Spring naar inhoud

- - - - -

Pruts beschoten RIP Prutsemieke :(

• Log in om te reageren
387 reacties op dit onderwerp
mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#361 Geplaatst 17 november 2013 - 13:04

Bedankt voor jullie lieve woorden,
we hebben het inderdaad heel moeilijk,
we kampen met het gemis, die leegte die ze achterlaat, de dagelijkse gewoonte die er al was van haar hele dagen te verzorgen die inderdaad wegvalt en we nu niet goed weten wat aan te vangen, de zeldzame knuffels die we missen, ook gewoon het feit dat ze hier was dat we haar konden vastnemen , savonds gaven we haar allemaal een slaapwelkusje op haar voorhoofd en zeiden we hoe graag we haar zagen en dat alles goed zou komen :( , smorgens het eerste wat we deden was haar blaasje legen haar wassen, haar knuffelen en haar oefeningen proberen doen, overal waar we gaan voelen we haar gemis, in de keuken passeren we de lavabo waar we haar ontelbare uren hebben verzorgd , hara pampertjes en honingzalf en andere medicijnen staan daar ook, in de living zien we meteen haar rolstoeltje staan, stappen we verder valt ons oog op het mandje waar z ehaar laatste uren in heeft gelegen :( in de zetel zien we dat ok staan ook haar lievelingsmandjes trekken onze aandacht vooral nu onze Scyther e rhele dagen ligt op te janken :( , kijken we naar de bruine krabpaal merken we de leegte helemaal vanboven op 'hare troon', gaan we naar ons kamer zien we haar dekentjes liggen , aan de wasmachine liggen haar laatste 'vuil' mandjes nog klaar om te wassen, kijken we naar buiten zien we haar niet mee rliggen op het muurtje naar de vogels kijken met haar zwiepende staart.
Kortom we missen haar overal , deze nacht ben ik wakker geworden van het gemis en heb ik hartverscheurend liggen wenen zoveel pijn deed het dat men hoofd en hart zoveel pijn deden dat ik niet meer kon stoppen met wenen en niet kon slapen.
We missen haar in alles wat we doen,

Langs de andere kant is er ook de 'opluchting',
dat z egeen pijn mee rheeft (want ondanks wat ons verzekerd was dat z egene pijn had bleek ze wel enrom veel pijn te hebben , de laatste weken hebebn we non stop gezegd tegen de DA dat ze pijn had en hij geloofde ons niet dat kon niet door de cortisone zei hij, blijkbaar was ons meisj haar blaas en nieren er zo slecht aan toe dat ze zichzelf aan het vergiftigen was :( .. en ze had het zelf opgegeven het lichtj in hara ogen was weg , ze sliep alleen nog maar en kroop steeds bang weg ,..  )
dat we nu kunnen afscheid nemen , dat het niet meer leven in onzekerheid is,
dat ze nu weer kan rondrennen daarboven, want als er iemand een plaatsje daarboven bij men papa in de hemel verdiend is zij het wel,

Langs de andere kant is er ook de woede en het onbegrip,
wij doen alles voor 'onze kids' en dan overkomt haar zo iets,
terwijl er anderen niet naar hun diertjes omkijken en ze hier nog rondlopen int straat, ons prutske ging amper buiten en hara moest zoiets overkomen,
de woede dat die *** ermee weg komt omdat niemand zen mond durft opendoen ,
en er dus niet genoeg bewijzen zijn,
en vooral het onbegrip hoe ze ons Prutske zoiets konden aandoen :'(
Het was zo een lieve meid, veel buren hadden al vaak gevraagd of z eniet ter adoptie was omdat het zo een schatje is (lag vaak voor het raam )

Vele vragen , onbegrip , woede, maar vooral verdriet en gemis ..

Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#362 Geplaatst 17 november 2013 - 15:35

:cry: :cry: :hug: :hug: :hug:

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#363 Geplaatst 18 november 2013 - 11:58

:hug:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#364 Geplaatst 18 november 2013 - 12:14

Lees het nu pas en heb er kippenvel val.  Het heeft niet mogen zijn ondanks al jullie zorgen en liefde.  Verwijt jullie niks want jullie hebben alles gedaan.

Rust zacht lieve Pruts

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#365 Geplaatst 18 november 2013 - 13:02

Pff we missen haar zo hoor :'(
& toch hebben we het gevoel dat ze ons ergens 'leid' ..

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#366 Geplaatst 18 november 2013 - 19:42

Daarnet heb ik al men moed bijeen geraapt en ons huisje eens deftig gekuist,
(met Prutske was dat er al een tijdje niet zo grondig van gekomen doordat ik voortdurend met haar bezig was of doodop was ;) )

Haar Body'ke dat ze aanhad heb ik ongewassen hier bij m egelegd, alsook hare wikkelfleece waar ze snachts in sliep, en het kussentje dat ik haar net had gekocht maar nooit heb kunnen geven aan haar :(  haar rolstoeltje staat klaar voor iemand die hem kan gebruiken voor haar verlamd poesje ,
en haar medicijntjes staan in de medicijnkast nu ..
Haar mandje waar ze haar laatste uren in heeft doorgebracht staat naast de tv zodat niemand haar zal vergeten hier ;)  en we merken dta d epoesjes er regelmatig eens in gaan liggen ;)

We zullen haar nooit vergeten men kleine Prutsemieke ! :love2:

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#367 Geplaatst 18 november 2013 - 19:54

Ik denk niet dat er iemand die dit topic gevolgd heeft haar ooit zal vergeten.
Nu heeft ze geen pijn meer.Het is heel moeilijk om zo'n zorgenkatje te verliezen.Jullie waren er de hele dag mee bezig.Ze kon haar geen beter personeel wensen.De herinneringen blijven maar de pijn wordt minder.Helemaal verdwijnen zal ze nooit.Maar in de toekomst zal je er kunnen aan denken als iets heel precieus dat in je leven gekomen is.In jullie hart zal ze altijd blijven.En in veel harten van de KS'ers ook. :hug

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#368 Geplaatst 18 november 2013 - 20:00

Bekijk berichtDORIS, op 18 november 2013 - 19:54, zei:

Nu heeft ze geen pijn meer.Het is heel moeilijk om zo'n zorgenkatje te verliezen.Jullie waren er de hele dag mee bezig.Ze kon haar geen beter personeel wensen.De herinneringen blijven maar de pijn wordt minder.Helemaal verdwijnen zal ze nooit.Maar in de toekomst zal je er kunnen aan denken als iets heel precieus dat in je leven gekomen is.In jullie hart zal ze altijd blijven.En in veel harten van de KS'ers ook. :hug

Moet lukken dat we Pruts ook steeds Precious noemden ;)
oorspronkelijk wilden we haar zelf Precious noemen ;) maar men neefje die hie rvaak logeerde kon dta niet uitspreken en daarom hadden we er pruts van gemaakt ;)

We zullen hara ook nooit vergeten hoor,
het doet zo immens veel pijn :(
We kondne haar niet langer laten afzien :(
Pff het doet pijn hoor het besef dat ze echt nooit meer zal janken voor ene knuffeltje,
dat z eniet meer langs onze benen zal komen flemen, of niet meer buiten zal proberen glippen,.. en nog zovele andere zaken :(
Maar we hebebn haar met hart en ziel graga gezien en we waren er tot op het einde bij ..
Ze is in mijn armen in slaap gedaan ..
Enkel het allerlaatste spuitje moest ik haar neerleggen want dat moest in haar hartje geinjecteerd worden (maar toen was ze uiteraard al volledig in slaap en weg dus.. )
maar toen ha dik haar pootje vast en heb ik hara kopje gestreeld , doordat hara hartje nog hele gezond was heeft het wel even geduurd voor ze helemaal weg was :(..
Maar ze heeft het niet gevoeld ze was al in slaap helemaal .
Ik mis haar zo maar ik zal altijd ana haar denken, bij alles wat ik doe zal ze aanwezig zijn;
heel ons leven lang..

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#369 Geplaatst 18 november 2013 - 20:06

Ze heeft jullie liefde dubbel en dik gevoeld hoor. Houden van is ook laten gaan :(

Bekijk berichtDORIS, op 18 november 2013 - 19:54, zei:

Volledig akkoord!

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#370 Geplaatst 18 november 2013 - 20:08

och bah... lees dit net... Heel veel sterkte meis :hug:
Geplaatste afbeelding

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#371 Geplaatst 18 november 2013 - 20:11

Bekijk berichtgrumpje, op 18 november 2013 - 20:08, zei:

och bah... lees dit net... Heel veel sterkte meis :hug:

Dankje ;)

Kaaro&Emma
Kaaro&Emma
  • 15 berichten

#372 Geplaatst 18 november 2013 - 20:54

Beste Mellemeis,

ik heb je al via sms een troostberichtje gestuurd dit weekend, maar ik wil toch nog eens zeggen dat ik het heel erg vind voor jou. Als ik je afscheid hier las, kreeg ik spontaan tranen in mijn ogen.. Je hebt alles gedaan wat je kon en je bent het beste baasje geweest dat Pruts maar kon dromen! Rust nu maar goed en veel sterkte :hug:

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#373 Geplaatst 18 november 2013 - 21:10

Ik zal jou morgen is een smsje terugsturen

Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#374 Geplaatst 18 november 2013 - 21:10

sterkte voor jullie !!

Rust zacht Prutske!!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#375 Geplaatst 19 november 2013 - 09:50

enorm veel respect en sterkte voor jullie

knuffels!

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding