Geplaatst 15 november 2013 - 20:21
Dankjewel iedereen voor jullie steun,
even heel moeilijk du sik kopieer effe men fb tekst
dan gana we ons Prutske wegbrengen :'(
Mijn klein Prutsemieke, nooit zal ik je vergeten : niet hoe je savonds met je staartje langs onze benen kwam flemen, niet hoe je stieken met Snoopy steeds mee naar buiten spurte, de vele 'gevechtjes ' met je zusje meems, niet hoe je steeds bovenop het muurtje lag naar de vogelkes te kijken met je staartje zwiepend, hoe je als kitten steeds op de digicorder sliep , en hoe je zo vaak je kopje wegstak achter je pootje,
Maar jammer genoeg ook niet hoe we je de laatste 11 weken hebbn zien afzien,
we wilden zo graag dat je genas en dat je terug rond kon lopen zonder pijn, maar het heeft nniet mogen zijn men kleine meid, je hebt het uiterste gegeven van jezelf en wij hebbn ook ons best gedaan, maar er was niets meer wat we konden doen kleine meid behalve je uit je lijden verlossen , en het spijt me mijn Prutsemieke dat ik je deze 11 weken heb doen meemaken en je niet meteen heb laten gaan, maar ik dacht echt dat je terug ging genezen men poppemieke
Ik begrijp niet dta het je niet gegund was, Amper 2 jaar oud en dan zoiets meemaken je had nog zovele jaren voor de boeg , en die **zak heeft je die jaren afgenomen
Maar kleine meid we zullen de mensen blijven alert maken zodat er niemand hetzelfde lot meer moet ondergaan als jij meisjj ! Je hebt gestreden tot je zelf niet meer kon Prutsemieke en je mamake en papake zullen je NOOIT vergeten , ook je omake niet want die ziet je even graag!
Sometimes it takes much more strenght to just let go
^^ maar we weten dat we de beste beslissing hebbn genomen meisjj,
ik heb getwijfeld hoor ik wilde je zo graag in men armen nemen en naar huis gaan en blijven proberen , maar ik zou anders nooit een grens getrokken hebben , maar ik kon niet egoistisch zijn, je was moe je had jouw strijd gestreden, en hoeveel pijn het ook doet mamake en papake kondne niet anders dan je te verlossen .
Hopelijk vergeef je ons kleine meid, kijk je daarboven op ons neer en denk je terug aan alle mooie tijden en ben j nu gelukkig.
Het spijt ons kleine meid maar het was het beste voor jou ,
zo meteen brengen we je naar de DA die jouw crematie in onze plaats zal regelen,
het is met een klein hartje en de nodige tranen en pijn,
maar we hopen dta je daarboven nu wel gelukkig rond kan lopen,
Nooit zullen we je vergeten of vervangen , je bent en blijft onze kleine meid, ons Prutsemieke ,
Dikke kus van je broertjes en zusjes, mama & papa , oma , meterke en peterke en zovelen anderen die met je meegestreden hebben in deze machteloze strijd .
Prutsemieke je bent voor altijd in ons hartje !!
liefs mamake & papake
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3