Spring naar inhoud

- - - - -

testpanel in actie .... zouden ze verslaafd zijn? ;-)

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp
hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#1 Geplaatst 09 september 2013 - 17:56

Nivo heeft mijn katjes benoemd tot testpanel van de leuke speeltjes die ze heeft gemaakt,
dus hier een overzichtje van hoe alles is verlopen:

cadeautjes uitpakken:

cadeautjes uitpakken

de inhoud:

DSCN4036.JPG
DSCN4089.JPG

Joske is overduidelijk fan dus de speeltjes hebben de test dubbel en dik doorstaan :thumb:

cadeautjes

DSCN4048.JPG
DSCN4053.JPG
DSCN4056.JPG

Ook Pruts zet er graag zijn tanden eens in :mrgreen:

DSCN4057.JPG

En Neo is ook grote fan
DSCN4091.JPG

zelfs de doos bleek  in de smaak te vallen (er zat dan ook een "geurtje" aan ;) )
DSCN4044.JPG

Nelle is grote fan van het hartje :hart:

DSCN4075.JPG
DSCN4078.JPG

Overduidelijk supertevreden katjes, en de speeltjes hebben de test dubbel en dik doorstaan :dancer:

Nogmaals bedankt Nivo. Echt wel een superleuk cadeau :flower:

Bewerkt door hilleke, 09 september 2013 - 19:37.

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 09 september 2013 - 18:18

Ooooh, fantastisch!
Heel mooie speeltjes! Er zit er al zelf eentje tussen voor valentijn ;-)

Die 2e foto van het rosse katje is fantastisch! LOL
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 09 september 2013 - 18:23

Echt super om te zien hoe ze hun eigen cadeautjes uitpakken !!  :loveshower: :loveshower:
En het is heel duidelijk dat de speeltjes volledig in de smaak vallen....volgens mij inderdaad nu al een beetje verslaafd :dancer:

Joske is duidelijk volledig in zijn nopjes :goofy: :catattackball  En Pruts en Nelleke genieten ook enorm :love:

En ja...hier zijn Naomi en Mauro ook grote fan van de speeltjes die Nivo maakt !!! :love: :heart: :duim:
Geplaatste afbeelding

prittje
prittje
  • 4.655 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 09 september 2013 - 18:26

zo leuk! :loveshower:  de speeltjes zijn duidelijk goedgekeurd :thumb:
:hart:Het geluk ligt in een klein mandje :hart:
Geplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 09 september 2013 - 18:30

Wat zien die speeltjes er weer leuk uit!! En de katten zijn er duidelijk dol op :loveshower: :loveshower:
Mylo Banner

kika
kika
  • 3.844 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 09 september 2013 - 19:34

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#7 Geplaatst 09 september 2013 - 19:43

Bekijk berichtstareyedkitten, op 09 september 2013 - 18:18, zei:

Ooooh, fantastisch!
Heel mooie speeltjes! Er zit er al zelf eentje tussen voor valentijn ;-)

Die 2e foto van het rosse katje is fantastisch! LOL

Ja, ons Joske vertoefde blijkbaar in hogere sferen door het kattenkruid  :lachen:

Bekijk berichtMauro, op 09 september 2013 - 18:23, zei:

Echt super om te zien hoe ze hun eigen cadeautjes uitpakken !!  :loveshower: :loveshower:
En het is heel duidelijk dat de speeltjes volledig in de smaak vallen....volgens mij inderdaad nu al een beetje verslaafd :dancer:

Joske is duidelijk volledig in zijn nopjes :goofy: :catattackball  En Pruts en Nelleke genieten ook enorm :love:

En ja...hier zijn Naomi en Mauro ook grote fan van de speeltjes die Nivo maakt !!! :love: :heart: :duim:

heb er nog eentje van Neo bijgevoegd, die was in het begin alleen geïnteresseerd in de doos maar heeft ondertussen de slangetjes ook ontdekt.

Net hoorde ik weer dat fijne gerammel dus regelmatig beginnen ze er terug mee te spelen, niet enkel de katjes genieten, maar ik geniet dubbel en dik mee ;)

Bekijk berichtFarailde7, op 09 september 2013 - 18:30, zei:

Wat zien die speeltjes er weer leuk uit!! En de katten zijn er duidelijk dol op :loveshower: :loveshower:

Nivo heeft duidelijk talent hé ;)

en, wou even zeggen dat ik je banner supermooi vindt :thumb:

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 09 september 2013 - 19:56

Bekijk berichthilleke, op 09 september 2013 - 19:43, zei:

Nivo heeft duidelijk talent hé ;)

en, wou even zeggen dat ik je banner supermooi vindt :thumb:

Inderdaad, Nivo heeft zeker talent! Ze gaat mogen oppassen, want denk dat er snel zullen vragen achter bestellingen :p. Als Mylo reageerde op kattenkruid/valeriaan stond ik ook al in de wachtrij (jammer genoeg blijkt dat hem totaal niet te interesseren)

Dankjewel, das lief :)
Mylo Banner

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 09 september 2013 - 20:12

:lol2: :thumb:  heel leuk topic :love3: zit hier echt te genieten :lol2: Kweet niet goed wat zeggen :oops:

Het maakt me blij om poezen zo te zien genieten, dat moet de baasjes ook blij maken dat kan niet anders :lol2: Dat maakt al het vele werk echt de moeite waard :thumb:
Zou nog een grotere tuin willen om nog meer kruid te kunnen kweken, zou zo veel katjes blij willen maken :heart:
Geweldig dat de speeltjes de test doorstaan hebben en zo te zien hebben ze echt wel hun best gedaan :lachen: Heerlijk die filmpjes ook, die Joske is echt een komiek :lachen:

:thumb: :thumb: :thumb:

Was nog vergeten te zeggen dat het dank zij de eitjes die je me stuurde deze creatie is geworden, dus ook bedankt Hilleke en Kinder surprise eitjes etende vriend :d

Bewerkt door Nivo, 09 september 2013 - 20:27.

sorry laatste keer

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 09 september 2013 - 20:18

Bekijk berichtNivo, op 09 september 2013 - 20:12, zei:

:lol2: :thumb:  heel leuk topic :love3: zit hier echt te genieten :lol2: Kweet niet goed wat zeggen :oops:

Het maakt me blij om poezen zo te zien genieten, dat moet de baasjes ook blij maken dat kan niet anders :lol2: Dat maakt al het vele werk echt de moeite waard :thumb:
Zou nog een grotere tuin willen om nog meer kruid te kunnen kweken, zou zo veel katjes blij willen maken :heart:
Geweldig dat de speeltjes de test doorstaan hebben en zo te zien hebben ze echt wel hun best gedaan :lachen: Heerlijk die filmpjes ook, die Joske is echt een komiek :lachen:

:thumb: :thumb: :thumb:

Je maakt niet alleen de katten en hun baasjes kwijt, maar de rest van ks zit ook mee te genieten ;)

Super gedaan!!
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 09 september 2013 - 20:19

Nivo heeft zeker talent.
Ik wou dat ik het ook kon, maar helaas !!!

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 09 september 2013 - 21:00

Bekijk berichtJoske123, op 09 september 2013 - 20:19, zei:

Nivo heeft zeker talent.
Ik wou dat ik het ook kon, maar helaas !!!

Misschien moet ik eens een workshop organiseren :catscratchhead
sorry laatste keer

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#13 Geplaatst 09 september 2013 - 21:13

Bekijk berichtNivo, op 09 september 2013 - 21:00, zei:

Misschien moet ik eens een workshop organiseren :catscratchhead

Als dat voor mij zou helpen ????
Zul je dan mijn handen eens anders aan mijn lijf zetten ????  Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

Ik denk dat als ik een vis wil maken dan zit de kans er in dat er van mij een kip te voorschijn komt !!!!  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 09 september 2013 - 21:19

Bekijk berichtJoske123, op 09 september 2013 - 21:13, zei:

Als dat voor mij zou helpen ????
Zul je dan mijn handen eens anders aan mijn lijf zetten ????  Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

Ik denk dat als ik een vis wil maken dan zit de kans er in dat er van mij een kip te voorschijn komt !!!!  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Dat zou een stunt zijn, dan kom ik wel weer bij jou bijleren hoe je dat doet :lachen:
sorry laatste keer

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#15 Geplaatst 09 september 2013 - 21:25

Bekijk berichtNivo, op 09 september 2013 - 21:19, zei:

Dat zou een stunt zijn, dan kom ik wel weer bij jou bijleren hoe je dat doet :lachen:

Ok kom maar af ??? Maar voor 't zelfde geld is 't ook een olifant :lachen: :lachen: :lachen: