuleren tot bewegen gaat ze vooruit. Jullie zijn gewoonweg super!

Beslissingen nemen in zo'n situatie is altijd lastig. Wanneer je echt 24 uur per dag klaar kunt staan voor een ziek dier kun je vaak (sneller) de keuze maken om de strijd aan te gaan. Wanneer iemand niet veel thuis is denk ik niet dat elke kat zo'n kans kan krijgen hoe graag een baasje dat ook zou willen.

Ik weet zeker dat Prutske jullie 100000% dankbaar is. Dat ze nu wat bang is voor mannen is niet gek he...
Hopelijk zal dit nog wel terug wat beteren (zeker naar je vriend toe) Niet alle mannen zijn fout Prutske :)

Zet 'm op we willen alleeen nog maar meer van deze goede berichtjes :dancer:

Dikke knuffel voor jullie !!

:hug:

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#330 Geplaatst 25 oktober 2013 - 17:16

wow wat ee updates , zalig m te lezen ,

het is zeker niet abnormaal dat je er zelf ff doorheen geraakt ,

maar wat en wil en doorzettingsvermogen!!!
Top gewoon,

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding