Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Kittens

Dolly

• Log in om te reageren
165 reacties op dit onderwerp
raggy
raggy
  • 414 berichten

#46 Geplaatst 13 september 2013 - 08:49

Ze groeien als kooltjes.  :goofy: Mijn moeder is juist hier en ze zei dat ze al dubbel zo groot zijn als bij de geboorte.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#47 Geplaatst 13 september 2013 - 13:34

Ze zijn en blijven mooi

Tinuwyn
Tinuwyn
  • 951 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 13 september 2013 - 15:26

Proficiat met de kleintjes!
Ze zien er superschattig uit. Ik ben al benieuwd naar welke kleurtjes ze zullen hebben. :)

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#49 Geplaatst 13 september 2013 - 16:17

Ik ook :eDance: ben hier zo super nieuwsgierig. Maar ja :) dat is een beetje gezonde spanning zeker.

#50 Geplaatst 13 september 2013 - 16:29

Ik ben ook zo curieus naar die kleurtjes, zijn de kittens eindelijk geboren, moet je nog wachten op de kleuren :goofy: !

En al bij al blijf ik dat toch wreed raar vinden, zo wit geboren en dan pas verkleuren...

Maar het zijn héél mooie (dikke :x ) kitjes!

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

raggy
raggy
  • 414 berichten

#51 Geplaatst 13 september 2013 - 17:54

Ja dik zijn ze zeker. :cat  Straks nog eens wegen.

De 2 vrouwtjes hebben al een heel klein beetje kleur op hun oortjes.  Ik denk dat het seal mitted zijn.  Ook omwille van de kleurcombinatie van de papa en mama.  Het katertje heeft nog steeds geen kleur.  Gok op red mitted.  Maar het is en blijft zo spannend.  :goofy:   Een red hebben we nog niet gehad. Dus stiekem hoop ik er  op. :goofy:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#52 Geplaatst 13 september 2013 - 18:32

oooh :) yay zal tegen mijne vriend zeggen dat het waarschijnlijk seal mitted's zijn :d

Alhoewel zelfde kleurtjes als ons Luna zouden we ook niet zo erg vinden :) want ons klein meisje is zo mooi :loveshower: :loveshower:

raggy
raggy
  • 414 berichten

#53 Geplaatst 13 september 2013 - 19:38

Luna heeft mooie kleurtjes die in elkaar overvloeien.  Dat maakt haar zo heel speciaal en mooi.  Maar ze is ook een seal (dat donker bruin) en tortie (dat rood, rossige) . Ze heeft veel van dat red, wat haar echt heel mooi maakt; Bij Dolly valt dat red niet zo op.

http://hushabyerags....ndpatterns.html (staat er ook eentje op met de kleurtjes die in elkaar overgaan).  Ik vind er op het net niet zoveel die op Luna lijken.  Jij ?

.
Misschien dat er terug een kitten bij is zoals Luna?  Wie weet.    Maar ze zijn nog iets te klein om te zien of ze tortie zijn of niet.  Dat denk ik dat nog een weekje gaat duren.

Ik dacht dat tortie (seal en red) oorspronkelijk bij poesjes voorkomt en bij de katers dat het ofwel red ofwel seal is.  Maar omdat Dolly tortie is is er heel veel kans dat er "rode"  katertjes gaan voorkomen.
Maar als ik verkeerd ben mag iemand me altijd corrigeren.

groetjes

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#54 Geplaatst 13 september 2013 - 19:50

Nee vind ik ook niet maar ik vind ons Luna natuurlijk ook uniek :). Heb er zo nog geen eentje gezien die maar in de buurt komt van ons Luna haar mooie kleurtjes.  Welk kleurtje het nieuwe poesje ook heeft we gaan haar graag zien :d.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#55 Geplaatst 13 september 2013 - 23:39

Vandaag wegen de kleintjes (6de dag)

witje1 (V): 197 gr (+16)
witje2 (V): 204 gr (+15)
witje3 (M):180 gr (+15)
mink (M) : 231gr (+20)

We zullen morgen nog een foto trekken van hen.  Ze waren juist aan het eten en waren niet blij dat hun bordje verdween.   :catsad

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#56 Geplaatst 15 september 2013 - 19:26

hoe gaat het met de kleine dolletjes?

raggy
raggy
  • 414 berichten

#57 Geplaatst 15 september 2013 - 20:01

Gisteren hebben we ze niet gewogen.  Dus wat er bij gekomen is moet je op 2 dagen bekijken. :cat
Ze doen het uitstekend.  Ze beginnen ook hard te miauwen als je ze oppakt om te wegen.  Ze blijven ook niet meer mooi stil zitten op de handdoek voor een foto, dat is minder.  :louche:
Ze zijn ondertussen ook 8 dagen oud.

witje1 (V): 225 gr(+28)
witje2 (V): 227 gr(+23)
witje3 (M): 205 gr(+25)
mink (M) :  260 gr(+29)

foto's komen zo.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#58 Geplaatst 15 september 2013 - 20:30

amai dat minkje zit wel goed op gewicht he :) .Gisteren is Luna voor de eerste keer met het vliegtuig gegaan want we zijn mijn vriend zijn familie een bezoekje komen brengen in Polen. En ze heeft dat allemaal braaf doorstaan :).

raggy
raggy
  • 414 berichten

#59 Geplaatst 15 september 2013 - 20:40

Met het vliegtuig. Wow.  Mocht ze bij jullie zitten?   Dat is wel heel flink van haar.  Amaai.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#60 Geplaatst 15 september 2013 - 21:05

En hier komen de foto:

k1_2.jpg k1_1.jpg

k2_1.jpg k2_2.jpg

k3_1.jpg k3_2.jpg

k4_2.jpg

k4_1.jpg

Bewerkt door raggy, 15 september 2013 - 21:08.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens