DORIS, op 08 september 2013 - 06:26, zei:
Ik ken iemand die meermaals per dag de pootjes masseerde en dat heeft geholpen.Maar je doet dat waarschijnlijk al.
Dat zelfstandig eten is wel heel positief.
doe ik inderdaad, ik laat haar veel slapen en rusten ,
maar ik las inderdaad massagemomenten in

, ook af en toe oefeningen met haar pootjes,
de ene dag reageert ze er lichtjes op de andere dag absoluut niet (vndg is weer een van die dagen dat z eniets reageert)
wel probeert ze uit d ebench te raken , en vanmorgen bijna van het bed gedonderd ,ze wilt rondlopen maar dta lukt niet,
sinds gisteren mag ze ook 1 keer op d edag op d egrond proberen , maar ze trekt zich dan helemaal vooruit de achterpootjes willen niet mee en zakke gewoon in als we haar erop zetten,
dag 6 en ik begin het heel erg te vinden voor haar: z ebegint te janken in de bench, porobeert uit alle macht eruit te geraken,
wilt niet meer stilligge als ze op de zetel ligt dus is oppasse daze er niet afvalt,
begint ook weer uit te halen als we niet ana hara mogen komen, of gewoon als ze niet stil wilt liggen ..
We hebben het gevoel dat het haar begint door te dringen en dat z eer niet blij mee is :'(
hopelijk komt het in orde , want we weten nu al heel duidelijk dat dit geen leven is voor haar ..
pfff :'(
Ondertussen stapelen de spanningen zich ook op , zo 2 maand voor d etrouw zoiets meemaken is heel belastend op je relatie,
het is dan al zo een stressy moment en dit erbij is heel zwaar,
het liefjj voelt zich nu ook verwaarloosd omdat er zoveel tijd in haar verzorging kruipt,
en ik doe men best , maar het is zwaar, heel zwaar.. gelukkig kan ik het toch hier van me afschrijven
Net terwijl ik dit hier schrijf is ze zelf in haar bench haar pootjes aan het oefenen!!!!
ze zit ze allebei te bewegen zoals de oefeningen,..
even afwachten en zien wat ze ng gaat proberen

het is gedaan met haar oefenen! , maar amaai z heeft ng geen enkele keer zoveel bewegingen na elkara gedaan intrekken en strekken

denk dat dit wel een goed teken is

ze zal willen zegge hebbe dat we hara niet moge opgeven