Spring naar inhoud

- - - - -

Smashbookers?

• Log in om te reageren
151 reacties op dit onderwerp
lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#121 Geplaatst 23 oktober 2013 - 20:07

Bekijk berichtSteffie_G, op 19 oktober 2013 - 10:03, zei:

m'n vriend is in januari 25 geworden en ik zei tegen hem dat hij nu een kwart eeuw oud is. Oh amai, ge moest die zijn gezicht gezien hebben :lachen:

ocharme, ik kan t me zo voorstellen
Persoonlijk vond ik mijn dertiger jaren de beste tot nu toe, echt waar, dus nog niet beginnen wanhopen terwijl je midden in de twintig bent ;)
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.815 berichten
  • 2 katten

#122 Geplaatst 23 oktober 2013 - 20:21

Het leven begint nog maar pas he :)
Ik denk dat hij het enorm moeilijk zal hebben eens hij 30 wordt, gewoon vanwege het getal.
Ik heb zo iets van 'laat maar komen! Huisje, tuintje, beesje :love4: '
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.199 berichten
  • 3 katten

#123 Geplaatst 23 oktober 2013 - 20:26

Bekijk berichtSteffie_G, op 23 oktober 2013 - 20:21, zei:

Het leven begint nog maar pas he :)
Ik denk dat hij het enorm moeilijk zal hebben eens hij 30 wordt, gewoon vanwege het getal.
Ik heb zo iets van 'laat maar komen! Huisje, tuintje, beesje :love4: '
Vroeger toen ik kleintjes was leek dat zo ver weg en zo "oud", al 30!! haha. Nu valt dat wel mee denk ik. Ik vind het vooral raar dat ik me helemaal niet zo oud voel als ik ben. Als mensen me vragen hoe oud ik ben mis ik altijd. :p

En al vordering gemaakt met de hoop boekjes die je verzameld had?
Geplaatste afbeelding

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#124 Geplaatst 24 oktober 2013 - 11:37

Eibhlin, hetzijn echt prachtige werkjes!
Ik ben zelf nog steeds aan het twijfelen om ermee te beginnen...kan je mij zeggen welk type schriftje je gebruikt?
in één van je vorige posts zie ik een schetsboekje met spiraal binding, maar gaat daar het spiraal niet helemaal los van als je daar telkens bladeren in en uit haalt?

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.815 berichten
  • 2 katten

#125 Geplaatst 24 oktober 2013 - 13:34

Och zwijgt stil :louche:  Ik heb echt nog nul de botten tijd gehad om er aan verder te werken.
Hopelijk zondag!

Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.199 berichten
  • 3 katten

#126 Geplaatst 24 oktober 2013 - 16:58

Bekijk berichtSelmo, op 24 oktober 2013 - 11:37, zei:

Eibhlin, hetzijn echt prachtige werkjes!
Ik ben zelf nog steeds aan het twijfelen om ermee te beginnen...kan je mij zeggen welk type schriftje je gebruikt?
in één van je vorige posts zie ik een schetsboekje met spiraal binding, maar gaat daar het spiraal niet helemaal los van als je daar telkens bladeren in en uit haalt?

Dankje :)
Ik heb inderdaad zo een spiraal boekje. Alle blaadjes heb ik er uit gehaald en als er iets af is stop ik die tussen het boekje gewoon los. Als mn blaadjes allemaal op zijn of ik heb een groot pak dan doe ik ze terug in de ringetjes. Zo moet ik die dus niet altijd zitten open trekken en weer dicht duwen. :)

Je kan ook een gewoon schriftje gebruiken of misschien nog handiger. Ik ben dit toch aan het overwegen. Gewoon een ringmapje gebruiken. Vooral als je zoals ik soms werkt met dingen er op plakken die toch wel wat volume geven. Mijn boekje staat namelijk heel erg open ondertussen:
Foto1024.jpg

Momenteel bezig aan 3 werkjes tegelijk. Ik was aan iets begonnen, niet tevreden over het resultaat, effe opzij gelegd dus. Dan nog iets dat lag te drogen van gisteren, daar moet nog tekst op en sterretjes. Als laatste dan een werkje die ik zo meteen af ga werken. :)

Ja soms mislukt er ook bij mij iets grandioos hoor. En het gekke is dat vaak de dingen die dreigen enorm te mislukken uiteindelijk mn beste stukken worden. :)

Bekijk berichtSteffie_G, op 24 oktober 2013 - 13:34, zei:

Och zwijgt stil :louche:  Ik heb echt nog nul de botten tijd gehad om er aan verder te werken.
Hopelijk zondag!

Ai, ik zal duimen voor zondag. :) Ja ik heb eigenlijk niet veel anders te doen. :p Buiten mn huislijke klusjes en soms eens boodschappen of een zeldzame uitstap zit ik hier toch maar thuis.
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#127 Geplaatst 25 oktober 2013 - 22:22

Bekijk berichtEibhlin, op 24 oktober 2013 - 16:58, zei:

Ja soms mislukt er ook bij mij iets grandioos hoor. En het gekke is dat vaak de dingen die dreigen enorm te mislukken uiteindelijk mn beste stukken worden. :)

de lerares v tekenschool zegt dat ook, dat je soms heel hard kan zitten sukkelen aan iets terwijl het voor een ander misschien heel vlot  gaat maar dat de werken van degenen die het hardst zitten te sukkelen en te zoeken ook t meest interessantste en beste worden, bij iemand waar het als vanzelf bijgaat is veelal nogal saai
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.815 berichten
  • 2 katten

#128 Geplaatst 26 oktober 2013 - 16:57

Bij ons opt school hadden ze daar een heel speciale manier voor om mensen te laten werken :lachen:
Een klasgenoot van mij was een super donker werk aan het maken en de leerkracht heeft daar gewoon een groot licht turkoois vlak op geschilderd.
En van daar moest ze verder werken. Amai, die was voor te rotten op dat moment :lachen:
Maar dat is uiteindelijk één van de beste werken geworden in die opdracht.

Straks ook eens verder doen hier :)
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.199 berichten
  • 3 katten

#129 Geplaatst 26 oktober 2013 - 19:26

Bekijk berichtSteffie_G, op 26 oktober 2013 - 16:57, zei:

Bij ons opt school hadden ze daar een heel speciale manier voor om mensen te laten werken :lachen:
Een klasgenoot van mij was een super donker werk aan het maken en de leerkracht heeft daar gewoon een groot licht turkoois vlak op geschilderd.
En van daar moest ze verder werken. Amai, die was voor te rotten op dat moment :lachen:
Maar dat is uiteindelijk één van de beste werken geworden in die opdracht.

Straks ook eens verder doen hier :)
Oh wow, ik zou ook niet kunnen lachen :o
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.199 berichten
  • 3 katten

#130 Geplaatst 01 november 2013 - 09:13

Ik ben momenteel bezig aan een zeer lang project. Ik heb besloten, deels om ook nog steeds wat te helpen verwerken, om iets mooi te maken rond mn ex die ik verloren ben. Het ging een tijd goed maar blijkbaar is het toch iets dat nog steeds een zwakke plek blijft. Daarom besloten om het op die manier een plaats te proberen geven. Deze keer is het wel moeilijk vind ik, ik wil dat het echt mooi word. Meestal doe ik maar wat en dat is waarschijnlijk maar beter ook. Nu zit ik er best wel (te) veel over na te denken.
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.176 berichten
  • 3 katten

#131 Geplaatst 02 november 2013 - 17:29

Wauw Eibhlin! Heb net het hele topic eens doorbladerd en ik vind je werk super knap!

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.199 berichten
  • 3 katten

#132 Geplaatst 02 november 2013 - 17:32

Bekijk berichtCarowlina, op 02 november 2013 - 17:29, zei:

Wauw Eibhlin! Heb net het hele topic eens doorbladerd en ik vind je werk super knap!
Dankje :)
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.199 berichten
  • 3 katten

#133 Geplaatst 04 november 2013 - 11:06

Eens iets anders, voor aan de muur. :)
Nu kan niemand ooit nog klagen over kattenhaar haha.

Foto1038.jpg
Geplaatste afbeelding

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#134 Geplaatst 04 november 2013 - 11:12

waaw, vind ik een super leuk idee, ik schrijf zo'n boeken vol met eigengemaakte gedichten, mischien kan ik het zo ook eens doen.. :-)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.199 berichten
  • 3 katten

#135 Geplaatst 04 november 2013 - 11:17

Bekijk berichtKarianne, op 04 november 2013 - 11:12, zei:

waaw, vind ik een super leuk idee, ik schrijf zo'n boeken vol met eigengemaakte gedichten, mischien kan ik het zo ook eens doen.. :-)
Leuk :) vroeger ook veel gedichtjes gemaakt. Ik hield die bij in poezie albums. Je mooiste kan je inderdaad misschien iets leuk rond maken. Deze is gemaakt van de achterkant van een blok kalkpapier, was een goed dik karton.

Binnenkort op canvas eens proberen. Ik zou graag iets proberen maken rond een mooi gedicht dat ik vond en me deed denken aan iemand die ik verloren ben.
Geplaatste afbeelding