Spring naar inhoud

- - - - -

Pruts beschoten RIP Prutsemieke :(

• Log in om te reageren
387 reacties op dit onderwerp
LilianB1972
LilianB1972
  • 249 berichten
  • 6 katten

#61 Geplaatst 04 september 2013 - 20:54

Hallo, zoals ik al eerder zei duurt herstel lang. T beestje is zwaar gekneusd en staat dik waardoor alles pijn doet en misschien geblokkerd is door zwellingen. Dus wees gerust, het zal wel goed komen maar dat heeft tijd nodig en rust. Mijn poesje lag indertijd gewoon op de bank en liet zich daar lekker verwennen maar toen ze beterde toch ook in n bench want ze wilde en viel op den duur van de bank. Ik heb heel veel badhanddoeken en zachte dweilen onder haar gelegd en om de 3 a 4 u gedraaid om doorliggen te voorkomen. Maar het herstel duurt echt wel lang dus zeker niet wanhopen en niets forseren.

Veel sterkte en succes!

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#62 Geplaatst 04 september 2013 - 21:37

Piep, we doen het ook opt gemakje hoor ;)
we laten haar vooral rusten, zorgen dat ze genoeg vocht binnen heeft,
we leggen haar af en toe idd op de bank naast ons en in bed tussen ons ;)
dat we haar wat kunnen knuffelen, maar ze wilt da idd proberen rondkruipen en dan beint ze met haar voorpootjes haar probere vooruit t etrekken,
we draaien haar ook regelmatig om ;) ook haar doek ververs ik sowieso om d epaar uur bij het omdraaien ookal is e rniet sopgedaan..
Onze band is op die korte tijd al serieus gegroeid, ons meisje is terug heel aanhankelijk aan het worden,
ze geniet opnieuw van knuffels en gestreeld worden wat z eal meer dan een jaar niet deed ;)
Ons Prutsemieke doet het goed!!
Enkel dat nog niet plassen baart me zorgen ,
maar de DA zegt even af te wachten en haar nog iets meer vocht toe te dienen..
indien morgenvroeg nog niet geplast komt hij zelf kijken om haar blaas te legen,
ik voel op zich geen volle blaas, ze zeiden dat ik dat gi,ng voelen gelijk nen appelsien?
iemadn die een beetje kan uitleggen waar en hoe ik die kan legen ? :p
sorry voro de zovele vragen hoor ;)
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#63 Geplaatst 04 september 2013 - 21:42

Zo ziet ons lieverdje er nu uit ;)
in haar bench.. (geen zorgen de gaten zijn genaaid en zie je op foto niet ;) )

Bijgevoegde thumbnails

• pruts.jpg

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#64 Geplaatst 04 september 2013 - 22:47

Ocharme toch, chance dat het beestje zo super personeel heeft, echt lief hoe fel jullie begaan zijn met Prutske!

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#65 Geplaatst 05 september 2013 - 11:30

Hoe gaat het vandaag? :hug:

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#66 Geplaatst 05 september 2013 - 14:01

Toen ik haar deze morgen opnam om ermee naar beneden te gaan trok z ehaar pootjes lichtjes in bij het oppakken ,
dus ik had goede hoop, maar tot nu nog geen enkele ander beweging, enkel toen ik oefningen ana het doen was stak z ehaar klauwkes even uit,
maar dat is het enige dat ze vandaga heeft gedaan,
we hebebn wel de oorzaak ontdekt van haar niet plassen, ze drinkt dus ng steeds niet genoeg,
we hebebn ook ontdekt waarom z eniet drinkt zew ilt dus enkel van d efontein drinken ,
we zetten haar dus aan de fontein houden haar vast en dan drinkt ze eens goed :p
ook heeft ze al enkele drupjes geplast, we wachten af op de grote lading pipi straks ;) want nu heeft ze wel al goed gedronken ;)
ze begint ook te eten als ik het natvoer (dat recovery ding) aan haar pootje leg dan eet ze het op (4 hapjes per keer)
ze ligt nu het grootste deel van de dag naast me op de zetel lekker te spinnen en genieten ;)
ze doet heel hard ahar best, voorlopig geduld hebben he ;)  is het enige wat we kunen doen,
nu was ik me aan het afvragen of haar laten "zwemmen" niet kan helpen?
er heeft me iemand gezegd dat dat haar wat kan helpen (ze is nu niet bang van wate rhoro dat zeg ik er al bij ;) )
maar kweet niet of dat goed zou zijn dnek dat het mee rkwaad dan goed zal doen niet?
we laten haar voorlopig rusten ;) en wanneer ze wilt doen we wat oefeningen ;)
en af en toe zte ik haar aan d efontein en geef ik haar een paar hapjes ;)
ons klein lief meisjj!!! :love2:

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#67 Geplaatst 05 september 2013 - 14:07

Net nu ik hier neerzet geen verbetering heeft ze haar vanzelf omgedraaid xD
wel vooral met haar voorpoten achterpootje bewoog maar miniem,
maar is toch weer een nieuwe stap vooruit..

our bbygirl and me.jpg

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#68 Geplaatst 05 september 2013 - 14:35

Toch alweer stapjes in de goede richting

Blijf er voor gaan hoor ;)

#69 Geplaatst 05 september 2013 - 15:07

Wat is Prutske flink zeg, ze doet zo goed haar best - en jullie ook natuurlijk.
Da's toch wel een grote vooruitgang hé, dat ze zichzelf heeft omgedraaid. Dat gaat helemaal goedkomen met haar.
En ja, ik kan mij dat voorstellen als ze fonteinwater gewend is dat ze dat liever heeft.
Hier drinken ze ook van de fontein en flessenwater, kraantjeswater willen ze ook niet drinken.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#70 Geplaatst 05 september 2013 - 19:10

Prutske wordt daar toch geweldig gesoigneerd bij jullie :duim: :love3:
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#71 Geplaatst 05 september 2013 - 19:13

't Zal wel zijn! Toch goed nieuws hoor!

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#72 Geplaatst 05 september 2013 - 19:57

Dankjewel iedereen , we doen ons best he ;)
ondertussen geleerd hoe ik haar blaas moet leegduwen als ze het zelf niet doet na een hele dag van de DA ;)
daarnet had het liefjj haar opgenomen en geknuffeld en toen we haar neerlegden begon ze haar pootjes te bewegen om terug bij hem t ekruipen ;)
we denken dta haar pootjes wel in orde zullen komen,
het was vooral trillen en lichtjes intrekken,
maar we zijn zo blij met deze babysteps ;)
Ze krijgt alle tijd die z enodig heeft , voor ons is dit het etken dat ze er wel voro wilt gaan, dus als ze binnen 2,5 weken nog niet stapt dan gaan we het niet opgeven wat z eook gezegd hebebn,
ook haar staart willen we zo lang mogelijk wachten met amuteren , we willen haar staart ook een kans geven ;)
en zolang we haar goed verzorgen en haar staart enzo ook is er niet echt infectiegevaar he ,
Ons meisjj doet het zo goed we zijn er echt ZO fier op !! <3

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#73 Geplaatst 05 september 2013 - 20:19

jullie hebben gelijk om er fier op te zijn, ook op jullie zelf mogen jullie fier zijn. Doe zo voort !!!!

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#74 Geplaatst 05 september 2013 - 20:23

Ik heb een klant die zo ongeveer hetzelfde meegemaakt heeft met haar katertje van 17 jaar.De da had hem opgegeven aangezien hij hoogbejaard is maar die mensen hebben volgehouden.Na enkele maanden liep hij opnieuw de trap op.Weliswaar trager maar hij is opnieuw heel goed en wordt rot verwend.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#75 Geplaatst 06 september 2013 - 11:27

aangezien iedereen hier ook meeleefd zet ik e rmijn facebookstatussen ook bij dat jullie ook het hele proces kunen volgen (de ups and downs )
deze morgend :
Reached my breaking point this morning ,... Boven beetje aan het kuisen en mijn moeder de opdracht gegeven om effe op prutske te letten en me te roepen als ze iets nodig heeft, kan het effe niet meer aanzien men meisjj dat daar zo zielig ligt te liggen, effe wat muziek en bove opruime en strakjes dan terug met volle moed voor ons meisje zorgen, ze heeft er biets aan alsk daat verdrietif zit te zitten he our little girl! Kan nog steeds niet geloven dat iemand ons meisjj zo pijn heeft kunnen doen

halfuurthje geleden
Normaal moeten we maandag op controle bij onze normale da maar ik weet zijn mening heel goed als er fan geen verbetering inzit, komaan meisjj doe je best dit weekend!!! Sowieso die controle rekken tot woensdag is tg paar dage extra dan dat ze heeft om terug te vechten, en van de dierenkliniek hebben we 2 max 3 weken gekregen dan miet haar staartj sowieso weg en rade ze aan het op te geven omdat dit geem leven voor haar is, dus we gaan sowieso bij de controle woensdag zeggeb dat we van de kliniek 3 weken mochten proberen.. En hopelijl is ze tege dan beter maar we gaan sowieso niet opgeven, daarvoor betekent ons meisjj te veel voor ons, heb al meermaals de reactie gekregen waarom we er zoveel geld insteken in ons meisjj haar verzorging wel opgeven staat niet in ons woordenboek en ook biet in die van ons meisjj, ook mensen die reageren van ale je hebt er dan tg ng zoveel!? Omg ons Diertjjes zijn mijn kindjss en tis niet omdaje 11 kindjs hebt daje ze niet allemaal graag ziet met hart en ziel, en dat je niet evenveel rouwt dan om je ene kindj ookal heb je er meerdere... Zoiets als wat er met ons prutske gebeurd is wens ik men ergste vijand ng niet toe...

even nog wat fotokes van ons Prutsemieke:
Babygirl! kheb haar in haar mandjw gelegd en heb gevoel daze da leuker vind moet ze haar kopke niet hooghouden met haar voorpootjes ligt tg te spinne in haar mandj nu
ptust mandj.jpg

Our sleepy babygirl!!
sleepygirl.jpg

Prutsemieke gisterwn effe zo gezet yoen ik rap pipi moest doen daze ni kon valle want bench stond al boven klaar
mandj.jpg