Spring naar inhoud

- - - - -

Zino weer thuis en doet het super goed.

• Log in om te reageren
207 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#136 Geplaatst 30 september 2013 - 11:16

is er al nieuws? en positief, mag hij naar huis?
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#137 Geplaatst 30 september 2013 - 11:44

Nee mag pas op de middag bellen.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#138 Geplaatst 30 september 2013 - 11:55

zenuwslopend ....

dikke knuffel!!!

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#139 Geplaatst 30 september 2013 - 12:48

We mogen deze namiddag hem gaan halen, de behandeling kan thuis verder gezet worden.
Zijn hematocriet staat nu op 12 en in het bloed zagen ze dat hij rode bloedcellen goed aanmaakt.
Krijg straks meer uitleg. Ik kan niet wachten om hem in mijn armen te sluiten. :dancer:

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#140 Geplaatst 30 september 2013 - 12:58

Supernieuws!! :cheer:

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.280 berichten

#141 Geplaatst 30 september 2013 - 14:02

Wat fijn dat Zino straks mee naar huis mag , kan geloven dat je nu aan het aftellen bent om hem gaan te halen !!!! :dancer:
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#142 Geplaatst 30 september 2013 - 14:47

fantastic nieuwsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geplaatste afbeelding

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#143 Geplaatst 30 september 2013 - 15:37

Geweldig nieuws ben super blij voor jou dat je hem terug naar huis mag nemen.

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#144 Geplaatst 30 september 2013 - 16:45

Oh dat is geweldig nieuws!
Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#145 Geplaatst 30 september 2013 - 16:49

Super!!!!!

Hopelijk komt alles snel in orde met hem

Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#146 Geplaatst 30 september 2013 - 17:45

Super!
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#147 Geplaatst 30 september 2013 - 20:31

Oh super nieuws :thumb:
Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#148 Geplaatst 30 september 2013 - 22:41

Supergoed nieuws!! :thumb:
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#149 Geplaatst 30 september 2013 - 23:12

Het eerste wat hij deed toen we binnen waren thuis is naar buiten gaan in de tuin en weer aan de grond (modder) likken.
Heb hem er een paar keer verjaagd en gelukkig hebben wij rotstuinen in onze bloemperken dus elk gaatje nog bestopt met dikkere steen dat hij er niet aan kon, hij doet dit maar op één plaats. Is een symptoom van de bloedarmoede, ze gaan dan aan rare dingen likken.
Heb hem na een tijdje binnen gehaald en in de bench gezet van flynn, hij heeft die bijna afgebroken, dus weer eruit gelaten en mr terug naar buiten. Tot 20u ongeveer toen moest iedereen binnen.
Het zal nog lang duren eer hij echt de oude is zijn hematocriet stond op 12 vandaag, dus het stijgt en hij maakt rode bloedcellen aan. Hij krijgt geen baytrill meer alleen de prednison. Die heeft hij in hoge dosis gehad in de kliniek, nu staat hij op 1 pil per dag, volgende week dinsdag of woensdag moeten we terug op controle. Dan zouden ze hem overzetten op een half, de da die ik vandaag had zei dat het goed kan zijn dat ze hem op minimum dosis altijd laten als hij het daar goed op doet. Dat is afwachten.
Ik hoop snel mijn spelende rooie terug te zien. Ben heeeeeeeeeeeel blij dat hij thuis is, eerst als ze hem brachten was hij bang grote ogen heeft een tijdje geduurd eer hij weer wende, in de auto was hij al meer op zijn gemak. Als ik goed begrepen heb is deze ziekte ook levenslang en zal met opstoten terug komen, het erge is je ziet pas dat er iets mis is als eigenlijk zijn hematocriet al veel te laag is. Het zal dus op alle gebied afwachten worden en in het oog houden.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#150 Geplaatst 30 september 2013 - 23:23

Super nieuws dat lieve Zino terug thuis is !! Dat je hem kan knuffelen en dat hij terug bij jullie is :hug: :hug:

We blijven duimen dat de hematocriet waarden mooi blijven stijgen en dat hij verder goed zal reageren op de medicatie !! :duim: :duim:

Bewerkt door Mauro, 30 september 2013 - 23:23.

Geplaatste afbeelding