Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen
Kittens

Dolly

• Log in om te reageren
165 reacties op dit onderwerp
MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#91 Geplaatst 22 september 2013 - 21:40

Hoe is het met de dolletjes deze avond?

raggy
raggy
  • 414 berichten

#92 Geplaatst 22 september 2013 - 22:51

Oeps?  Kan er iemand mij even uitleggen hoe je hier een filmpje kan posten?  Of gaat dit niet? :louche:

raggy
raggy
  • 414 berichten

#93 Geplaatst 23 september 2013 - 00:05

Ik heb een filmpje van Dolly en de kleintjes gepost op YouTube:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#94 Geplaatst 23 september 2013 - 00:20

Och zo lief :loveshower: :loveshower: :loveshower:  ik smelt hier al helemaal weg.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#95 Geplaatst 23 september 2013 - 22:09

Hoe is het met de kleine bolletjes vandaag?

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#96 Geplaatst 23 september 2013 - 22:17

Weet jij toevallig ook of Renee naar Sint  Niklaas gaat? Dan kan ik haar bedanken dat ze hiervoor toestemming heeft gegeven en nog wat advies inwinnen :)

raggy
raggy
  • 414 berichten

#97 Geplaatst 23 september 2013 - 22:46

Op dit moment zijn ze hun dutje aan het doen.  :cat
Sorry, ik weet niet of ze naar daar gaat?  Ik kan het eens vragen.  Dat is ergens eind september zeker? Ga jij met Luna gaan?

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#98 Geplaatst 23 september 2013 - 23:01

Ja wij gaan met ons Lunatje. Dat is deze week zondag.

Bewerkt door MayaBlue, 23 september 2013 - 23:08.

raggy
raggy
  • 414 berichten

#99 Geplaatst 23 september 2013 - 23:45

We zullen duimen voor haar.  Het is spijtig genoeg een stukje rijden. :louche: Was het korter bij geweest gingen we zeker langskomen.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#100 Geplaatst 24 september 2013 - 06:40

We zullen foto's nemen en hier op de site posten geen zorgen hoor :).

raggy
raggy
  • 414 berichten

#101 Geplaatst 24 september 2013 - 22:11

een nieuw filmpje van de kleintjes. :cat

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#102 Geplaatst 24 september 2013 - 22:50

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:  Ik smelt al helemaal weg bij zoveel schattigheid.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#103 Geplaatst 25 september 2013 - 20:33

Hoe is het met de wollebolletjes vandaag :d?

raggy
raggy
  • 414 berichten

#104 Geplaatst 25 september 2013 - 22:13

Ze doen het uitstekend.  Ze beginnen steeds meer naar boven te kijken als er iemand voorbij gaat.  Ze worden met de dag nieuwsgieriger.  Ik ga ze zaterdag uit hun kartonnen doosje halen en in een mandje leggen. We zullen zien of dit vlotjes verloopt.   Vorige keer hebben we dat pas op 4 weken gedaan, maar deze keer zijn ze precies sneller. Een van de katertjes was deze morgen al zachtjes met zijn pootjes aan het krabben tegen de kant van de doos.  Precies of hij wou zeggen: laat me eruit.  Ze groeien ook nog steeds heel goed.  Ik zal ze morgen ook nog eens wegen. Hun buikjes zijn steeds goed gevuld.  Nu op dit moment zijn ze weer aan het slapen.  Dat doen ze nog heel veel.  Hun dagje bestaat uit eten en slapen en af en toe een paar stapjes.  :eat Spelen doen ze nog niet.  Ik heb een zacht speelgoedje erbij gelegd maar ze kijken er nog niet naar.  Ik heb deze middag de kleintjes 1 minuutje laten rondlopen en ze deden dat al heel goed.  Ze zetten al een paar kleine pasjes. Wel nog maar wankelend maar ze begonnen.  Snoesje is ook met de dag meer geïnteresseerd in de kleintjes;  Ze gaat regelmatig eens kijken over de doos. Schattig om te zien.  Het zijn haar zusjes en broertjes.  Is zo lief.  We zullen morgen of straks als ze wakker zijn ook  nog eens een filmpje opnemen van de schatjes dat zegt meer van de kleintjes.  :goofy:

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#105 Geplaatst 25 september 2013 - 23:05

:loveshower: :loveshower: :loveshower: Super dat snoesje zo een goede grote zus is. Ze moet toch regelmatig controleren of alles oke is met die kleine spruitjes he :d.

Ah en ik heb mij vandaag eens verdiept in kleur genetica sinds ik toch onder huisarrest sta :p en Dolly & Gigolo hebben 1/8 kans op een blue en 1/8op een lilac :p. Dus het kan zijn dat het ene kittentje dat blauw lijkt effectief blauw is. Wacht dit is wat ik gevonden heb wat uit hun combinatie kan komen met of zonder mink: 3/8 seal and 3/8 chocolate and 1/8 blue and 1/8 lilac.

En eigenlijk hebben ze ook kans op cream of flame maar dat was maar 12% kans op. Dus leuk dat er in dit nestje zo'n kleurtjes zitten vind het echt super interessant :).

Bewerkt door MayaBlue, 25 september 2013 - 23:06.

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens