Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Kittens

Dolly

• Log in om te reageren
165 reacties op dit onderwerp
MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#136 Geplaatst 04 oktober 2013 - 23:17

Ik voel het nu al dat ik vanavond niet veel ga slapen want ik ga te opgewonden zijn om de lieve dolletjes te komen knuffelen.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#137 Geplaatst 05 oktober 2013 - 13:29

:goofy:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#138 Geplaatst 07 oktober 2013 - 17:46

Hoe gaat het met de kleine bolletjes :)? Laat me iets weten wanneer Renee is geweest he :) oh en ik zal volgende keer het dekentje meebrengen. Ons Luna gaat trouwens ook op show deze zondag in Bornem :) dus jullie zullen weer veel foto's krijgen.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#139 Geplaatst 07 oktober 2013 - 17:59

Ik hoop dat ze het weer zo goed doet als de vorige keer.  We duimen alvast.
Steven moet nog naar haar bellen om te vragen wanneer ze kan komen. Zaterdag ging toen spijtig genoeg niet voor haar.
Ok, breng het dekentje maar mee. :goofy:

De kleintjes zijn hier aan het rondlopen op dit moment.  Ze zijn ook een beetje aan het spelen met elkaar.  Schattig. :catattackball

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#140 Geplaatst 07 oktober 2013 - 18:02

Ik hoop het ook, in ieder geval houden we jullie op de hoogte :).

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#141 Geplaatst 08 oktober 2013 - 20:54

Luna is vandaag is bad geweest, en daarna hebben we ze gedroogd met haar niet zo geliefde haardroger. Ze heeft trouwens vandaag wat de kapoen uitgehangen :oops:, ze is de tshirt die ik bij het bezoek aan de kittens aanhad gaan stelen uit de wasmand en daarop heeft ze dan een hele dag liggen kluwen :louche: . Misschien rook ze haar mama ofzo :catangel .

raggy
raggy
  • 414 berichten

#142 Geplaatst 08 oktober 2013 - 21:54

Wie weet.  Het is precies nog altijd een grote deugniet.  Schattig. :goofy:
Ik ga binnen een 15-tal minuutjes nog een paar foto's van de kleintjes erop zetten. Dat beginnen ook kleine deugenietjes te worden. :goofy:
Ze lopen nu in de living en in de keuken.  Hun slaapplaats kennen ze niet meer. :cat  Ze gaan gewoon gezellig op een dekentje liggen.  Schattig dicht bij elkaar.  :cat
Eentje was vandaag wel een beetje stout geweest.  Ze zijn nog niet zindelijk en eentje heeft een plasje in de zetel gedaan.  :louche:  Hopelijk zijn ze ook zo snel zindelijk als de zusjes van Luna.  Daar is maar 1 ongelukje mee gebeurd en dat was het.  Maar we zullen wel zien.  :cat

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#143 Geplaatst 08 oktober 2013 - 22:07

ooh super :loveshower:  nog meer foto's :loveshower: . Hoop ook dat het bij dat ene ongelukje blijft :catangel . Maar ja dat kan je natuurlijk niet voorspellen he :). Goh volgende keer wanneer ik kom om ze te bezoeken zal ik proberen wat beter op mijn tijd te letten. Maar ze waren allemaal zo schattig en lief en ik kon er gewoon eeuwig naar blijven kijken :heart: . En zeker met dat poesje met de blaze toen ze op mij in slaap viel durfde ik al niet meer bewegen.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#144 Geplaatst 08 oktober 2013 - 22:12

Maar dat is toch niet erg.  We hadden heel graag dat je erbij was en de katjes ook.  :goofy:
Je bent welkom hoor.  :cat

de foto's:
mand1.JPG mand2.JPG
mand3.JPG mand4.JPG
mini-ragdolls sept 2013 024.JPG mini-ragdolls sept 2013 026.JPG

Ze bleven mooi zitten.  :cat

Bewerkt door raggy, 08 oktober 2013 - 22:13.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#145 Geplaatst 08 oktober 2013 - 22:21

:loveshower: :loveshower: :loveshower:  Zo lief! Och ik ben al helemaal verliefd aan het worden :love4: . Maar ja voelde mij wat ongemakkelijk dat Steven mij helemaal heeft moeten rijden dat was niet mijn bedoeling, ik wil daar ook geen misbruik van maken ofzo.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#146 Geplaatst 08 oktober 2013 - 22:44

Maar dat is toch niet erg.  Trek je dat niet aan.  Hij vindt dat ook niet erg hoor.  :cat Hij rijdt trouwens heel graag met de auto. :cat
Je maakt helemaal geen misbruik. :cat  

En is Luna klaar voor de grote wedstrijd?  :goofy:  

Snoesje is op dit moment weer de grote zus aan het spelen. :goofy:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#147 Geplaatst 08 oktober 2013 - 23:27

Ja ons Lunatje is helemaal klaar :) en vooral blij dat ze weer droog is denk ik :lachen: .

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#148 Geplaatst 09 oktober 2013 - 19:26

Hoe gaat het met de kleine pluisjes vandaag? Hebben ze nog ongelukjes gehad of lijken ze op hun grote zussen?

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#149 Geplaatst 15 oktober 2013 - 20:56

Hoe is het met de dolletjes? En hebben jullie al aan Renee gevraagd of ik van Lemon haar kittens eentje bij mag houden zelf die ik niet moet steriliseren.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#150 Geplaatst 15 oktober 2013 - 21:07

Renee was niet bereikbaar gisteren denk ik want ze nam niet op. :louche:  Maar ik zal Steven straks of morgen nog eens laten bellen naar haar. :goofy:
De kleintjes zijn hun slaapje aan het doen nu. Ze hebben hier juist wel tikkertje gespeeld.  De ene achter de andere aan. En daar het hondje nog tussen.  :goofy:  Er zijn er ook al een paar die mooie op hun kattentoiletje gaan.  :proost:

En hoe is het met Luna?  Is ze al een beetje beter? Nu moet je ze in de watjes leggen he.   :cat

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens