Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Kittens

Dolly

• Log in om te reageren
165 reacties op dit onderwerp
MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#151 Geplaatst 15 oktober 2013 - 21:13

Ze heeft haar medicatie voor de tweede keer vandaag genomen, nu ligt ze op mijn shoot te slapen :love4: . Haar koorts is al gezakt en sinds van de middag (spuit) heeft ze niet meer overgegeven. De dierenarts zei wel dat als ik twee drie dagen gewacht had dat ze zeker twee drie weken antibiotica ging nodig hebben en er moeilijker boven op ging komen. Maar gisteren avond deed ze al wat raar en heeft ze me heel de nacht wakker gehouden dus wist dat er iets niet juist zat. Dus wij hebben daarstraks samen een lekker dutje gedaan :d.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#152 Geplaatst 15 oktober 2013 - 21:34

Gelukkig is ze al veel beter en zeker met de goede zorgen van jouw. :goofy:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#153 Geplaatst 15 oktober 2013 - 22:02

:oops:  Ik probeer toch zo goed mogelijk voor haar te zorgen. Dus hopelijk een paar dagen nog eens extra liefde en knuffels geven hopelijk is ze dan weer helemaal de oude.

Bewerkt door MayaBlue, 15 oktober 2013 - 22:03.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#154 Geplaatst 16 oktober 2013 - 19:30

Luna doet het vandaag geweldig, ze eet weer goed en speelt super veel :). Hoe is het met de kleintjes, mogen wij de zondag komen of heb je liefst dat ik wacht tot volgende week zaterdag of zondag wil de kleintjes niet besmetten.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#155 Geplaatst 18 oktober 2013 - 19:17

Hoe is het vandaag met de kleintjes? :)

raggy
raggy
  • 414 berichten

#156 Geplaatst 19 oktober 2013 - 00:39

Hoi

Ik heb je een paar fotokes doorgemaild van de kleintjes.  :cat

groetjes

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#157 Geplaatst 21 oktober 2013 - 08:46

Bedankt dat ik gisteren op bezoek mocht komen om het mink katertje eens van dicht te kunnen bewonderen. Wat heeft hij een superlieve zorgzame mama, en een prachtige grote zus, wat zal hij mooi zijn als hij eenmaal groot is en op zijn zus lijkt. Spijtig genoeg mocht ik hem gisteren nog niet mee, :cat, maar ik kom zeker nog terug voor een volgend bezoekje hoor! Ik kan bijna niet wachten tot het december wordt, wat zal het dit jaar een fijne kerstvakantie worden voor ons!

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#158 Geplaatst 21 oktober 2013 - 12:01

Ja ik mag die van mij spijtig genoeg ook nog niet ontvoeren :x .

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#159 Geplaatst 21 oktober 2013 - 14:53

Al een geluk dat we elk een ander kitten op het oog hebben, dat zou nogal een cat fight worden! :trance:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#160 Geplaatst 21 oktober 2013 - 17:34

Bekijk berichtMiou-Miou, op 21 oktober 2013 - 14:53, zei:

Al een geluk dat we elk een ander kitten op het oog hebben, dat zou nogal een cat fight worden! :trance:

:lachen:  Nee hoor daar ben ik te vredelievend voor

Miou-Miou
Miou-Miou
  • 152 berichten

#161 Geplaatst 22 oktober 2013 - 08:18

ik ook hoor! maar het is wel plezant denk ik dat er zo naar elk van de kittens specifiek wordt gevraagd. Het zijn stuk voor stuk prachtige dolledotjes natuurlijk, en ik zou blij geweest zijn met elk van hen, dat niet, en zeker toen ik op bezoek ging!
Van op voorhand had ik wel gezegd dat ik liefst een katertje zou hebben, en van kleur sprak het minkje mij meest aan, dus ik ben supergelukkig dat hij het mogen worden is!
Ben jij er al uit welk meisje je gaat kiezen?

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#162 Geplaatst 22 oktober 2013 - 15:30

Bekijk berichtMiou-Miou, op 22 oktober 2013 - 08:18, zei:

ik ook hoor! maar het is wel plezant denk ik dat er zo naar elk van de kittens specifiek wordt gevraagd. Het zijn stuk voor stuk prachtige dolledotjes natuurlijk, en ik zou blij geweest zijn met elk van hen, dat niet, en zeker toen ik op bezoek ging!
Van op voorhand had ik wel gezegd dat ik liefst een katertje zou hebben, en van kleur sprak het minkje mij meest aan, dus ik ben supergelukkig dat hij het mogen worden is!
Ben jij er al uit welk meisje je gaat kiezen?

Nee, sinds ik met het  meisje ga fokken en ik al een grote zus van de kittens heb. Moet ik op twee dingen letten 1) Wie past het best bij mijn Lunatje. 2) Wie benaderd het meest de rasstandaard.

Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#163 Geplaatst 22 oktober 2013 - 15:37

Bekijk berichtMayaBlue, op 22 oktober 2013 - 15:30, zei:

Nee, sinds ik met het  meisje ga fokken en ik al een grote zus van de kittens heb. Moet ik op twee dingen letten 1) Wie past het best bij mijn Lunatje. 2) Wie benaderd het meest de rasstandaard.
ik zou dit klein beetje omvormen tot wie gaat er het beste bij de rasstandaard uitgroeien... want een perfecte tekening als kitten geeft bv vaak afwijkingen als volwassen.
Bv Bo haar zusje was veel mooier chocolate als kitten maar Bo gaat uiteindelijk als volwassen kat een veel mooiere chocolate zijn ;)

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#164 Geplaatst 22 oktober 2013 - 15:42

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 22 oktober 2013 - 15:37, zei:

ik zou dit klein beetje omvormen tot wie gaat er het beste bij de rasstandaard uitgroeien... want een perfecte tekening als kitten geeft bv vaak afwijkingen als volwassen.
Bv Bo haar zusje was veel mooier chocolate als kitten maar Bo gaat uiteindelijk als volwassen kat een veel mooiere chocolate zijn ;)

Awel ja dat bedoelde ik :d en ik bedoel eigenlijk niet zozeer alleen tekening gewijs maar ook fysiek en dat fysieke aspect kan ik al wel zien he :)

Want kleur gewijs is Luna haar tekening niet perfect maar fysiek gezien voor zo'n jonge poes is ze van lichaamsvorm en bouw ideaal enkel haar oogkleur en tekening zijn niet 100% (handschoenen te hoog, ogen te licht) maar niemand struikelt daar over omdat al dat andere wel in haar voordeel werkt :d en dat vinden keurmeesters blijkbaar belangrijker

Bewerkt door MayaBlue, 22 oktober 2013 - 15:40.

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#165 Geplaatst 22 oktober 2013 - 15:42

Bekijk berichtMayaBlue, op 22 oktober 2013 - 15:39, zei:

Awel ja dat bedoelde ik :d en ik bedoel eigenlijk niet zozeer alleen tekening gewijs maar ook fysiek en dat fysieke aspect kan ik al wel zien he :)

i know ;) juist even wat exacter verwoorden voor mogelijke andere fokkers é ;)

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens