Spring naar inhoud

- - - - -

BRITS KORTHAAR GESTOLEN/VERMIST TE ZELE

brits korthaar

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Nadia86
Nadia86
  • 43 berichten

#1 Geplaatst 14 september 2013 - 15:55

Mijn moeder heeft heel veel verdriet daarom dat ik zo veel mogelijk oproepingberichten op het inernet plaats, haar lieve kattin van 4jaar oud Zazzoe is vermist sedert 9 september te ZELE, we zijn doodongerust dat we niet weten waar ze is of hoe ze weggeraakt is, want ze was helemaal geen wegloper.ook onze andere poes mist zijn beste vriendje, en is ziek van verdriet.
daarom wie ons een tip kan geven laat zo vlug mogelijk iets weten!!!
EEN ROYALE BELONING VOOR DE VINDER [knip] contacteren kan via pb

Bijgevoegde thumbnails

• ZAZOE.JPG
  • zazzoe.JPG
  • Foto0002_001_001.jpg

Bewerkt door hilleke, 14 september 2013 - 16:45.
Reden van bewerken: geen privégegevens plaatsen, zie forumregels!

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 14 september 2013 - 16:46

Ik hoop echt dat ze we er terecht mag komen. Veel moed    Ik duim voor jullie katje :duim:

Sabine2
Sabine2
  • 8.920 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 14 september 2013 - 16:59

Is ze gechipt?
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 14 september 2013 - 17:11

Ze is wel heel mooi. !!Ik heb ooit nog een kater gehad die er enorm goed op geleek , diezelfde knalgele ogen, het deed je wat !!!

maar blijf moed houden.
Mijn Jefke is morgen al 8 weken verdwenen en ik hoop nog altijd dat hij weer voor de deur mag staan ...

Nadia86
Nadia86
  • 43 berichten

#5 Geplaatst 14 september 2013 - 18:23

Dank je voor jullie reacties, Ja Sabine2 ze is gechipt.
Ja Joske mogen we hopen dat onze lieverds op een dag toch nog voor de deur staan. :(

Bewerkt door Nadia86, 14 september 2013 - 18:26.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 14 september 2013 - 19:09

Het zal jullie maar weinig troost zijn
maar we hebben tot vorig jaar ook een kat gehad die Zazou heette. En hij was eigenlijk het evenbeeld van die van jullie. Ik heb de foto's getoond aan mijn man en kinderen en die zeiden allemaal : dat is Zazou. En dat klopte dus wel. Maar die van ons hebben we wegens ziekte moeten laten inslapen :(

CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 14 september 2013 - 20:28

Niet weten waar ze zijn het gemis en de ongerustheid is eigenlijk hetzelfde als je schat moeten laten inslapen  :(
Maar geef de moed niet te vlug op hoor! Sterkte en hopelijk staat jullie schat vlug terug aan jullie deur :hug:

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 14 september 2013 - 21:54

Hebben jullie al briefjes in de bussen gedaan in de buurt?? dierenartsen in omgeving verwittigd en nummer van chip doorgegeven etc.;. mss is ze gewoon verschoten en buiten geraakt en loopt ergens rond te dwalen.. daarom worden ze niet altijd gestolen... is ze gesteriliseert?

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#9 Geplaatst 14 september 2013 - 21:54

Hebben jullie ook een bericht geplaatst in de plaatselijke krant, zelfs in het nieuwsblad of laatste nieuws.. zou ik één laten zetten.
Overal flyers ophangen en dit lang genoeg blijven doen, flyers in station ophangen, bushok, colruyt, apothekers, bakker, slager overal waar volk komt.
Bij buren persoonlijk aanbellen en vragen of je mee mag kijken in schuren tuinhuizen en garages...
Hoop dat jullie hem snel terug vinden of krijgen.

Nadia86
Nadia86
  • 43 berichten

#10 Geplaatst 24 september 2013 - 12:21

Ja hoor overal hebben we briefjes opgehangen, ook in alle winkels, we hebben asielen op de hoogte gebracht,de buren,
de dierenarts,enz... ook mensen delen het oproepingsbericht op facebook, maar jammer genoeg nog steeds geen reacties, of toch geen serieuze reacties, hoeveel keer beweerden ze haar gezien te hebben, maar het was altijd loos alarm.
Het kan bijna niet anders zijn dan dat ze gestolen is, omdat ze in die 5jaar tijd nooit verder ging dan de drempel aan de voordeur waar ze graag lag te zonnen, het valt me ook op dat de laatste tijd bij ons in de buurt wel meerdere raskatten lijken verdwenen te zijn.
Zazoe zal haar koninginnenleventje nu wel erg missen, ze had alles wat haar poezenhartje wensen kon,mjn moeder is er het hart van in en dat doet me pijn, ik mag er niet aan denken wat er met zazoe gebeurd is :(
Ik ben blij dat mijn katjes veilig binnen zitten, en nooit buiten gaan...

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 24 september 2013 - 14:08

Ik vind het zo jammer dat ze nog niet terug is. Dat is daar toch blijkbaar iets raars, dat er nog raskatjes zijn verdwenen. Wie doet nu zoiets ??

Nog veel succes hoor

Nadia86
Nadia86
  • 43 berichten

#12 Geplaatst 06 oktober 2013 - 18:26

Iedere dag verdwijnen hier meer en meer poezen in de buurt,vooral mooie dikke raskatten, waarbij nu het gerucht de ronde gaat dat er een bende roemeense zigeuners zijn die de katten zouden stelen  en verkopen aan een resaurant in Brussel om op te eten !!!??? dit houd je toch niet voor mogelijk ?  naar het schijnt onderzoeken ze  of dit verhaal wel degelijk klopt ik mag er niet aan denken, we zijn er echt ziek van

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: brits korthaar