Spring naar inhoud

- - - - -

Zino weer thuis en doet het super goed.

• Log in om te reageren
207 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#106 Geplaatst 28 september 2013 - 20:41

Deze avond gebeld was het een andere da die de wachtdienst doet natuurlijk geeft één je hoop de andere boort het dan de grond in. :(
Vanaf morgen gaan ze hem op prednison zetten en hopen dat hij daar beter op reageert, en dat hij vooral terug gaat eten want hij wil niks.
Ze weten ook niet of het bacterieel is of imunitair, als het bacterieel is zou het afkomstig zijn van een teek, bij mijn weten heeft hij nooit teken of vlooien gehad. Dan is het wel te verhelpen met ab bij elke opstoot want dan heeft hij het levenslang.
Is het imunitair dan moet hij cortisonen blijven nemen. Slaat die medicatie niet aan houdt het voor Zino op en kunnen ze niks meer doen. :cry:

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#107 Geplaatst 28 september 2013 - 20:44

Oh nee. :(
Kunnen ze het dan niet onderzoeken of het bacterieel is of imunitair?

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#108 Geplaatst 28 september 2013 - 20:52

Dat was niet het nieuws dat ik hoopte te lezen :(
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#109 Geplaatst 28 september 2013 - 21:33

Ik denk wel dat hij gaat herstellen.Het ziektebeeld trekt hard op dat van Flair.Die hepatitis van Flair is bacterieel.Het herstel is van lange duur.Verleden week heb ik hem nog vastgenomen en gezegd dat hij MOEST genezen.Had alle hoop al opgegeven en nu sinds 2 dagen eet hij opnieuw alleen.Ik schuif soms nog zijn kommetje voor zijn neus maar hij eet.Ik denk dat je ongeveer het zelfde gaat meemaken.Bij een hond is het fataal,maar een kat komt er meestal door.Het zijn moeilijke momenten als ze zo hard ziek zijn.Veel moed en ...Zino,kopke omhoog.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#110 Geplaatst 28 september 2013 - 22:28

oh meid toch dit nieuws is rot om te horen!
dikke knuffel

ik duim voor goeie afloop, en dat je m hem gauw terug bij je hebt, dat het aanslaat enz

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#111 Geplaatst 28 september 2013 - 23:06

Ocharme die lieverd..... . Hopelijk reageert hij goed op de medicatie, dan kan je weer hopen op beterschap!!
Indien dit zou gebeuren, want zijn dan zijn levenskansen?
Ik ben heel hard aan het duimen voor hem, en ook voor jou!!
Vandaag brandde ik 4  rode theelichtjes op en morgen ga ik het weer doen!!

VEEL STERKTE CATJE!!!!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#112 Geplaatst 28 september 2013 - 23:27

Jullie zijn allemaal zo lief, die steun doet deugd. Heb wat zitten op zoeken over die prednison en het geneest niet maar onderdrukt de pijn zodat het lichaam de ab beter kan aanvaarden. Ik weet ook dat er bijwerkingen zijn op lange termijn, maar heb gelezen dat de meeste katten zich rap ermee beter voelen en terug eten.
Het is zo zwaar, hij zit daar zo ver alleen zonder ons en zijn vriendjes, hoe moet hij zich wel niet voelen?
Voor hetzelfde denkt hij dat ik hem achtergelaten heb alhoewel ik veel geknuffeld heb met hem gisteren in de kliniek. Pfff :8

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#113 Geplaatst 29 september 2013 - 08:40

Het moet erg zijn om je poezeke daar zo te zien liggen. :( Niet opgeven Zinoke en blijven vechten. :hug:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#114 Geplaatst 29 september 2013 - 12:07

Hopelijk wordt Zino weer vlug gezond... Ik leef met je mee.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#115 Geplaatst 29 september 2013 - 12:09

Deze voormiddag gebeld en de da van dienst zei dat zijn hematocriet op 10 staat het stijgt dus heel langzaam.
Hij zei ook dat hij gegeten had deze morgend, geeft toch weer hoop.
Iedereen hopen en duimen en energie sturen naar hem zodat hij nog vooruit gaat en naar huis kan komen.
Het gesprek was heel kort met de da dat vond ik spijtig heb niet kunnen vragen of ze nu prednison geven, hij had iemand anders op een andere lijn en ipv die in wacht te zetten heeft hij gezegd bel deze avond maar terug.
Kaarsjes blijven branden hier voor hem.

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#116 Geplaatst 29 september 2013 - 12:20

:thumb: :thumb: :thumb:
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.280 berichten

#117 Geplaatst 29 september 2013 - 12:52

Fijn om te lezen dat Zino toch al wat kunnen eten heeft ...en zijn hematocriet stijgt , dat is possitief nieuws !!!
Ik blijf duimen hoor voor je lieve schat Zino , dat je hem snel terug mee naar huis mag nemen !!!
Geplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#118 Geplaatst 29 september 2013 - 14:35

ik blijf hier ook duimen! Toch positief dat hij vanochtend al gegeten heeft hé :) :geluk:
Mylo Banner

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#119 Geplaatst 29 september 2013 - 14:47

Fijn om te lezen dat het toch al iets beter gaat. Ik stuur zoveel mogelijk energie op en mijn gedachten zijn bij jullie!
| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#120 Geplaatst 29 september 2013 - 21:12

Hou de moed erin he Catje, Zino spartelt er zich wel door!
Ik zou me ook ellendig voelen indien ik één van mijn boelekes zou moeten achterlaten in de dierenkliniek......
Maar he, 't is voor zijn eigen goed, Zinotje weet dat wel hoor!