Spring naar inhoud

- - - - -

Pruts beschoten RIP Prutsemieke :(

• Log in om te reageren
387 reacties op dit onderwerp

#91 Geplaatst 07 september 2013 - 09:15

Bekijk berichtJoske123, op 06 september 2013 - 20:35, zei:

Soms zeggen mensen iets wat ze toch eigenlijk niet zo menen. Of tenminste het komt er soms een beetje krom uit, als je begrijpt wat ik bedoel.

Da's waar, ik heb daar altijd moeite mee en veel dingen klinken ook anders (slechter) eens ik ze uitgesproken heb dan toen ik ze dacht.

Veel sterkte, en niet opgeven hé!

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#92 Geplaatst 07 september 2013 - 09:18

:hug:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#93 Geplaatst 07 september 2013 - 14:05

Hoe gaat het nu met Prutske, gaat alles nog met muizenstapjes vooruit?
Ik duim er toch enorm voor hoor :duim: :duim: :duim: :duim:

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#94 Geplaatst 07 september 2013 - 22:48

Ivm met de pootjes en staart geen verandering,
wel heeft ze flink gegeten (ale tegenover de vorige dagen ng steeds niet genoeg maar ebn al blij dat we niets meer moeten dwngvoederen)
flink gedronken EN zelf haar eerst eplas volledig zelfstandig gedaan en heel veel pipi ;)
das op zich al goe dnieuws, plus z eprobeert nu steeds vaker recht te komen,..
Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#95 Geplaatst 07 september 2013 - 22:53

dat is toch beter dan helemaal geen verbetering toch.

ik ben blij dat ze zo sterk haar best doet. :eat2

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#96 Geplaatst 07 september 2013 - 22:56

Bekijk berichtJoske123, op 07 september 2013 - 22:53, zei:

dat is toch beter dan helemaal geen verbetering toch.

ik ben blij dat ze zo sterk haar best doet. :eat2

inderdaad en z elaat haar smorgens horen nu hoor ;) deze morgen gewekt door madam die uit hare bench wou ;)
haha heb dan hara medicijntjes gegeven en haar opt grote bed geled bij de pap terwijl ik me benede ging klaarmaken ;)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#97 Geplaatst 08 september 2013 - 06:26

Ik ken iemand die meermaals per dag de pootjes masseerde en dat heeft geholpen.Maar je doet dat waarschijnlijk al.
Dat zelfstandig eten is wel heel positief.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#98 Geplaatst 08 september 2013 - 09:31

Bekijk berichtmellemeis, op 07 september 2013 - 22:56, zei:

inderdaad en z elaat haar smorgens horen nu hoor ;) deze morgen gewekt door madam die uit hare bench wou ;)
haha heb dan hara medicijntjes gegeven en haar opt grote bed geled bij de pap terwijl ik me benede ging klaarmaken ;)

Iedere dag beter nieuws te horen, dat doet een mens deugd ;)

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#99 Geplaatst 08 september 2013 - 11:15

Bekijk berichtDORIS, op 08 september 2013 - 06:26, zei:

Ik ken iemand die meermaals per dag de pootjes masseerde en dat heeft geholpen.Maar je doet dat waarschijnlijk al.
Dat zelfstandig eten is wel heel positief.

doe ik inderdaad, ik laat haar veel slapen en rusten ,
maar ik las inderdaad massagemomenten in ;) , ook af en toe oefeningen met haar pootjes,
de ene dag reageert ze er lichtjes op de andere dag absoluut niet (vndg is weer een van die dagen dat z eniets reageert)
wel probeert ze uit d ebench te raken , en vanmorgen bijna van het bed gedonderd ,ze wilt rondlopen maar dta lukt niet,
sinds gisteren mag ze ook 1 keer op d edag op d egrond proberen , maar ze trekt zich dan helemaal vooruit de achterpootjes willen niet mee en zakke gewoon in als we haar erop zetten,
dag 6 en ik begin het heel erg te vinden voor haar: z ebegint te janken in de bench, porobeert uit alle macht eruit te geraken,
wilt niet meer stilligge als ze op de zetel ligt dus is oppasse daze er niet afvalt,
begint ook weer uit te halen als we niet ana hara mogen komen, of gewoon als ze niet stil wilt liggen ..
We hebben het gevoel dat het haar begint door te dringen en dat z eer niet blij mee is :'(
hopelijk komt het in orde , want we weten nu al heel duidelijk dat dit geen leven is voor haar ..
pfff :'(
Ondertussen stapelen de spanningen zich ook op , zo 2 maand voor d etrouw zoiets meemaken is heel belastend op je relatie,
het is dan al zo een stressy moment en dit erbij is heel zwaar,
het liefjj voelt zich nu ook verwaarloosd omdat er zoveel tijd in haar verzorging kruipt,
en ik doe men best , maar het is zwaar, heel zwaar.. gelukkig kan ik het toch hier van me afschrijven ;)

Net terwijl ik dit hier schrijf is ze zelf in haar bench haar pootjes aan het oefenen!!!!
ze zit ze allebei te bewegen zoals de oefeningen,..
even afwachten en zien wat ze ng gaat proberen ;)

het is gedaan met haar oefenen! , maar amaai z heeft ng geen enkele keer zoveel bewegingen na elkara gedaan intrekken en strekken ;)
denk dat dit wel een goed teken is ;)
ze zal willen zegge hebbe dat we hara niet moge opgeven

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#100 Geplaatst 08 september 2013 - 11:39

Bekijk berichtmellemeis, op 08 september 2013 - 11:15, zei:

doe ik inderdaad, ik laat haar veel slapen en rusten ,
maar ik las inderdaad massagemomenten in ;) , ook af en toe oefeningen met haar pootjes,
de ene dag reageert ze er lichtjes op de andere dag absoluut niet (vndg is weer een van die dagen dat z eniets reageert)
wel probeert ze uit d ebench te raken , en vanmorgen bijna van het bed gedonderd ,ze wilt rondlopen maar dta lukt niet,
sinds gisteren mag ze ook 1 keer op d edag op d egrond proberen , maar ze trekt zich dan helemaal vooruit de achterpootjes willen niet mee en zakke gewoon in als we haar erop zetten,
dag 6 en ik begin het heel erg te vinden voor haar: z ebegint te janken in de bench, porobeert uit alle macht eruit te geraken,
wilt niet meer stilligge als ze op de zetel ligt dus is oppasse daze er niet afvalt,
begint ook weer uit te halen als we niet ana hara mogen komen, of gewoon als ze niet stil wilt liggen ..
We hebben het gevoel dat het haar begint door te dringen en dat z eer niet blij mee is :'(
hopelijk komt het in orde , want we weten nu al heel duidelijk dat dit geen leven is voor haar ..
pfff :'(
Ondertussen stapelen de spanningen zich ook op , zo 2 maand voor d etrouw zoiets meemaken is heel belastend op je relatie,
het is dan al zo een stressy moment en dit erbij is heel zwaar,
het liefjj voelt zich nu ook verwaarloosd omdat er zoveel tijd in haar verzorging kruipt,
en ik doe men best , maar het is zwaar, heel zwaar.. gelukkig kan ik het toch hier van me afschrijven ;)

Net terwijl ik dit hier schrijf is ze zelf in haar bench haar pootjes aan het oefenen!!!!
ze zit ze allebei te bewegen zoals de oefeningen,..
even afwachten en zien wat ze ng gaat proberen ;)

het is gedaan met haar oefenen! , maar amaai z heeft ng geen enkele keer zoveel bewegingen na elkara gedaan intrekken en strekken ;)
denk dat dit wel een goed teken is ;)
ze zal willen zegge hebbe dat we hara niet moge opgeven

Begrijp dat het heel zwaar zal zijn voor jullie allemaal momenteel. Maar die laatste paragraaf geeft toch weer hoop hé! :)
Mylo Banner

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#101 Geplaatst 08 september 2013 - 11:41

Bekijk berichtFarailde7, op 08 september 2013 - 11:39, zei:

Begrijp dat het heel zwaar zal zijn voor jullie allemaal momenteel. Maar die laatste paragraaf geeft toch weer hoop hé! :)

Inderdaad! ;) hihi ^^
en ze wats haar ook heel veel ;) denk dat dta ook goed teken is ;)

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#102 Geplaatst 08 september 2013 - 13:57

Doe zo voort prutske.

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#103 Geplaatst 08 september 2013 - 19:30

Morgen gaan we op zoek naar een zwemvestje voor ons Pruts,..
dan gaan we na hare kiné die ze al dagelijks krijgt nu ook  aquatherapie beginnen,
ook ga ik morgen bellen hoeveel het kost voro een ondersteunende rolstoel op maat,
ik ga nu alles uit d ekast halen om haar te proberen genezen,
het is de laatste kans,.. en na overleg met mensen die er heel wat verstand van hebben heb ik besloten dat ik dit toch ga proberen,
indien het dan nog steeds niet in orde komt dan weet ik dat we alles geprobeerd hebben ,
de komende 14 dagen moeten we erin slagen dat ze iets of wat kan stappen zodat we haar niet moeten afgeven..

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#104 Geplaatst 08 september 2013 - 19:35

Veel succes

mijnbengaaltjes
mijnbengaaltjes
  • 811 berichten
  • 11 katten

#105 Geplaatst 08 september 2013 - 20:58

Veel succes! :hug:

cattery One in a Million www.cattery-oneinamillion.nl info@cattery-oneinamillion.nl