Spring naar inhoud

- - - - -

opendeurdag Natuurhulpcentrum Opglabbeek

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 09 september 2013 - 13:14

Ik ben afgelopen zondag naar een opendeur geweest  bij het NHC te Opglabbeek. Deze mensen zijn ook wel bekend van 'dieren in nesten' met Chris Dusauchoit. Het lokt zoals elk jaar heel veel bezoekers en het is wel de moeite om eens naar toe te gaan. Ze verzorgen niet alleen inheemse wilde dieren, maar ook in beslag genomen/gevonden/afgestane wilde exotische dieren zoals leeuwen, tijgers, kaaimannen, slangen enz...

Voor de mensen die ook interesse hebben, zondag aanstaande is de laatste opendeur van dit jaar !

Je kan hen op diverse manieren steunen.... lid worden voor 1 jaar kan al vanaf 5 euro (10 euro voor NL) en dan krijg je 5x een boekje thuis gestuurd, ze verkopen ook mooie vogelhuisjes, vogelzaad enz... maar je kan ook helpen inzamelen, nl. kroonkurken (bierdopjes), patronen van printers, oude gsm's en oud ijzer.

http://www.natuurhulpcentrum.be/

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 11 september 2013 - 00:51

Wij zijn afgelopen zondag ook een bezoekje gaan brengen. Vond het wel eens leuk om te kunnen gaan kijken 'achter de schermen'. Vond het zeker de moeite om eens langs te gaan.

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 11 september 2013 - 06:40

Ik denk dat het heel interessant is om een bezoekje te brengen. :d  Als ik kan ga ik proberen om de 15de te gaan. Zo te zien is het wel heel druk bezocht.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 11 september 2013 - 06:50

Oh, fijn dat je dit deelt. Ik wil ook wel gaan!

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#5 Geplaatst 11 september 2013 - 08:35

Lijkt me ook enorm interessant en stond al op mijn lijstje van leuke uitstapjes, maar, het is niet bij de deur  en ons Nelle heeft al duidelijk laten merken dat ze liever niet heeft dat ik lang van huis ga nu ze bijna moet bevallen, dus... hopelijk volgend jaar ;)