Spring naar inhoud

- - - - -

Ervaring met Cattery Precious Meshito in Bredene (ragdoll)

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Romilla
Romilla
  • 13 berichten

#16 Geplaatst 03 oktober 2013 - 22:53

Wat een vreemde reactie van die cattery, daar zou ik dus al geen kitten meer van willen.

Mijn twee dolletjes komen van cattery Amazing Dolls (Geraardsbergen) en ik ben echt zeer tevreden van die cattery.
Cattery Calaquendi en cattery Nalisca zijn naar wat ik gehoord heb ook betrouwbare fokkers. Er zijn zoveel catteries hè, ik zag tijdens mijn zoektocht ook even door de bomen het bos niet meer. Waar ben je overal al langs geweest?

Ik denk dat je tussen de bezoekjes aan catteries best toch een weekje laat. Misschien ook andere schoenen en kledij dragen voor elk cattery bezoek, gewoon voor de zekerheid dat je geen ziektes meeneemt :)

Zitadolletje
Zitadolletje
  • 2 berichten

#17 Geplaatst 23 oktober 2013 - 18:51

Dag iederen,

via deze weg wil ik graag reageren met onze ervaring met Cattery Precious Meshito in Bredene.
We waren al een tijdje op zoek naar een Ragdolletje in West-Vlaanderen.
Zondag konden we na afspraak langs gaan voor een bezoekje aan de Cattery.

Het eerste onthaal was fantastisch.
We moesten eerst al onze handen ontsmetten. Het was er ontzettend proper, voor een huis vol met katten.
We hadden een kitten gezien op de site -> Zoë genaamd.

We waren onmiddellijk weg van haar en besloten haar te kopen.
Martine haalde alle papieren boven en toonde alle vaccinaties van alle poezen in huis.

Er was inderdaad nog geen stamboom voor het nestje van juli 2013.
Martine vertelde ons dat de stamboom kon aangevraagd worden tot 4 maanden na de geboorte.
Ook de naam konden we nog veranderen aangezien de kittens nog geen chip droegen.

Afgelopen maandag is ons Kitten dan gechipt met de naam Zita, we kregen ook een bewijs van de aanvraag van haar stamboom en registratie van de chip.

Vandaag mochten we Zita mee naar huis nemen. Overladen met geschenkjes en eten en Zita natuurlijk vertrokken we naar huis.

Dit was een ervaring om nooit meer te vergeten.
Een warm onthaal, ontzettend lieve mensen.
We hebben heel veel geleerd van deze Cattery.
Ik zou de Cattery aan iedereen aanraden.

Nog even meegeven dat we vroeger een siamees hebben gekocht in een dierenshop en opgescheept zaten met een schimmelinfectie.
Gans de familie heeft die infectie gekregen. Ik kan je verzekeren dat dit voor onszelf en de dierenarts geen makkelijke klus was.
Het vroeg heel wat verzorging maar uiteindelijk is onze kater en wij genezen.
Een week tussen een bezoek aan een Cattery is heus niet genoeg.
Wij spreken van ondervinding.

Bijgevoegde thumbnails

• 2007-10-21 05.57.04.jpg

vanessa nesje
vanessa nesje
  • 1 berichten

#18 Geplaatst 09 november 2013 - 11:30

hallo

wij hebben een zeer goede ervaring met deze Cattery, wij zijn ook eerst eens mogen langskomen waar idd eerst onze handen werden ontsmet :)
Martine gaf meteen een mooie grote uitleg waar ik zeer veel uit geleerd heb. idd stamboom werd pas later aangevraagd maar vind ik niet zo erg aangezien ik dan zelf nog haar naam heb mogen kiezen. wij hebben ons ragdoll katje Lily genoemd. ook alle papieren waren aanwezig en alles werd heel goed uitgelegd! het is een zeer lieve en mooie poes. de poezen die daar verblijven hebben een prachtige thuis, heel mooie en propere woning. beiden ouders telkens ook aanwezig :)
wij zijn heel erg gelukkig met ons Lily dus ik kan absoluut geen enkel slecht of negatief woord zeggen over deze Cattery.

grtjs vanessa en lily

Bijgevoegde thumbnails

• 20131109_110646.jpg