Spring naar inhoud

- - - - -

Pruts beschoten RIP Prutsemieke :(

• Log in om te reageren
387 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#331 Geplaatst 25 oktober 2013 - 17:20

Prutske een poes met karakter en sterke wil.
Ben blij voor je dat ze zo goed doet, kleine stapjes die zijn het belangrijkste.

En chapeau van jullie, jullie zijn echte doorzetters en vechters, veel zouden het niet nadoen.
:flower: :flower: :flower:

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#332 Geplaatst 14 november 2013 - 16:23

Hoe is het nu?
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#333 Geplaatst 14 november 2013 - 16:53

Voorlopig geen vooruitgang en opnieuw ontstekingen  :) morgen gaat ze op controle bij een team can dierenartsen maar het ziet er eerlijk gezegd zo goed niet uit ze is het zelf beu aan het worden dat ze niets kan :/
Afwachten wat de da 's morgen zeggen of ze nog iets kunnen doen of niet,  en dan word de grote keuze of we haar een leven lang in rolstoel aandoen of niet
Vanbinne weten we dat dat voor prutske geen optie is :/
Morgenavond weten we meer,  morgen dua een zware dag en moeilijke keuzes te gaan morgen,  maar we gaan de keuzes makeb in haar belang,  want als het aan mij ligt is er geen opgevwn,  maar we moeten aan haar denken en merken dat ze er genoeg van begibt te krijgen jammer genoeg :/ hopelijk toch goed nieuws morgen maar vrees ervoir zijn maandag 11weken verder. Q komaab prutsemieke we kunnen het niet in je plaats doen men klein meisjj. Xx

Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#334 Geplaatst 14 november 2013 - 23:11

Zo triest :(  Veel sterkte morgen, ik duim dat dat jullie toch nog hoopvol nieuws krijgen :hug: :hug:

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#335 Geplaatst 14 november 2013 - 23:46

Ik laat jullie morgenavond zeker weten hoe en wat de DA's nu gzegd hebben

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#336 Geplaatst 15 november 2013 - 09:01

Ik duim mee voor Prutske. Hopelijk volgt er goed nieuws. :duim:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#337 Geplaatst 15 november 2013 - 12:29

Hier draaien de duimen ook volop.
Veel moed voor morgen.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#338 Geplaatst 15 november 2013 - 19:26

Deze middag rond 13uur hebben we ons kleine Prutsemieke vredig laten inslapen,
We konden ons meisjj niet meer laten afzien ,
de laatste dagen had ze veel pijn , haar blaas en nieren waren ene groot probleem en begon haar te vergiftigen waardoor de pijn, na heel veel tranen &knuffels hebbn we ons Prutsemieke dan toch laten gaan .
Nu ligt ze hier thuis in haar lievelingsmandje zodat de poesjes en woefkes op hun manier kunnen afscheid nemen, sommigen treuren anderen kijken niet naar haar om , maar haar echte broer en zus hebben haar al liggen wassen en afscheid genomen,
Binnen een uurtje mogen we haar naar de DA brengen die haar gezamenlijk zal laten cremeren,
(wij willen geen as maar willen wel dat ze met respect behandeld word vandaar toch de gezamenlijke crematie )
hij regelt alles want voor ons is het momenteel veel te zwaar.
Jammer genoeg heeft het niet mogen zijn,
ons meisjj liet ons de laatste dagen goed kennen dat ze het zelf niet meer zag zitten,
we hebben naar haar gekeken en hoe graga ik ook wilde blijven proberen het was geen leven voor haar ,
ons poppemieke verdient zoveel beter dan dat.
Onze kleine meid we gaan je ZO hard missen !!! <3
Je hebt je best gedaan poppemieke ,
ga nu maar spelen met al die regenboogvriendjes van op KS hier .

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#339 Geplaatst 15 november 2013 - 19:42

Heel veel sterkte !!!!
Jullie hebben er héél veel voor gedaan, maar als de tijd gekomen is dan moet het jammer genoeg gebeuren.

Ik leef met jullie mee, echt waar!

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#340 Geplaatst 15 november 2013 - 19:45

Heel veel sterkte! Het is mooi van jullie dat jullie haar toch nog de kans hebben gegeven om te herstellen, spijtig genoeg heeft het niet mogen baten :(

Geplaatste afbeelding

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#341 Geplaatst 15 november 2013 - 19:49

Och hoe spijtig. Dikke pluim voor jullie. Jullie hebben super goed voor haar gezorgd. Ook haar laten inslapen is een teken van liefde want ik kan me voorstellen hoe vreselijk moeilijk dit moet zijn.
Heel veel sterkte.
Slaap zacht prutske, je hebt het verdiend  :(

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#342 Geplaatst 15 november 2013 - 19:52

Heel veel sterkte, ben zeker dat prutsemie je eeuwig dankbaar zal zijn, veel zouden het niet na doen.
Liefhebben is soms deze hart verscheurende keuze maken en dat is afgeven.
Prutsemieke mag nu voor altijd schitteren als een mooi sterreke aan de hemel.
:hug: :hug:

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#343 Geplaatst 15 november 2013 - 20:21

Dankjewel iedereen voor jullie steun,
even heel moeilijk du sik kopieer effe men fb tekst
dan gana we ons Prutske wegbrengen :'(

Mijn klein Prutsemieke, nooit zal ik je vergeten : niet hoe je savonds met je staartje langs onze benen kwam flemen, niet hoe je stieken met Snoopy steeds mee naar buiten spurte, de vele 'gevechtjes ' met je zusje meems, niet hoe je steeds bovenop het muurtje lag naar de vogelkes te kijken met je staartje zwiepend, hoe je als kitten steeds op de digicorder sliep , en hoe je zo vaak je kopje wegstak achter je pootje,
Maar jammer genoeg ook niet hoe we je de laatste 11 weken hebbn zien afzien,
we wilden zo graag dat je genas en dat je terug rond kon lopen zonder pijn, maar het heeft nniet mogen zijn men kleine meid, je hebt het uiterste gegeven van jezelf en wij hebbn ook ons best gedaan, maar er was niets meer wat we konden doen kleine meid behalve je uit je lijden verlossen , en het spijt me mijn Prutsemieke dat ik je deze 11 weken heb doen meemaken en je niet meteen heb laten gaan, maar ik dacht echt dat je terug ging genezen men poppemieke  
Ik begrijp niet dta het je niet gegund was, Amper 2 jaar oud en dan zoiets meemaken  je had nog zovele jaren voor de boeg , en die **zak heeft je die jaren afgenomen  
Maar kleine meid we zullen de mensen blijven alert maken zodat er niemand hetzelfde lot meer moet ondergaan als jij meisjj ! Je hebt gestreden tot je zelf niet meer kon Prutsemieke en je mamake en papake zullen je NOOIT vergeten , ook je omake niet want die ziet je even graag!

Sometimes it takes much more strenght to just let go  
^^ maar we weten dat we de beste beslissing hebbn genomen meisjj,
ik heb getwijfeld hoor ik wilde je zo graag in men armen nemen en naar huis gaan en blijven proberen , maar ik zou anders nooit een grens getrokken hebben , maar ik kon niet egoistisch zijn, je was moe je had jouw strijd gestreden, en hoeveel pijn het ook doet mamake en papake kondne niet anders dan je te verlossen .
Hopelijk vergeef je ons kleine meid, kijk je daarboven op ons neer en denk je terug aan alle mooie tijden en ben j nu gelukkig.

Het spijt ons kleine meid maar het was het beste voor jou ,
zo meteen brengen we je naar de DA die jouw crematie in onze plaats zal regelen,
het is met een klein hartje en de nodige tranen en pijn,
maar we hopen dta je daarboven nu wel gelukkig rond kan lopen,
Nooit zullen we je vergeten of vervangen , je bent en blijft onze kleine meid, ons Prutsemieke ,
Dikke kus van je broertjes en zusjes, mama & papa , oma , meterke en peterke en zovelen anderen die met je meegestreden hebben in deze machteloze strijd .

Prutsemieke je bent voor altijd in ons hartje !!
liefs mamake & papake

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#344 Geplaatst 15 november 2013 - 20:23

Zo jammer van dit te horen. :( Heel veel sterkte voor het verlies. :hug: Rust zacht lief Prutske achter de brug bij je vriendjes en zonder pijn. Je bent een poezeke dat we nog lang gaan herinneren. :hug:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#345 Geplaatst 15 november 2013 - 20:26

Veel sterkte en een dikke pluim voor alle moeite die jullie voor haar deden.
Velen hadden het al veel langer opgegeven!!!

Rust zacht Prutske!!

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com