Spring naar inhoud

- - - - -

nieuw model krabton bij zooplus

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 12 september 2013 - 12:35

Ik heb nu de Diogenes krabton XXL en prijs/kwaliteit is deze best OK. Het ligmandje bovenop begint al wel aardig gaan te verslijten, hij is nu anderhalf jaar oud. Ik denk dat ik volgend jaar of zo aan een nieuwe ton toe ben. Ze hebben hem ook al een aantal keren omgeduwd, ze nemen een hele lange aanloop, ze springen er van ver op en dan gaat de ton tegen de grond aan en daar hou ik niet zo van. Ik heb gezien dat ze bij Zooplus een nieuw model krabton hebben, eentje met een grondplaat. Ik ben benieuwd naar de reacties als deze besteld gaat worden.... als ze goed zijn dan wordt het deze, anders wordt het doorsparen voor een Petfun denk ik.

http://www.zooplus.n...abtonnen/379669

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#2 Geplaatst 12 september 2013 - 12:49

Heb die van Zooplus ook...is op een jaar tijd al aardig versleten, ook komen er af en toe van die nietjes los, dat vind ik wel gevaarlijk, wat als 1 van m'n katten dat inslikt?!?!
Moest ik een nieuwe kopen, is eigenlijk niet echt nodig want ik heb ook de petfun "Sonja" en die is incl.krabton, zou ik voor deze gaan http://shop.petfun.d...retrotonne.html
is maar 60€ duurder dan die van zooplus.

Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 12 september 2013 - 13:14

hier heb ik de nietjes er uit gehaald want ze kwamen ook los. Het mandje heb ik vast geplakt met van die klitteband om te plakken, die had ik nog in huis.

Mister B.
Mister B.
  • 335 berichten

#4 Geplaatst 12 september 2013 - 21:34

Je had jij toch een Petfun ??

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 12 september 2013 - 22:25

Mooi maar één woord "petfun"! :lachen:

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 13 september 2013 - 07:21

Mijn volgende ton is sowieso ook een Petfun hoor. Heb hier nu zo'n ton staan in 3 tinten bruin, en die ziet er na een aantal maanden erger uit dan de petfun na meer dan 2 jaar. Ook vliegen ze daar op, net als bij jou, met een grote aanloop. En dan staat die niet stabiel genoeg naar mijn goesting...
Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 13 september 2013 - 12:38

Bekijk berichtMister B., op 12 september 2013 - 21:34, zei:

Je had jij toch een Petfun ??

Ja hoor, een mooie Petfun aan het schuifraam en aan de andere kant van de living zo'n krabton aan het raam..... ze crossen dus van boven af de Petfun, door de living, over de zetels en dan springen zo op de krabton met een grote aanloop en zo gaat de ton soms tegen de vlakte. Soms maken nog ze er nog  een bocht van 90° aan, over de pouf, over de dekenmand en zo door de hall de trap omhoog.... en dan weer terug

Mister B.
Mister B.
  • 335 berichten

#8 Geplaatst 13 september 2013 - 18:23

haha,lol zo nen uitleg :)
Zotte katten dus lol

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 13 september 2013 - 18:55

Bekijk berichtwendyv123, op 13 september 2013 - 12:38, zei:

Ja hoor, een mooie Petfun aan het schuifraam en aan de andere kant van de living zo'n krabton aan het raam..... ze crossen dus van boven af de Petfun, door de living, over de zetels en dan springen zo op de krabton met een grote aanloop en zo gaat de ton soms tegen de vlakte. Soms maken nog ze er nog  een bocht van 90° aan, over de pouf, over de dekenmand en zo door de hall de trap omhoog.... en dan weer terug

:lachen: :lachen: :lachen: